.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 620 از 771 نخستنخست ... 120520570600610611612613614615616617618619620621622623624625626627628629630640670720 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 6,191 تا 6,200 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #6191


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آنگوری در دیدار با مدیرعامل ایران‌خودرو:
    نیاز بازار خودرو منطقه از طریق ایران تامین می شود
    پرشین خودرو: در دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرعامل شركت طراحی مهندسی پینین‌فارینای ایتالیا، راه‌های ایجاد و گسترش همكاری‌های دو شركت مورد بررسی قرار گرفت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در این دیدار سرجیو آنگوری، مدیرعامل شركت پینین فارینا از تجدید و احیای همكاری با شركت ایران خودرو ابراز خرسندی كرد و گفت: ایران خودرو دارای سیستم تامین، مهندسی و تولید مجهزی است و ظرفیت‌های خوبی برای گسترش و بهبود روابط دارد.
    وی با بیان اینكه شركت پینین فارینا آماده و مصمم است كه از توسعه و پیشرفت ایران خودرو حمایت كند، افزود: ایران خودرو با زیرساخت ها، سرمایه ها و تكنولوژی كه دارد، می تواند نقش رهبری و پیش برنده در منطقه خاورمیانه و جهان داشته باشد.
    وی افزود: خوشبختانه مسیر همواری برای توسعه همكاری‌های مشترك ایران خودرو و پنین فارینا شكل گرفته كه امیدواریم دوطرف از فرصت‌های موجود بهره برداری كنند.
    وی تصریح كرد: مردم كشورهای منطقه علاقه بیشتری به خودروهای ایرانی به جای محصولات چینی دارند و قطعا با توسعه خودروسازی ایران نیاز بازار منطقه با خودروهای ایرانی تامین خواهد شد.
    آنگوری برگزاری همایش صنعت خودرو را فرصتی مغتنم برای شركت های خارجی دانست و گفت: این همایش این فرصت را ایجاد كرد تا با استراتژی های كلی ایران در صنعت خودرو مطلع شویم و رویكردهای خود را براساس آن تنظیم كنیم.
    هاشم یكه زارع، مدیرعامل ایران خودرو نیز به همكاری با شركت پینین فارینا در زمینه طراحی و مهندسی، در دو حوزه پلتفرم و استایل محصول مطابق استانداردهای اروپا تاكید كرد و گفت:‌ تلاش برای برقراری و توسعه همكاری فی‌مابین با تعاریف جدیدی كه مطابق با نیاز بازار ایران است، با جدیت ادامه خواهد یافت.
    گفتنی است شركت پنین فارینا از شركت‌های برتر جهانی در زمینه طراحی و مهندسی محصول است كه تاكنون با كمپانی‌های مختلف اروپایی و آمریكایی همكاری كرده است. طراحی و مهندسی بسیاری از خودروهای مدرن موجود در بازارهای جهانی توسط این شركت انجام شده است. این شركت تمام مراحل تولید از طراحی تا برندینگ محصول را مورد توجه قرار می دهد.

  2. #6192


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نگین خودرو ساختمان نگین را افتتاح کرد
    پرشین خودرو: روز گذشته شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در ایران ، دفتر مرکزی جدید خود را رسما افتتاح کرد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، ساختمان نگین با حضور جمعی از مدیران هلدینگ بام و افق پارس افتتاح شد. علاوه بر رنو، شوروم مرکزی شرکت‌های شرکت‌های بنگ اند الفسن، والکوسین، Smeg و سین ورسام که نمایندگی انحصاری آن‌ها در اختیار این هلدینگ است نیز در این ساختمان قرار دارد.




    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  3. #6193


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رئیس شورای رقابت اعلام کرد:
    کاهش نرخ تورم و ارز علامت کاهش قیمت خودرو
    پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت با بیان اینکه هنوز پاسخی از سوی دولت به استعفای من داده نشده است، گفت: کاهش نرخ تورم و قیمت ارز، علامتی برای پایین آمدن قیمت خودرو است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، جمشید پژویان اظهار داشت: هنوز دولت جوابی به درخواست استعفایم نداده و منتظرم تا پاسخی به من داده شود.
    وی افزود: در این مورد با من صحبتی نشده است.
    وی در مورد برگزاری جلسه روز چهارشنبه شورای رقابت نیز گفت: ترجیح دادم جلسه‌ای برگزار نشود و پرونده جدیدی در شورا باز نشود تا رئیس بعدی شورا این کار را انجام دهد.
    به گزارش فارس، رئیس شورای رقابت ادامه داد: در مورد بحث قیمت‌گذاری خودرو نیز جلسه جدیدی برگزار نشده و فقط قرار است کارگروه خودرو در شورای رقابت گزارشی در خصوص میزان ارزبری خودروهای داخلی تهیه کند.
    وی افزود: با توجه به کاهش نرخ تورم و ارز انتظار می‌رود قیمت خودرو نیز کاهش یابد.

  4. #6194


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در گفت و گو با بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکننده لنت ترمز مطرح شد:
    دستیابی به تکنولوژی طراحی و تولید قطعه اولویت مذاکره با خارجی ها
    پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت لنت ترمز ایران(ایران لنت) اعلام کرد: تولید قطعات خودرو کشور در سطوح جهانی مستلزم این است که مواد اولیه با قیمتی رقابتی و پایین تر به دست قطعه سازان داخلی برسد.
    علی ایزدی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت های قطعه سازی کشور زنجیره تامین گسترده ای هستند که می توانند بخش قابل توجهی از قطعات مورد نیاز خودروسازان داخلی را منطبق با استانداردهای روز دنیا تولید کنند که لازمه این کار ایجاد فضای رقابتی آزاد در صنعت قطعه سازی و به ویژه تامین مواد اولیه مورد نیاز است.
    وی افزود: بخش مهمی از مواد اولیه تولید لنت ترمز در انحصار کشورهای خارجی و بخشی نیز در داخل کشور تولید می شود و انتظار می رود با رفع تدریجی تحریم ها و محدودیت های خارجی بسیاری از مشکلات پیش روی این صنعت برطرف شود.
    ایزدی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مواد اولیه مورد نیاز صنایع قطعه سازی کشور در داخل تامین می شود، افزود: با راه اندازی برخی از واحد های پایین دستی صنایع پتروشیمی و صنایع معدنی و فلزی پیش بینی می شود در آینده نزدیک میزان وابستگی این صنعت به منابع خارجی کاهش یابد.
    مدیر عامل شرکت لنت ترمز ایران با اشاره به اینکه همکاری با شرکت های خارجی سطح تکنولوژی صنعت قطعه سازی کشور را بالا خواهد برد، افزود: خودروسازان کشور باید با در نظر گرفتن منافع ملی و حمایت از صنعت خودرو زمینه سرمایه گذاری را برای شرکت های خارجی فراهم کنند و قراردادها را طوری منعقد کنند که مزیت ها و منافع سرمایه گذاران داخلی را در صنعت قطعه سازی در پی داشته باشد.این استراتژی باعث خواهد شد زنجیره تامین قطعات خودرو نیز ارتقا داشته و زمینه ای جهت تولید اقلام با کیفیت تر فراهم گردد.
    وی خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر صنعت خودرو ایران به واسطه رشد تولید جایگاه نخست این صنعت در منطقه خاورمیانه را به خود اختصاص داده و همین امر کافی است تا در روند مذاکرات با خودروسازان مطرح دنیا قدرت چانه زنی ایران بالاتر رفته و در روند همکاری های آتی امتیازات بیشتری حاصل شود.
    ایزدی افزود: در برهه ای از زمان خوش بین نبودن سرمایه گذاران داخلی به آینده صنعت خودرو و عدم سرمایه گذاری های کلان در این حوزه مشکلاتی را برای خودروسازان و قطعه سازان داخلی بوجود آورد که همین امر سبب رکود بازار و افزایش قیمت خودرو شد و امید است در آینده سرمایه گذاری های بیشتری جهت عدم وابستگی به قطعه سازان خارجی صورت بگیرد.
    وی همچنین به فرسوده بودن صنعت قطعه سازی و خودروسازی اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح کیفی صنعت قطعه سازی و جایگزینی تکنولوژی روز دنیا به جای ماشین آلات فرسوده زمانی رخ خواهد داد که سرمایه گذاران داخلی و خارجی به آینده این صنعت خوش بین باشند تا بتوان تغییرات قابل توجهی در تکنولوژی طراحی قطعات و ماشین آلات صنعت خودرو به وجود آورد که این امر موجب خواهد شد رتبه کیفی صنعت قطعه سازی در دنیا نیز جهش قابل توجهی داشته باشد.

  5. #6195


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان:
    تامین نقدینگی صنعت خودرو مغفول مانده است
    پرشین خودرو: عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان عنوان کرد: تاکنون هیچ حرکت عملی در خصوص پرداخت تسهیلات به شرکت‌های قطعه‌ساز از محل صندوق توسعه ملی صورت نگرفته است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، فرهاد بهنیا با اشاره به برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: هر چند برگزاری همایش بین‌المللی صنعت خودرو نتایج مثبتی را برای صنعت خودرو ایران به همراه داشته است اما مسئله‌ای که در جریان این همایش مورد غفلت قرار گرفت تامین نقدینگی و مشکلات مالی قطعه‌سازان و خودروسازان است.
    وی ضمن اشاره به طرح پرداخت 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای رفع مشکل قطعه سازان گفت: تاکنون هیچ حرکت عملی در خصوص پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی صورت نگرفته است.
    وی همچنین به تجربه گذشته قطعه‌سازان در خصوص اختصاص تسهیلات توسط دولت پرداخت و گفت: در دولت دهم نیز بارها تصمیم گرفته شد تا از محل صندوق توسعه ملی تسهیلاتی در اختیار خودروسازان قرار گیرد اما آنقدر شرایط سختگیرانه گذاشتند که هیچ شرکت و واحد تولیدی نتوانست از این تسهیلات استفاده کند.
    به گفته وی با وجود ابلاغ گشایش ال‌سی 30 درصدی توسط دولت برای تولیدکنندگان، متاسفانه تاکنون هیچ بانکی نسبت به این دستورالعمل واکنشی نشان نداده است.
    به گزارش ایرنا، این کارشناس صنعت قطعه سازی کشور در ادامه به دستور افزایش تیراژ خودرو توسط دولت اشاره کرد و اظهار داشت: گام اول برای افزایش تیراژ در شرکت‌های خودروساز و قطعه ساز، تامین نقدینگی لازم است که متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی برای این موضوع صورت نگرفته است به طوری که امروز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور با چالش نقدینگی سنگینی مواجه هستند و این چالش به بنگاه‌های قطعه سازی نیز سرایت کرده بنابراین درخواست افزایش تیراژ در این شرایط موجود اصلا امکان‌پذیر نیست.

  6. #6196


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آشنایی با نسل جدید جنسیس سدان
    پرشین خودرو: نخستین روزهای آغازین سال 2014، برنامه‌ریزی هیوندای برای فرستادن نسل جدید یا دوم خودروی سدان لوکس خود یعنی جنسیس با طراحی و ظاهری کاملا متفاوت به همراه نوآوری و تکنولوژی‌های جدید، به بازار داغ سدان‌های لوکس است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، طبق اطلاعت منتشر شده، در زیر کاپوت خودرو از سه پیشرانه استاندارد 3.5 لیتری V6 با حداکثر قدرت 257 اسب‌بخار، پیشرانه 3.3 لیتری V6 با نهایت قدرت 282 اسب‌بخار، پیشرانه 3.8 لیتری V6 با ماکزیمم قدرت 315 اسب‌بخار استفاده شده و در کنار پیشرانه‌های استاندارد هم از یک پیشرانه سفارشی5.0 لیتری V8 با محدوده قدرت 425 اسب‌بخار استفاده شده است. پیشرانه قدرتمند 5.0 لیتری V8 قادر خواهد بود شتاب صفر تا صد خودرو را در 5.4 ثانیه و حداکثر سرعت خودرو را 240 کیلومتر بر ساعت برساند. این شتاب و سرعت به تنهایی محقق نمی‌شوند مگر اینکه یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک (استفاده شده در تمامی مدل‌ها) بر سر راه خروجی قدرت موتور قرار بگیرد. قدرت پس از ورود به جعبه دنده و اعمال تغییرات بر روی آن، به سمت دیفرانسیل عقب خودرو هدایت می‌شود و دیفرانسیل هم با اعمال تغییرات نهایی در دور و تغییر جهت قدرت، قدرت تولیدی موتور را به چرخ‌ها می‌رساند. در کنار محور محرک عقب، سیستم چهارچرخ محرک HTRAC هم در فهرست اقلام قابل سفارش برای خودرو، گنجانده شده است.

  7. #6197


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تلاش لیفان برای ساخت یک سدان بزرگ
    لیفان 820 لو رفت
    پرشین خودرو: بهترین تصاویر جاسوسی ممکن از لیفان 820 که بدون پوشش در محوطه بیرونی کارخانه لیفان پارک شده، منتشر شد.
    پرشین خودرو: بهترین تصاویر جاسوسی ممکن از لیفان 820 که بدون پوشش در محوطه بیرونی کارخانه لیفان پارک شده ، منتشر شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، لیفان 820 در ماه آپریل سال آینده در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی خواهد شد و در نیمه دوم همان سال روانه بازار چین می‌شود.
    820 در جایگاهی بالاتر از مدل 720 لیفان قرار خواهد گرفت و لیفان را وارد بخش تازه از بازار می‌کند. این محصول در ابتدا با یک پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر با توان 130 اسب بخار عرضه خواهد شد و در آینده یک نمونه 2.0 لیتری با توان 160 اسب بخار نیز به لیست انتخاب‌ها اضافه خواهد شد. گونه 1.8 لیتری با یک جعبه دنده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود. قیمت این خودرو از 80هزار یوآن شروع می‌شود و تا 100هزار یوآن ادامه خواهد داشت. ایت قیمت 820 را به گران تذین لیفان تبدیل می‌کند.
    به نظر می‌رسد لیفان در ظاهر این خودرو مستقل عمل کرده، اما نمای داخلی آن شباهت زیادی با نسل جدید تویوتا کمری دارد.




    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  8. #6198


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    کیفیت بر تیراژ مقدم است
    توصیه رییس انجمن جهانی به خودروسازان ایرانی
    پرشین خودرو: رییس انجمن جهانی خودروسازان در توصیه‌ای‌ به خودروسازان ایرانی از آن‌ها خواست در تولید محصولات خود به کیفیت بیش از کمیت و تیراژ تولید اهمیت دهند و معتقد است که ایران می‌تواند با تولید 2 تا 2.5 میلیون دستگاه خودرو در سال در جمع 10 کشور برتر تولیدکننده خودرو در جهان قرار گیرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، پاتریک بلین در پاسخ به این‌که چه توصیه‌ای به خودروسازان ایرانی دارید؟ اظهار کرد:‌ قبل از وضعیت اخیر ایران مقام سیزدهم تولید خودروی جهان را با تولید یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال در اختیار داشت.
    بلین با بیان این‌که البته ایران به راحتی می‌تواند جز 10 کشور نخست تولیدکننده خودرو در جهان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: به این ترتیب ایران می‌تواند تیراژ تولید خودروی خود را به 2 تا 2.5 میلیون دستگاه در سال افزایش دهد.
    وی به ایسنا گفت: البته در این زمینه چالشی وجود دارد که آیا در ایران باید خودروی با کیفیت تولید شود یا این‌که خودروسازان ایرانی باید 2.5 میلیون دستگاه خودرو با کیفیت نامناسب تولید کنند.
    رییس انجمن جهانی خودروسازان افزود: مطمئنا بهتر است که خودروسازان ایرانی سرعت رشد تیراژ تولید محصولاتشان را کندتر کرده و به موازات آن کیفیت را افزایش دهند.
    وی با بیان این‌که بهتر است خودروسازان ایرانی به جای 2.5 میلیون دستگاه برای قرار گرفتن در جمع 10 تولیدکننده برتر دنیا ابتدا دو میلیون دستگاه خودروی با کیفیت تولید کنند، تصریح کرد: پس از آن ایران می‌تواند به آرامی تیراژ تولید خود را به سمت 2.5 میلیون دستگاه در سال افزایش دهد.

  9. #6199


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    شرکای خودروسازان هیچ اقدامی برای تأمین مواد اولیه نکرده‌اند
    پرشین خودرو: دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های تخصصی نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری طرف‌های خارجی در صنعت خودرو، گفت: خودروسازان خارجی تاکنون اقدام عملی برای رفع تحریم‌ها علیه خودروسازی ایران انجام نداده‌اند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، آرش محبی‌نژاد با اشاره به کاهش 30 درصدی تولید خودرو در کشور طی 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: تولید خودرو در 8 ماهه امسال حتی نسبت به سال گذشته که بدترین سال تولید خودرو بود، 30 درصد کاهش یافته است.
    وی با بیان اینکه در 100 روز باقیمانده سال جاری باید یک طرح ضربتی برای احیای صنعت خودرو اجرا شود، افزود: صنعت خودرو با مشکلاتی مانند تحریم‌ها،‌ کمبود نقدینگی، قیمت‌گذاری و برخی قوانین و مقررات روبرو است.
    وی با اشاره به توافق ژنو، به فارس گفت: تاکنون هیچ اتفاق عملی برای رفع تحریم خودروسازی ایران صورت نگرفته و رفتار شرکت‌های خارجی نیز در تأمین مواد اولیه و مایحتاج صنعت خودروی ایران تغییر نکرده است.
    محبی‌نژاد با تأکید بر لزوم اجرای یک طرح ضربتی برای احیای صنعت خودرو، گفت: طرح ضربتی احیای صنعت خودرو از سوی شورای هماهنگی انجمن‌های تخصصی قطعه‌سازان خودرو تهیه و به وزارت صنعت ارائه شده است.
    وی اظهار داشت: اگر قرار است به هدف تعیین‌ شده برای تولید 900 هزار دستگاه خودرو در سال جاری برسیم، باید یک طرح جامع در ارتباط با صنعت خودرو اجرا شود.
    وی توضیح داد: در طرح ارائه شده به وزارت صنعت، موضوع افزایش تیراژ تولید خودروهای داخلی و رشد کیفیت آنها مطرح شده است.
    به گفته دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های نیرومحرکه، مهمترین محورهای طرح ضربتی احیای صنعت خودرو به مسائلی مانند حل مشکلات کمبود نقدینگی خودروسازان از طریق بانک‌ها و همچنین ابزارهای تخصصی جبران نقدینگی توجه دارد.
    وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری خودرو یکی دیگر از محورهای این طرح است، ادامه داد: 40 درصد مواد اولیه مصرفی در صنعت خودرو توسط واحدهای دولتی تأمین می‌شود که فلزات، پلیمرها، مواد پتروشیمی و محصولات نفتی مانند روغن از آن جمله است.
    وی تأکید کرد: اگر دولت به دنبال کاهش قیمت تمام شده خودرو است، باید قیمت این مواد اولیه را کاهش دهد، این در حالی است که طی 4 سال اخیر قیمت این مواد 3 تا 5 برابر شده است.
    محبی‌نژاد با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری طرف‌های خارجی در صنعت خودروی ایران، گفت: حضور سرمایه‌گذاران خارجی باید طوری صورت گیرد که در جبران کسری نقدینگی خودروسازان مؤثر باشد.
    وی جذب سرمایه شرکای خارجی خودروسازان را از جمله مواردی عنوان کرد که باید در برنامه میان‌مدت و بلندمدت وزارت صنعت و خودروسازان دیده شود.
    وی با بیان اینکه طرح ضربتی احیای صنعت خودرو با تکیه بر توان تولید داخل تدوین شده است، گفت:‌ در صورت اجرای این طرح، تولید خودرو روزانه در هر کدام از شرکت‌های بزرگ خودروساز داخلی به 1500 تا ۲۲۰۰دستگاه خواهد رسید.

  10. #6200


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی:
    شرکای جدید جای خالی رنو و پژو را پر خواهند کرد؟
    پرشین خودرو: عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اعلام کرد: انعقاد قرارداد و تعاملات با شرکت‌های مطرح خودروسازی خارجی باید تخصصی باشد تا بتوانیم سطح تولید خودرو را مطابق با استانداردهای جهانی افزایش دهیم.
    علی جزایری در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: تا کنون طی همکاری‌هایی که خودروسازان داخلی با شرکت‌های خارجی از جمله رنو و پژو داشته‌اند، قراردادهای تخصصی و معقولی بین آنها صورت نگرفته است و به این خاطر خودروسازان داخلی ما هزینه‌های زیادی در قبال شرکت‌های پژو و رنو پرداخت کرده‌اند، اما میزان تولید این نوع خودروها با توجه به تقاضای بازار بسیار پایین بوده که از آن جمله می توان به تندر 90 اشاره کرد.
    وی با انتقاد از عملکرد رنو و پژو تصریح کرد: عدم همکاری و تعامل مناسب شرکت رنو و پژو موجب شد صنعت خودرو کشور نتواند بعد از 30 سال برند مخصوص خود را روانه بازار کند و همچنان خودروسازان داخلی با وارد کردن خودرو از کشورهای دیگر و مونتاژ کردن قطعات خودرو توان در دست گیری بازار داخلی را دارند.
    وی همچنین با اشاره به اینکه روی برگرداندن از شرکای فرانسوی و ژاپنی هزینه‌های گزافی را در پی خواهد داشت، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی همکاری با خودروسازان کشورهای دیگر مستلزم امکان سنجی اساسی و بررسی دقیق این موضوع است چرا که با خاتمه دادن به همکاری با شرکای فرانسوی امکان واگذاری این ظرفیت به کشور ثالث وجود ندارد این در حالیست که خودروسازان داخلی ما ظرفیت تولید 1.4 میلیون دستگاه خودرو را دارند و با توجه به بازار گسترده صنعت خودرو ایران، انعقاد قرارداد با طرف خارجی باید به گونه ای باشد که بخشی از این خسارت از سوی شرکای خارجی جبران شود.
    جزایری در ادامه به رشد تولید موتور خودروهای داخلی اشاره کرد و گفت: خودروسازان و قطعه سازان داخلی کشور پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه طراحی و ساخت موتورهای دیزلی داشته‌اند، اما در بخش‌های دیگر طراحی خودرو به دلیل پایین بودن سطح تکنولوژی و فاصله داشتن با استانداردهای روز جهان رشد چشمگیری صورت نگرفته است.

صفحه 620 از 771 نخستنخست ... 120520570600610611612613614615616617618619620621622623624625626627628629630640670720 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University