.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 636 از 771 نخستنخست ... 136536586616626627628629630631632633634635636637638639640641642643644645646656686736 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 6,351 تا 6,360 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #6351


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:
    دولت شماره گذاری خودروهای آلاینده را متوقف کند
    پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: با توجه به سهم عمده‌ خودروها در آلودگی هوا، اکثر خودروهای شماره‌گذاری شده از نظر کیفیت و آلایندگی از استاندارد بالایی برخوردار نیستند.
    الله وردی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر یکی از موضوعات مورد بحث کارشناسان صنعت خودرو آلایندگی و سهم 70درصدی خودروها است که این امر نشان می‌دهد خودروها از نظر آلایندگی استاندارد مناسبی ندارند و دولت باید هر چه سریعتر با توجه به قانون ارتقای کیفیت خودرو نسبت به توقف شماره‌گذاری خودروهای آلاینده اقدام کند.
    وی اظهار کرد: برای داشتن هوای پاک و کاهش آلایندگی باید به سمت تولید خودروهایی با مصرف سوخت بهینه و آلایندگی کمتر پیش رویم که این امر با توجه به مشکلات اخیر صنعت خودرو و اعمال تحریم از سوی کشور‌های غربی مدت زمان طولانی صرف محقق شدن این هدف خواهد شد.
    الله وردی دهقانی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون تکنولوژی مورد استفاده در صنعت خودرو ایران با استانداردهای محیط زیست از لحاظ آلایندگی و سوخت خودرو در دنیا فاصله زیادی دارد که رعایت این استانداردها می‌تواند منجر به بهبود وضعیت کنونی صنعت خودرو شود.
    این در حالی است که دولت، نیروی انتظامی را موظف کرد تا برای شماره‌گذاری خودرو علاوه بر مجوز سازمان ملی استاندارد، تاییدیه سازمان حفاظت محیط زیست را نیز اخذ کند.
    بنا بر این گزارش، هیئت وزیران با اصلاح تبصره(2) ماده(3) آئین نامه اجرایی قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی موضوع تصویب نامه شماره 204961/ت45123ه مورخ 15/09/1389 نیروی انتظامی را موظف کرد تا پس از اخذ تائیدیه سازمان‌های ملی استاندارد و حفاظت محیط زیست به ترتیب در مورد کیفیت و آلایندگی نسبت به شماره گذاری خودرو اقدام کند.
    بر این اساس، هیئت دولت بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد تبصره(1) ماده(4) قانون ارتقا کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی مصوب 1389 تصویب کرد تا متن زیر جایگزین تبصره(2) ماده(3) آیین‌نامه اجرایی قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی شود:
    تبصره 2- نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موظف است پس از اخذ تاییدیه سازمان‌های ملی استاندارد ایران و حفاظت محیط زیست به ترتیب در مورد کیفیت و آلایندگی نسبت به شماره‌گذاری خودرو اقدام کند.
    قبل از این شماره‌گذاری خودرو توسط نیروی انتظامی تنها با تاییدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی امکان پذیر بود.
    این مصوبه در تاریخ 08/11/1392 از سوی معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (7th February 2014)

  3. #6352


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نمایشگاه خودرو اهواز
    حضور برای رفع تکلیف
    پرشین خودرو: نمایشگاه خودرو امسال خوزستان با تأخیری دو ماهه برگزار شد و بسیاری از علاقه‌مندان را با اشتیاق بیشتری به سوی خود کشاند، اما گویی هیچ نشانی از امیدواری در سالن‌های نمایشگاه دیده نمی‌شد چرا که همانند دوسال گذشته تنها دو شرکت کننده چند نمونه از محصولات خود را به بزرگترین نمایشگاه جنوب غرب کشور فرستاده بودند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، گروه خودروسازی سایپا که تقریبا با دستی پر آمده بود با خیالی آسوده مدل‌های همیشگی و نسبتاً قدیمی خود را به همراه نداشت و در عوض با به نمایش گذاشتن S300 به عنوان جدیدترین سدان خود پای چینی‌ها را بیشتر و بیشتر به نمایشگاه باز کرده بود و اینگونه نفوذ صنعت خودروسازی چین را به کشور و یکی از بزرگترین خودروسازان ایران به نمایش گذاشت و نکته عجیب آن که برخلاف انتظار در زمان نمایش محصول جدید، اجازه بازدید از کابین و پیشرانه آن به بازدیدکنندگان داده نشده بود که با هماهنگی با مسئول غرفه و مجاب کردن آن‌ها این امکان به بازدیدکنندگان داده شد، اما همچنان تأکیدی بر عدم نشان دادن پیشرانه وجود داشت، البته توانستیم آن را هم مشاهده کنیم که به نظر می‌رسد که احتمالاً این امر بخاطر وجود نشان های زوتی روی فرمان و پیشرانه می توانست باشد. با این حال در سالن اختصاص داده شده به گروه خودروسازی سایپا محصولات دیگری مانند هاچ‌بک‌های تیبا 2 اصلاح شده (نمونه تولید انبوه که در آن برخی ایرادات نسخه پروتوتایپ رفع شده) و رنو ساندرو جلب توجه می‌کردند که مشتاقان بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. مسئول غرفه ساندرو در پاسخ به زمان ورود این مدل به بازار، اواسط سال آینده را پیش‌بینی کرد و بازه قیمیتی بین 40 تا 50 میلیون تومان را برای مدل دارای جعبه دنده اتوماتیک آن اعلام کرد، در سوی دیگر پیکاپ پادرا و سایپا 151 حضور داشتند و در کنار آن‌ها یک عدد تیبا گازسوز و رنو کلئوس بخشی از نمایشگاه را به خود اختصاص داده بود. نکته جالب وجود سکوی خالی پارس تندر بود که توسط یک پلاکارد با مضمون خوش آمدگویی از جانب انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا خوزستان پر شده بود، در انتهای سالن نیز سه محصول سایپا دیزل در رده کشنده‌ها با نام‌های دانگ‌فنگ T375(4ˣ2)، T375(6ˣ4) و کاوه KT420(6ˣ4) توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده بود. لازم به ذکر است مدل‌های مگان، تیانا، خانواده X100و تندر90 در نمایشگاه حضور نداشتند. همچنین سایپا بخشی از فضای سالن خود را به گریم کودکان و سرگرمی آن‌ها اختصاص داده بود تا والدین با خیالی آسوده به بازدید بپردازند.
    دیگر سالن نمایشگاه محل گردهمایی چینی‌ها از دیار کرمان بود که بازهم کم فروغ تر از سال‌های قبل حاضر شده بودند و همانطور که انتظار می‌رفت مدیران خودرو بیشترین تعداد محصولات تکراری خود را به نمایش گذاشته بود و بازدیدکنندگان شاهد حضور هرچهار مدل MVM 530، 315 هاچ‌بک و صندوق‌دار، X33 و 110های سه و چهار سیلندر با دو جعبه‌دنده اتوماتیک و دستی بود. در کنار آن‌هایک دستگاه جِی5 با دنده دستی و نه اتوماتیک (بر خلاف انتظار) تنها نماینده کرمان خودرو بود که با استقبال چندانی مواجه نشد، همچنین پیکاپ‌های وینگل5 به عنوان جدیدترین محصول دیار خودرو جلب توجه می‌کردند هرچند که حضور واقعی و نه چاپ یک بَنِر از مدل‌های آتی این کارخانه همچون سنوا، E150 (سابرینا) هاچ‌بک و صندوق‌دار می‌توانست رونق خاصی به سالن چینی‌ها ببخشد چرا که تولیدکنندگان از نمایش مدل‌های مختلف لیفان، JAC به استثنای جی5 خودداری کرده بودند البته عدم حضور این دو خودرو به این خاطر است که قرار است در نمایشگاه اصفهان رونمایی شود.
    یک سالن دیگر به قطعات و لوازم جانبی و تولیدکنندگان این بخش از صنعت خودرو اختصاص داده شده بود و طرفداران خاص خود را داشت هرچند که برخی شرکت‌های حاضر به صورت حرفه‌ای به نمایشگاه نیامده بودند. در پایان باید اذعان داشت که جای خالی بسیاری دیگر از خودروسازان کشور در بخش‌های سواری و سنگین و راه و ساختمان به خوبی احساس می‌شد چرا که سال‌های گذشته این بخش‌ها نیز از یک رونق نسبی برخوردار بود.





    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  4. #6353


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در گفت وگو با یک مدرس دانشگاه مطرح شد:
    دغدغه نیروهای مازاد پس از مشارکت با خودروسازان خارجی
    پرشین خودرو: عضو دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: فروش بخشی از سهام خودروسازان داخلی به خودروسازان خارجی می تواند بخشی از بدهی شرکت های خودروسازی را جبران کند.
    امیرحسن کاکائی در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاری و مشارکت خودروسازان خارجی به طور مستقیم در صنعت خودرو یکی از بهترین راهکارهایی است که می تواند در این موقعیت صنعت خودرو را نجات داده و بازار رقابتی مطلوبی را با حضور خودروسازان مطرح خارجی ایجاد کند.
    وی با اشاره به مشکلات کنونی صنعت خودرو اظهار کرد: اگر با دید خوش بینانه به این موضوع بنگریم، فروش سهام به خودروسازان خارجی در صورتی می تواند راه گشای صنعت خودرو کشور باشد که هدف طرف خارجی تنها به دست گرفتن بازار داخلی با ارائه محصولات خود نباشد بلکه منجر به پیشرفت تکنولوژی و نوآوری جدید در طراحی و تولید خودرو مطابق با استاندارد و بازار روز دنیا شود.
    کاکائی در ادامه تصریح کرد: اجرای این طرح و همکاری با خودروسازان خارجی بیش از هرچیز مستلزم برنامه ریزی دقیق و مدیریت منظم است چرا که امکان شکست این طرح نیز وجود دارد و بسیاری از خودروسازان با مشکل مواجه خواهند شد.
    وی گفت: یکی دیگر از موانع نیروی مازادی است که در صنعت خودروسازی و قطعه سازی مشغول به کار هستند، در صورت اجرایی شدن این طرح بخشی از نیروهای انسانی باید برکنار شوند که پیش از آن باید فکری برای ایجاد شغل آن افراد مازاد صورت بگیرد.
    عضو دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت افزود: مشارکت و مدیریت شرکای خارجی باید طوری صورت بگیرد که موجب بروز اختلاف مدیریتی بین خودروسازان داخلی نشود که خود این موضوع مشکلاتی را در آینده برای صنعت خودرو کشور به وجود خواهد آورد.

  5. #6354


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل گروه بهمن خبر داد:
    آغاز همکاری مجدد گروه خودروسازی بهمن با مزدا
    پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن از شروع مجدد همکاری با گروه خودروسازی مزدا در دور جدید همکاری این شرکت خبر داد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، محمد رضا سروش با بیان این مطلب افزود: تا کنون به دلیل اعمال تحریم‌ها از سوی کشورهای غربی و مشکلات موجود در صنعت خودرو این همکاری به تعویق افتاد اما در حال حاضر با رفع تحریم‌ها دور جدید مذاکرات با گروه خودروسازی مزدا آغاز شده است.
    وی تصریح کرد: با توجه به شرایط نسبتا مطلوب در صنعت خودرو، این تعامل و همکاری را با انعقاد قرارداد بلندمدتی با گروه خودروسازی مزدا آغاز کرده‌ایم که در آینده‌ نزدیک محصولات جدیدی به بازار عرضه خواهد شد.
    محمد رضا سروش اظهار کرد: در حال حاضر تولید محصولات جدید ادامه خواهد داشت تا پس از مذاکرات با گروه خودروسازی مزدا بتوانیم به تولید خودروهای جدید بپردازیم.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (7th February 2014)

  7. #6355


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در نشست خبری انجمن صنفی CNG کشور مطرح شد:
    ورشکستی صنعت CNG در صورت عدم افزایش کارمزد
    پرشین خودرو: رییس هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور در نشست خبری که امروز برگزار شد ضمن اشاره به بالاتر بود 20 تا 25 درصدی قیمت بنزین نسبت به سی ان جی اعلام کرد: افزایش 30 تا 35درصدی قیمت بنزین و ثابت ماندن نرخ سی ان جی باعث ورشکستگی جایگاه داران سی ان جی کشور خواهد شد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، اردشیر دادرس با بیان مسایل و مشکلات فراوانی که در این صنعت وجود دارد گفت: تمامی جایگاه‌داران CNG از نرخ کارمزد خود ناراضی هستند و طی مصوبه‌ای که در انتهای آذر ماه سال 89 و مصادف با آغاز هدفمندی یارانه‌ها به شورای اقتصاد ابلاغ شد، قرار بود نرخ کارمزد جایگاه‌داران از 40 تومان به 70 تومان تغییر پیدا کند که متاسفانه پس از 4 سال هنوز این امر محقق نشده است.
    وی اظهار داشت: جایگاه‌داران سی ان جی با آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها منتظر جبران خلا به وجود آمده در خصوص افزایش کارمزد خود بودند که متاسفانه با اجرای طرح هدفمندی نه تنها امید آنها از بین رفت بلکه به مراتب وضع موجود وخیم‌تر از سابق شد و سه سال است که همچنان موضوع کارمزد جایگاه‌داران بلاتکلیف است.
    دادرس با اشاره به تبعات این موضوع بر صنعت خودرو افزود: متاسفانه کمبود جایگاه‌های CNG در کشور منجر به کاهش تولید خودروهای دوگانه‌سوز شده است که تصویب و اجرای قانون افزایش کارمزد جایگاه‌داران سی‌ان‌جی باعث ترغیب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای احداث جایگاه سی ان جی خواهد شد.
    وی در ادامه تصریح کرد: سال 89 بالغ بر دو هزار میلیارد تومان ازمنابع وزارت نفت صرف خرید کمپرسورهای جایگاه CNG شد که این رقم معادل 6هزار میلیارد تومان کنونی است که در حال حاضر جایگاه‌داران به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم افزایش کارمزد توان نگهداری و تعمیر این کمپرسورها را نداشته و همین مسیئله باعث شده بیش از 50درصد عمر مفید این کمپرسورها که سرمایه ملی به حساب می‌آیند کاهش پیدا کند.

  8. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aminforozandeh (5th February 2014),taher550 (7th February 2014)

  9. #6356


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل گروه بهمن خبر داد:
    آغاز همکاری گروه بهمن با سایک موتور چین
    پرشین خودرو: روز گذشته مدیران گروه خودروسازی بهمن پس از رونمایی از محصولات جدید خود با حضور وزیر صنایع در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آن ها پاسخ دادند.
    به گزارش «خبرنگار پرشین خودرو»، در این مراسم که خط مونتاژ کامیونت ایسوزو سری 700P افتتاح و رونمایی از گونه‌های 6 و 8 تن در کنار رونمایی از کلامیونت ایرانی شیلر و رونمایی و افتتاح خط تولید کامیون ایسوزو 18 تن FVR انجام شد، خط رنگ PT-ED نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بهره برداری رسید.
    در نشست خبری که بعد از این مراسم برگزار شد مدیر عامل از تولید 1500 دستگاهی این خودرو در سال آینده خبر داد. این میزان برای ایسوزو 700P، کامیون 18 تن FVR و مینی بوس ایسوزو به ترتیب 3هزار دستگاه و 300 دستگاه اعلام شد.
    محمد رضا سروش در پاسخ به این سوال یکی از خبرنگاران در خصوص واگذاری سهام خودروسازان، برای انجام این اتفاق ابراز امیدواری کرد و گفت: تا زمانی که خودروسازی و یا هر مجموعه دیگری به شخص یا گروه خاصی تعلق نداشته باشد برای آن مجموعه دلسوزی نشده و پیشرفتی حاصل نمی‌شود و یا در غیر این صورت بسیار کند خواهد بود.
    وی در خصوص سواری B50 تصریح کرد: تا کنون تمامی 240 دستگاه وعده داده شده به مشتریان تحویل شده و مرحله دوم پیش فروش این خودرو آغاز شده است. وی همچنین از عرضه نسخه بروزرسانی شده این محصول با پیشرانه 1.8 لیتری مزدا و سطح بالاتر امکانات در نیمه دوم سال 93 خبر داد. تولید شاسی بلند اندمارک و کلید سپاری آمبولانس‌های دودیفرانسیل کاپرا نیز از دیگر برنامه‌های این خودروساز است.
    مدیر عامل گروه بهمن در خصوص همکاری و از سر گیری تولید محصولات مزدا در ایران گفت: فعلا در حال مذاکره با این شرکت ژاپنی هستیم تا دوباره مزدا 3 را به خط تولید برگردانیم، اما در فاز نخست به تولید نسل قبل این خودرو ادامه می‌دهیم. وی در پاسخ به این سوال خبرنگار «پرشین خودرو» که آیا همکاری گروه بهمن با خودروسازی SAIC به برند مکسوس ختم خواهد شد یا شاهد سایر برندهای این شکت هم خواهیم بود، پاسخ داد: در حال حاضر تنها بهمن دیزل با مکسوس همکاری دارد اما برای عرضه برندهای وولینگ و Roeweدر حال مذاکره هستیم.



    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  10. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aminforozandeh (5th February 2014),taher550 (7th February 2014)

  11. #6357


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    با حضور وزیر صنایع در شهرک صنعتی البرز؛
    کامیونت ایرانی شیلر رونمایی شد
    پرشین خودرو: روز گذشته گروه بهمن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کامیونت شش تن شیلر رونمایی کرد.
    علی قربان زاده در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، هدف از ساخت شیلر را این گونه بیان کرد: این پروژه با توجه به شرایط یک سال اخیر پیش بینی شد و هدف اصلی آن کاهش وابستگی به ایسوزو بود تا در صورتی که تحریم ها قدرت بیشتری بگیرد امکان عرضه محصولی مشابه به مشتریان وجود داشته باشد به همین منظور برندی با مالکیت گروه بهمن ایجاد شدتا امکان تأمین و تغییر قطعات در آن وجود داشته باشد .
    مدیر پروژه شیلر افزود: این محصول با حداکثر توان داخلی ساخته شده و با کمک مهندسان شرکت نیرومحرکه که از زیرمجموعه گروه بهمن است کلید خورد. تمامی محاسبات و تست های این خودرو در ایران و توسط مهندسان ایرانی انجام شده و سعی شد برای کاهش هزینه ها از قطعات ساخت داخل ایسوزو بهره گیری شود.
    قربان زاده در خصوص تأمین قوای محرکه و پلتقفرم این خودرو گفت:‌ برای شیلر از شاسی ایسوزو استفاده کردیم که هم اکنون در حال راه اندازی خط تولید آن هستیم و پس از تأیید مدیران ایسوزو داخلی سازی آن قطعی خواهد بود. همچنین اکسل، گاردان، سیستم ترمز و قطعات برقی آن در داخل کشور ساخته می شود. البته موتور و گیربکس این خودرو فعلا به صورت وارداتی تأمین می شود.
    وی در پاسخ به این سوال که موتور و گیربکس این خودرو توسط چه شرکتی تأمین می شود، گفت: موتور این خودرو ساخت شرکت کامینز است و گیربکس آن نیز توسط شرکت وان‌لیانگ چین ساخته می شود اما انتخاب این مجموعه به عهده مهندسان ایرانی بوده است.
    به گفته وی 60 درصد قطعا این خودرو در داخل تأمین می شود که این میزان در آینده افزایش خواهد یافت و در حال حاضر در حال داخلی سازی پیشرانه این خودرو هستیم و ظرفیت تولید 30 دستگاه از این خودرو در یک شیفت کاری وجود دارد.
    محمدرضا سروش، مدیرعامل گروه بهمن نیز در خصوص این خودرو می گوید: با وجود اینکه سیستم ترمز این خودرو از ایسوزو پیشرفته تر و توان پیشرانه آن نیز 7 اسب بخار بالاتر از ایسوزو است این خودرو با قیمتی پایین تر از ایسوزو عرضه خواهد شد که در حال حاضر قیمت 85 میلیون تومان برای آن پیش بینی می شود.
    علی قربان زاده می افزاید: در آینده بر اساس پلتفرم این محصول کامیونت های 5 و 8 تن و همینطور یک مینی بوس ساخته خواهد شد که مالکیت معنوی آنها نیز به گروه بهمن تعلق دارد و در سال 93 شاهد معرفی و عرضه آنها به بازار خواهیم بود.
    وی تصریح کرد: پس از تأمین نیاز بازار داخلی برنامه صادرات این محصول را در دستور کار قرار خواهیم داد.

  12. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aminforozandeh (5th February 2014),taher550 (7th February 2014)

  13. #6358


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رییس انجمن صنفی CNG در گفت و گو با پرشین خودرو:
    افزایش تولید خودروهای دوگانه سوز مشروط به افزایش کارمزد CNG
    پرشین خودرو: رییس هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور اعلام کرد: در صورت تصویب قانون افزایش کارمزد جایگاه داران سی ان جی تولید خودروهای دوگانه سوز افزایش خواهد یافت.
    اردشیر دادرس در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر سرمایه گذاران بخش خصوصی منتظر تصویب قانون افزایش کارمزد جایگاه داران و تخصیص کارمزد ویژه ساخت کمپرسورها هستند که در این صورت شاهد استقبال این سرمایه گذاران در صنعت سی ان جی خواهیم بود.
    وی اظهار کرد: با افزایش جایگاه‌های سی ان جی، تولید خودروهای دوگانه سوز افزایش خواهد یافت و در پی آن مصرف بنزین نیز کاهش پیدا می‌کند که این امر موجب کاهش آلودگی هوا خواهد شد.
    دادرس در ادامه تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده شاهد ساخت 1000 جایگاه سی ان جی توسط بخش خصوصی باشیم.
    وی به پرشین خودرو گفت: شورای اقتصاد مبلغ 140تومان را به عنوان کارمزد برای جایگاهدران تعیین کرده که از این مبلغ 60 تومان به کارمزد ویژه ساخت کمپرسور و 80 تومان به کارمزد جایگاه داران اختصاص یافته که در صورت تصویب این قانون اجرایی خواهد شد.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (7th February 2014)

  15. #6359


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در نشست خبری انجمن صنفی CNG کشور مطرح شد:
    ورشکستی صنعت CNG در صورت عدم افزایش کارمزد
    پرشین خودرو: رییس هیات مدیره انجمن صنفی CNG کشور در نشست خبری که امروز برگزار شد ضمن اشاره به بالاتر بود 20 تا 25 درصدی قیمت بنزین نسبت به سی ان جی اعلام کرد: افزایش 30 تا 35درصدی قیمت بنزین و ثابت ماندن نرخ سی ان جی باعث ورشکستگی جایگاه داران سی ان جی کشور خواهد شد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، اردشیر دادرس با بیان مسایل و مشکلات فراوانی که در این صنعت وجود دارد گفت: تمامی جایگاه‌داران CNG از نرخ کارمزد خود ناراضی هستند و طی مصوبه‌ای که در انتهای آذر ماه سال 89 و مصادف با آغاز هدفمندی یارانه‌ها به شورای اقتصاد ابلاغ شد، قرار بود نرخ کارمزد جایگاه‌داران از 40 تومان به 70 تومان تغییر پیدا کند که متاسفانه پس از 4 سال هنوز این امر محقق نشده است.
    وی اظهار داشت: جایگاه‌داران سی ان جی با آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها منتظر جبران خلا به وجود آمده در خصوص افزایش کارمزد خود بودند که متاسفانه با اجرای طرح هدفمندی نه تنها امید آنها از بین رفت بلکه به مراتب وضع موجود وخیم‌تر از سابق شد و سه سال است که همچنان موضوع کارمزد جایگاه‌داران بلاتکلیف است.
    دادرس با اشاره به تبعات این موضوع بر صنعت خودرو افزود: متاسفانه کمبود جایگاه‌های CNG در کشور منجر به کاهش تولید خودروهای دوگانه‌سوز شده است که تصویب و اجرای قانون افزایش کارمزد جایگاه‌داران سی‌ان‌جی باعث ترغیب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای احداث جایگاه سی ان جی خواهد شد.
    وی در ادامه تصریح کرد: سال 89 بالغ بر دو هزار میلیارد تومان ازمنابع وزارت نفت صرف خرید کمپرسورهای جایگاه CNG شد که این رقم معادل 6هزار میلیارد تومان کنونی است که در حال حاضر جایگاه‌داران به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم افزایش کارمزد توان نگهداری و تعمیر این کمپرسورها را نداشته و همین مسیئله باعث شده بیش از 50درصد عمر مفید این کمپرسورها که سرمایه ملی به حساب می‌آیند کاهش پیدا کند.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (7th February 2014)

  17. #6360


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    یک کارشناس خودرو اعلام کرد:
    سهام خودروسازان باید خیلی وقت پیش واگذار می‌شد
    پرشین خودرو: یک کارشناس خودرو عنوان کرد: واگذاری بخشی از سهام خودروسازان داخلی به خودروسازان خارجی چنانچه زمینه‌ساز انتقال تکنولوژی روز دنیا به صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی باشد مطلوب خواهد بود.
    مصطفی ممقانی اصل در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: سرمایه‌گذاری و مشارکت خودروسازان خارجی به طور مستقیم می‌تواند موجب ارتقای کیفیت قطعات خودرو شده و همچنین می‌توانیم با همکاری خودروسازان مطرح دنیا به تولید خودروهای جدید با تکنولوژی بالا بپردازیم.
    وی اظهار کرد: نیاز شدید صنعت خودرو به طرح پیشنهادی رییس جمهور در خصوص واگذاری بخشی از سهام خودروسازان داخلی به خودروسازان خارجی احساس می‌شد و این موضوع راهگشا باید خیلی وقت پیش در این صنعت اجرایی می‌شد چراکه صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی ما با تکنولوژی روز دنیا فاصله زیادی دارد و در صورت فراهم ساختن زمینه‌های اجرایی این طرح می‌توان شاهد ورود فناوری‌های جدید در زمینه طراحی خودرو باشیم.
    ممقانی اصل در ادامه تصریح کرد: یکی از الزامات اجرای موفق این طرح فرهنگسازی بین خودروسازان داخلی است چراکه برای ایجاد بازار رقابتی و تولید محصولات جدید توسط سهام داران خارجی باید مدیریت را به دست آنها بسپاریم تا بتوانیم با جدیت این هدف را تحقق بخشیم که این کار موجب بروز اختلاف بین خودروسازان خواهد شد.
    این کارشناس خودرو بیان داشت: با توجه به سوابق حضور خودروسازان خارجی در صنعت خودرو کشور، باید مراقب بود تا این سرمایه گذاری با هدف به دست‌گیری بازار داخلی توسط آنها صورت نگیرد چراکه موجب شکست این طرح و همچنین زیان خودروسازان خواهد شد.
    وی در پایان به اجرای موفق این طرح در بسیاری از کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: بسیاری از خودروسازان در سراسر دنیا وقتی با مشکلاتی در این زمینه مواجه می‌شوند بخشی از سهام خودروسازی خود را به خودروسازان مطرح و موفق در دنیا می‌فروشند تا بتوانند با تولید محصولات مشترک جدید به رقابت در بازار جهانی بپردازند که از جمله این کشورها می‌توان به چک، اسپانیا و رومانی اشاره کرد.

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (7th February 2014)

صفحه 636 از 771 نخستنخست ... 136536586616626627628629630631632633634635636637638639640641642643644645646656686736 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University