.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 619 از 771 نخستنخست ... 119519569599609610611612613614615616617618619620621622623624625626627628629639669719 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 6,181 تا 6,190 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #6181


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    اتمام حجت با خودروسازان جهانی در آستانه حضور دوباره
    پرشین خودرو: در حالیكه حضور خودروسازان و قطعه سازان معتبر جهان و همچنین اظهارات قاطعانه دولتمردان و خودروسازان ایران در تهران مورد توجه گسترده رسانه های خارجی و داخلی قرار گرفت، اما به نظر می رسد برخی از گروه های داخلی تلاش می كنند تا با رویكردهایی در تضاد با منافع ملی، دستاوردهای اخیر را به حاشیه ببرند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، آنچه مسلم است در همایش بین المللی صنعت خودرو ایران خواسته های این صنعت به وضوح و با قاطعیت تمام مطرح و بر این موضوع تاكید شد كه به هیچ وجه فرایندهای گذشته خودروسازان خارجی و نحوه حضور آنها در بازار ایران به شیوه های قبلی امكان پذیر نخواهد بود.
    با این همه موضوعی كه امروز بر پهنه ارتباط و تعامل خودروسازان ایرانی با شركت های بین المللی همین حوزه حكم فرما شده، نتیجه و برآیند رویدادهایی گوناگون است كه تنها اقتصادی نیستند و گرمای سیاست نیز به داغی این تنور مدد رسانده است.
    به روایتی 12 و به گفته ای 20 شركت و كشور در همایش بین المللی صنعت خودروی ایران حضور به هم رساندند. همایشی كه نخستین تجربه نبود اما از نظر تعداد حضور و سطح حساسیت به راحتی می توان آن را برای نخستین بار دانست.
    به گزارش موج، با این وجود فضای حاكم بر این رویداد را می توان تابعی دانست از آن‌چه در ماه های اخیر در كشور روی داده است؛ تدبیر، تعامل و پای بند بودن به بازی برد – برد در مراوده با دنیا.
    این كلید، قفل 10 ساله مذاكره با كشورهای معمولی و قدرتمند در سپهر سیاست را گشود و مدلی موفق را ارایه كرد تا براساس آن پیشرفت و پیشبرد امور در حوزه های مختلف امكان پذیر شود.
    صنعت خودروی ایران آن زمان كه برای همكاران و هم‌كیشان خارجی خود دعوت نامه امضا می كرد و می فرستاد هم به یاد داشت و فراموش نكرده بود كه برخی از آنان در گذشته ای نه چندان دور، تسلیم خواسته های سیاسیون شدند و دست شركای ایرانی را در پوست گردو رها كرده و به خوش خدمتی سیاست ورزان زیاده خواه پرداختند.
    اما آنان می دانستند كه این مرحله، زمان مناسبی برای تسویه حساب نیست. فرصت حضور در ایران باید یك‌بار دیگر در اختیار پیش قراولان خودروسازی دنیا قرار گیرد تا صنعت خودروی ایران از نتایج آن منتفع شوند. از این رو آنان دعوت را انجام دادند و با روی گشاده به استقبال آنانی رفتند كه این دعوت را اجابت كردند. آنانی كه تعدادشان هم كم نبود و از نظر جدیت و سطح حضور هم كم نگذاشتند.
    همایش آغاز شد و سخنرانان از میزبان گرفته تا میهمانان، یكی پس از دیگری تریبون در اختیار گرفته و هر كسی از ظن خود به جست وجوی یار پرداخت. در این میان این ایرانیان تیزهوش بودند كه نشان دادند می دانند بزنگاه یادآوری كم لطفی شریكان دیروز و میهمانان امروز چه وقتی بوده است؟!
    ایرانیان از معاون رییس دولت گرفته تا وزیر و معاون وزیر و مدیران خودروسازی هر یك در سخنان خود، علاوه بر یادآوری توان صنعت خودرو و تشریح زمینه های همكاری، مستقیم و غیرمستقیم به مطالبه گران حضور در ایران گفتند كه ایرانیان برای همكاری و شراكت با خودروسازان جهانی می خواهند آغوش بگشایند اما طرح نو دراندازند.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت به صراحت گفت قراردادی بین صنعتگران خودروی ایران با شركت های خارجی امضا نخواهد شد، مگر این‌كه تعهد صادرات ضمیمه آن باشد. رییس هیات عامل ایدرو به خودروسازان خارجی گفت كه باید اقدامات گذشته را جبران كنند و مدیران عامل خودروساز داخلی نیز از وداع با مونتاژكاری سخن گفته و مبنای همكاری دوباره با شركای آینده را تولید، تولید و تولید عنوان كردند.
    مجموع این سخنان و گفته ها، اتمام حجتی بود با آنان كه به بازار و صنعت خودروی ایران چشم حضور و همكاری دوباره دوخته اند. ایرانیان اگر چه در سایه سیاه تحریم سختی كشیدند و رنج دیدند اما هر چه بود به سلامت گذشتند تا نشان دهند توان و ظرفیت آن‌ها بیش از آنی است كه گاه تصور می شود.

  2. #6182


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیر عامل گروه کیان خودرو نوین اعلام کرد:
    ضرورت شفاف سازی مذاکرات و توافقات با خودروسازان بزرگ دنیا
    پرشین خودرو: پرشین خودرو: مدیر عامل گروه کیان خودرو نوین اعلام کرد: رویکرد جدید خودروسازان با شرکت های مطرح خارجی باید به صورت شفاف و هدفمند دنبال شود تا ضمن تامین منافع ملی انگیزه سرمایه گذاری داخلی در این صنعت افزایش یابد.
    عباس کیان پور در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب، اظهار كرد: در حال حاضر بخشی از صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور این پتانسیل را دارد که تولیدات خود را با استانداردهای جهانی انطباق داده و بخش دیگری نیز متاسفانه با عدم رسیدگی دستگاه های ذیربط دچار رکود شدید شده اند که همین امر تکنولوژی و طراحی صنعت قطعه سازی کشور را با تحولات روز دنیا فاصله داده است.
    وی افزود: تعامل با طراحان و قطعه سازان مطرح خارجی به ارتقای سطح تکنولوژی در صنعت خودروسازی کشور و مطابقت با استانداردهای جهانی کمک بسیاری خواهد کرد.وی همچنین با اشاره به منابع انسانی ارزشمند و وجود طراحان با تجربه در صنعت خودرو، بیان کرد: ظرفیت های بالای صنعت خودروسازی و پتانسیل های موجود در این بخش توانسته 30درصد از صنعت قطعه سازی را به استانداردهای جهانی برساند این در حالیست که با توافقات اخیر می توانیم این رقم را به بالای 70درصد ارتقا دهیم.
    کیان پور افزود: بزرگترین مشکل صنعت خودرو کشور کمبود نقدینگی و تورمی است که سرمایه گذاران را به مسیر انحرافی سوق داده و با برگزاری این همایش امیدی که در خودروسازان و قطعه سازان بوجود آمده زمینه بازگشت سرمایه را به این صنعت فراهم می کند.
    مدیر عامل گروه کیان خودرو نوین خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت کشورهای آمریکای شمالی و ژاپن بتوانیم صنعت خودرو کشور را به سطح قابل توجهی در عرصه های جهانی برسانیم و با شناساندن محصولات خود در سراسر جهان بازار رقابتی سالم و مناسبی را بوجود آوریم.

  3. #6183


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    اتمام حجت با خودروسازان جهانی در آستانه حضور دوباره
    پرشین خودرو: در حالیكه حضور خودروسازان و قطعه سازان معتبر جهان و همچنین اظهارات قاطعانه دولتمردان و خودروسازان ایران در تهران مورد توجه گسترده رسانه های خارجی و داخلی قرار گرفت، اما به نظر می رسد برخی از گروه های داخلی تلاش می كنند تا با رویكردهایی در تضاد با منافع ملی، دستاوردهای اخیر را به حاشیه ببرند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، آنچه مسلم است در همایش بین المللی صنعت خودرو ایران خواسته های این صنعت به وضوح و با قاطعیت تمام مطرح و بر این موضوع تاكید شد كه به هیچ وجه فرایندهای گذشته خودروسازان خارجی و نحوه حضور آنها در بازار ایران به شیوه های قبلی امكان پذیر نخواهد بود.
    با این همه موضوعی كه امروز بر پهنه ارتباط و تعامل خودروسازان ایرانی با شركت های بین المللی همین حوزه حكم فرما شده، نتیجه و برآیند رویدادهایی گوناگون است كه تنها اقتصادی نیستند و گرمای سیاست نیز به داغی این تنور مدد رسانده است.
    به روایتی 12 و به گفته ای 20 شركت و كشور در همایش بین المللی صنعت خودروی ایران حضور به هم رساندند. همایشی كه نخستین تجربه نبود اما از نظر تعداد حضور و سطح حساسیت به راحتی می توان آن را برای نخستین بار دانست.
    به گزارش موج، با این وجود فضای حاكم بر این رویداد را می توان تابعی دانست از آن‌چه در ماه های اخیر در كشور روی داده است؛ تدبیر، تعامل و پای بند بودن به بازی برد – برد در مراوده با دنیا.
    این كلید، قفل 10 ساله مذاكره با كشورهای معمولی و قدرتمند در سپهر سیاست را گشود و مدلی موفق را ارایه كرد تا براساس آن پیشرفت و پیشبرد امور در حوزه های مختلف امكان پذیر شود.
    صنعت خودروی ایران آن زمان كه برای همكاران و هم‌كیشان خارجی خود دعوت نامه امضا می كرد و می فرستاد هم به یاد داشت و فراموش نكرده بود كه برخی از آنان در گذشته ای نه چندان دور، تسلیم خواسته های سیاسیون شدند و دست شركای ایرانی را در پوست گردو رها كرده و به خوش خدمتی سیاست ورزان زیاده خواه پرداختند.
    اما آنان می دانستند كه این مرحله، زمان مناسبی برای تسویه حساب نیست. فرصت حضور در ایران باید یك‌بار دیگر در اختیار پیش قراولان خودروسازی دنیا قرار گیرد تا صنعت خودروی ایران از نتایج آن منتفع شوند. از این رو آنان دعوت را انجام دادند و با روی گشاده به استقبال آنانی رفتند كه این دعوت را اجابت كردند. آنانی كه تعدادشان هم كم نبود و از نظر جدیت و سطح حضور هم كم نگذاشتند.
    همایش آغاز شد و سخنرانان از میزبان گرفته تا میهمانان، یكی پس از دیگری تریبون در اختیار گرفته و هر كسی از ظن خود به جست وجوی یار پرداخت. در این میان این ایرانیان تیزهوش بودند كه نشان دادند می دانند بزنگاه یادآوری كم لطفی شریكان دیروز و میهمانان امروز چه وقتی بوده است؟!
    ایرانیان از معاون رییس دولت گرفته تا وزیر و معاون وزیر و مدیران خودروسازی هر یك در سخنان خود، علاوه بر یادآوری توان صنعت خودرو و تشریح زمینه های همكاری، مستقیم و غیرمستقیم به مطالبه گران حضور در ایران گفتند كه ایرانیان برای همكاری و شراكت با خودروسازان جهانی می خواهند آغوش بگشایند اما طرح نو دراندازند.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت به صراحت گفت قراردادی بین صنعتگران خودروی ایران با شركت های خارجی امضا نخواهد شد، مگر این‌كه تعهد صادرات ضمیمه آن باشد. رییس هیات عامل ایدرو به خودروسازان خارجی گفت كه باید اقدامات گذشته را جبران كنند و مدیران عامل خودروساز داخلی نیز از وداع با مونتاژكاری سخن گفته و مبنای همكاری دوباره با شركای آینده را تولید، تولید و تولید عنوان كردند.
    مجموع این سخنان و گفته ها، اتمام حجتی بود با آنان كه به بازار و صنعت خودروی ایران چشم حضور و همكاری دوباره دوخته اند. ایرانیان اگر چه در سایه سیاه تحریم سختی كشیدند و رنج دیدند اما هر چه بود به سلامت گذشتند تا نشان دهند توان و ظرفیت آن‌ها بیش از آنی است كه گاه تصور می شود.

  4. #6184


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رنو، پارس خودرو را می خرد؟
    پرشین خودرو: در صورت بهبود شرایط بین‌المللی احتمال خرید شرکت پارس خودرو توسط شرکت فرانسوی رنو وجود دارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در قرارداد اولیه‌ای که بیش از یک دهه پیش بین شرکت رنو و ایران منعقد شد قرار بود این شرکت نسبت به ایجاد کارخانه تولید خودرو در ایران اقدام کند.
    قرار بود رنو در فاز اول همکاری‌اش با ایران محصولات تندر 90 را از طریق دو شرکت ایران خودرو و سایپا تولید کند. پس از آن در فاز دوم نیز شرکت رنو سایت تولید خودرو در ایران ایجاد کرده و محصولاتش را به طور مستقیم به تولید برساند.
    در این قرارداد پیش‌بینی شده بود که تیراژ تولید محصولات پلت‌فرم تندر 90 و دیگر خودروهای تحت برند این شرکت باید به سالی 700 هزار دستگاه برسد به‌گونه‌ای که 400 هزار دستگاه آن در ایران خودرو و سایپا و 300 هزار دستگاه نیز در خطوط تولید تحت مالکیت رنو تولید شود.
    با این حال اگرچه فاز دوم این قرارداد تحت تاثیر مشکلات مختلف از آن زمان تاکنون اجرایی نشده است اما شنیده شده که شرکت رنو تمایل خود را برای خرید شرکت پارس خودرو برای تولید مستقیم محصولاتش در ایران ابراز کرده است.
    گزارش ایسنا می افزاید: روند خرید زمین و ساخت تاسیسات جدید خودروسازی پروژه‌ای زمان‌بر و چهار و پنج ساله بوده و شرکت رنو ترجیح می‌دهد تا با خرید یک خودروسازی از صرف سرمایه‌گذاری و وقت بیشتر خودداری کند.
    در این شرایط با لغو تحریم صنعت خودرو احتمالا شرایط برای مالکیت رنو بر بخشی از خودروسازی ایران فراهم می‌شود با این حال شاید این شرکت برای تحقق این هدف در انتظار بهبود بیشتر فضا و کاهش برخی دیگر از تحریم‌های خارجی باشد.
    شرکت رنو در ترکیه نیز ابتدا با خرید برخی از سایت‌های خودروسازی تولید محصولاتش را در این کشور آغاز کرد. هم‌اکنون برخی از قطعات خودروهای رنو در ایران به ویژه قطعات خودروی مگان به طور کامل از سایت‌های تولید رنو در ترکیه وارد می‌شود.

  5. #6185


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بالاخره چین با درخواست رنو موافقت کرد
    پرشین خودرو: شرکت خودروسازی رنو فرانسه در چین کارخانه احداث می کند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت خودروسازی رنو سرانجام توانست موافقت چین را برای مستقر شدن در این کشور به دست آورد.
    رنو یکی از معدود شرکت های خودروسازی است که تا کنون در بازار بزرگ خودرو چین حضور نداشت. بازار بزرگ خودرو چین همه چشم ها در صنعت خودروسازی را به خود خیره کرده است.
    رنو قرار است با شرکت خودروسازی دانگ فنگ دومین شرکت تولید کننده خودرو چین برای گشایش کارخانه ای در ووهان در مرکز چین همکاری کند. این دو شرکت خودروسازی قرار است 932 میلیون یورو را با سهم هر یک 50 درصد در ساخت این کارخانه سرمایه گذاری کنند.
    رنو تنها در انتظار موافقت رسمی مقامات چین است و در هفته های آینده عملیات ساخت این کارخانه آغاز خواهد شد. این کارخانه قرار است سالانه 150 هزار دستگاه خودرو تولید کند.
    چین بزرگترین بازار خودرو جهان است. میزان فروش خودرو در ماه اکتبر در چین در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش یافت.

  6. #6186


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    جلسه مجلس با خودروسازان درباره طرف‌های خارجی
    پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع مجلس با تأکید بر لزوم بازنگری در همکاری خودروسازان ایرانی با شرکت‌های پژو و رنو، گفت: ‌باید آئین‌نامه خاصی برای قرارداد با شرکت‌های خودروساز خارجی تدوین شود تا در این همکاری‌ها منافع ملی حفظ شود.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از فارس، سید محمد بیاتیان، با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ حضور شرکت‌های خارجی در صنعت خودروسازی ایران به شرطی قابل قبول است که برای ما شریک تجاری باشند، نه رقیب.
    وی ادامه داد: همکاری با شرکت‌های خودروساز باید باعث انتقال دانش فنی به کشور و ارتقاء کیفی تولیدات داخلی شود و علاوه بر این، خودروسازان ایرانی در بازارهای منطقه و جهانی نیز حضور مناسبی داشته باشند.
    بیاتیان با بیان اینکه شرکت‌های رنو و پژو به تعهدات قبلی در قراردادهایشان عمل نکردند، افزود: بخشی از این اتفاق به دلیل تحریم‌ها صورت گرفت و مشکلاتی را برای این خودروسازان خارجی ایجاد کرد.

    جلسه مجلس و خودروسازان در مورد طرف‌های خارجی
    وی با تأکید بر اینکه در تولید خودرو نباید فقط به شرکت‌های پژو و رنو اکتفا کنیم، گفت:‌ خودروسازان ایران باید به خودروسازان جنوب شرقی آسیا نیز توجه داشته باشند و به جز خودروسازان فرانسوی، به کشورهای پیشرفته دیگر نیز توجه کنند.
    وی ادامه داد: می‌توانیم به جای واردات خودروهای ساخته شده خارجی به کشور، تکنولوژی تولید آنها را به داخل انتقال دهیم و نیاز مشتریان را از این طریق جواب دهیم.
    عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: قرار است در این خصوص جلسه‌ای بین اعضای کمیسیون صنایع و مدیران شرکت‌های خودروساز داخلی برگزار شود تا مسائل مربوط به حضور شرکت‌های خارجی در ایران مورد بررسی قرار گیرد.

    تدوین آئین‌نامه خاص برای قرارداد شرکت‌های خارجی
    وی با تأکید بر لزوم حفظ منافع ایران در قرارداد با خودروسازان خارجی، گفت: شرکت‌های رنو و پژو به تعهدات خود به طور کامل عمل نکردند که این مسئله بیشترین ضربه را به آنها وارد کرد و علاوه بر این، باعث شد قیمت تمام شده تولید خودرو در ایران افزایش یابد.
    وی با بیان اینکه خودروسازان ایرانی باید به سمت سایر شرکت‌های بزرگ دنیا چرخش داشته باشند، افزود: تاکنون بیشترین حجم سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت نفت صورت گرفته و در خودروسازی سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام نشده است.
    بیاتیان اظهار داشت: باید آئین‌نامه خاصی برای قرارداد با شرکت‌های خودروساز خارجی تدوین شود تا از این طریق، منافع ملی حفظ شود.
    وی ادامه داد: مجلس در این مورد بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد.

  7. #6187


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    دبیر شورای انجمن های صنایع همگن قطعه سازی:
    فرصت های صنعت خودرو ایران برای خارجی ها وسوسه انگیز است
    پرشین خودرو: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور اعلام کرد: اولویت قطعه سازان وخودروسازان داخلی باید بر روی بهره گیری از منابع انسانی ارزشمند و مزیت های نسبی داخل کشور متمرکز شود.
    آرش محبی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب، اظهار كرد: پایین تر بودن هزینه های منابع انسانی داخل کشور، تحقیق و توسعه در بخش صنعت خودرو و وجود متخصصین با تجربه و تحصیلکرده در این بخش از مهمترین مزیت های صنعت قطعه سازی برای مشارکت و همکاری با خودروسازان خارجی است.
    وی با بیان اینکه مزیت های موجود در بازار و صنعت ایران برای شرکتهای خارجی وسوسه انگیز است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به توافق اخیر ژنو و حضور گسترده خودروسازان و قطعه سازان مطرح جهان، بستر مناسبی برای تعامل و مشارکت با قطعه سازان و خودروسازان خارجی در زمینه های انتقال دانش فنی روز دنیا، طراحی پلت فرم مشترک وجود دارد.
    وی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و جهان، وجود منابع کافی خدادادی برای تامین مواد اولیه همچون محصولات پالایشگاهی ، پلیمری و فلزات در داخل کشور، افزود: وجود چنین ظرفیت هایی انگیزه خودروسازان و قطعه سازان خارجی را برای سرمایه گذاری در ایران افزایش می دهد و در عین حال فرصت اقتصادی مناسبی برای دو طرف به شمار می رود.
    دبیر شورای هماهنگی انجمنهای صنایع همگن قطعه سازی کشور همچنین بزرگترین مشکل اخیر صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور را تحریم های بین المللی بیان کرد و گفت: اعمال تحریم های کلان اقتصادی کشور مشکل عظیمی بود که منجر به تعویق افتادن مشارکت های بین المللی با کشورهای منطقه در زمینه قطعه سازی شد و این در حالی بود که خودروسازان و قطعه سازان داخلی کشور به رشد قابل توجه و سطح بلوغ مناسبی دراین زمینه رسیده بودند .
    وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر به دنبال موفقیت های دیپلماتیک دولت، شاهد لغو تدریجی تحریمها هستیم و با آفتابی شدن فضای کسب و کار و آب شدن یخ صنعت و اقتصاد ، بهترین فرصت برای جهانی شدن صنعت خودرو ایران پدید آمده است. هوشمندی مسئولان در حمایت از این صنعت و تدوین و پیاده سازی طرح ضربتی احیای صنعت خودرو، پتانسیل باالقوه این صنعت را به فعلیت می رساند و عامل محرک صنایع وابسته خواهد بود.

  8. #6188


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    فروش رنو داستر در ایران آغاز شد
    پرشین خودرو: شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی محصولات رنو در ایران فروش ویژه رنو داستر را آغاز کرد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، این خودرو شاسی بلند دارای موتور 1998 سی‌سی، 16 سوپاپ، 4 سیلندر و با قدرت 135 اسب بخار و مجهز به جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک است.
    حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد آن 10.7 ثانیه است.
    قیمت قطعی این خودرو 79 میلیون و 900 هزار تومان است که برای خرید مبلغ 49 میلیون و 900 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت از مشتریان دریافت می شود و مابقی آن باید زمان تحویل خودرو یعنی پس از 45 روز کاری پرداخت شود.
    رنو داستر دو دیفرانسیل دارای سیستم صوتی مجهز به Bluetooth USB و با قابلیت پخش MP3، سیستم ترمز ABS, Break Assist+ EBD، تهویه مطبوع، صندلی عقب تاشو، سیستم هشدار دهنده موانع دنده عقب، کنسول عقب، ریل سقفی و آینه های جانبی برقی است.

  9. #6189


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان اعلام کرد:
    قطعه سازان خواهان بهبود همکاری های جدید با رنو و پژو هستند
    پرشین خودرو: عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو اعلام کرد: عملکرد پژو در دوره های مختلف باعث ارتقاء صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور شد ولی در شرایط کنونی باید نگاه متفاوتی نسبت به گذشته در همکاری های فی ما بین حاکم شود.
    محمدرضا نجفی منش در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: علاوه بر سیاست گذاری های متفاوت پژو در زمینه خودروسازی و قطعه سازی کشور که موجب افزایش تولید این نوع خودرو در بازار کشورمان شد، همکاری و تعامل مطلوب با قطعه سازان داخلی فرصت مناسبی را برای تولید قطعات خودرو و به دست گرفتن بازار فراهم کرد.
    وی همچنین به عدم همکاری شرکت خودروسازی رنو اشاره کرد و گفت: تا کنون طی همکاری هایی که خودروسازان داخلی با شرکت های خارجی از جمله رنو داشته اند، این شرکت هیچگونه سرمایه گذاری کلانی در این بخش انجام نداده و با دیدگاه متفاوتی وارد صنعت خودرو ایران شد.
    نجفی منش با بیان اینکه شرکت رنو تلاش کرد با ایجاد شرکتی که 51درصد سهام آن متعلق به فرانسه و 49درصد متعلق به طرف های ایرانی است در بازار ایران حضور یابد، افزود: بعد از مذاکرات انجام شده با شرکت رنو و ایجاد موانع بسیاری در صنعت خودروسازی کشور، محصولات این شرکت در ایران به تولید انبوه رسید که ورود این نوع خودرو به بازار رضایت مردم را جلب نمود این در حالی بود که ایران با مشکلات تحریم های بانکی مواجه شد که همین امر تاثیر نامطلوبی بر صنعت خودروسازی کشور گذاشت.
    عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو همچنین تصریح کرد: خودروسازان کشور باید با در نظر گرفتن منافع ملی و حمایت از صنعت خودرو زمینه سرمایه گذاری را برای شرکت های خارجی فراهم کرده و قراردادها را طوری منعقد کنند که منافع سرمایه گذاران داخلی در صنعت قطعه سازی را در پی داشته باشد و بتوانیم با بهره گیری از توان مالی و تکنولوژی بالای قطعه سازان خارجی کیفیت صنعت قطعه سازی داخلی را بهبود بخشیم.

  10. #6190


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    معاون وزیر صنعت خبر داد:
    افزایش سرمایه دو غول خودروسازی ایران
    پرشین خودرو: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود، گفت: در سال جاری ایران خودرو معادل 230 میلیارد تومان و سایپا معادل 180 میلیارد تومان از سهم خود در واحدهایی که در آن سهام داشته‌اند، را واگذار کرده‌اند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محسن صالحی‌نیا گفت: سهام خودروسازان در بورس است و براساس تقاضاهای موجود و قواعد بورس، کار واگذاری سهام صورت می گیرد.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در سال جاری ایران خودرو معادل ارزشی 230 میلیارد تومان و سایپا معادل 180 میلیارد تومان از سهام خود در واحدهایی را سهامدار آنها بوده را به فروش رسانده‌اند.
    وی به مهر گفت: سیاست فروش سهام از سوی خودروسازان راهکاری برای تامین نقدینگی و افزایش توان تولید است که این سیاست از سوی مجمع عمومی به آنها ابلاغ شده است.
    به گفته صالحی‌نیا، هر یک از دو خودروساز بزرگ، مصوبه ای را برای افزایش سرمایه تهیه کرده‌اند که در حال طی مراحل مربوطه است. در واقع وقتی خودروسازان افزایش سرمایه می دهند، سهامداران مختلف در فرایند افزایش سرمایه حسب صلاحدید و محاسبات خود، شرکت می کنند. البته ممکن است گروهی از سهامداران نیز شرکت نکنند.
    وی اظهار داشت: هر یک از خودروسازان افزایش سرمایه را در سطوح هیات مدیره خود تصویب کرده اند، چراکه افزایش سرمایه تابع قواعد و مقرراتی است و باید بعد از تائید هیات مدیره، به تائید حسابرس، سازمان بورس و مجمع عمومی برسد.

صفحه 619 از 771 نخستنخست ... 119519569599609610611612613614615616617618619620621622623624625626627628629639669719 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University