.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 640 از 771 نخستنخست ... 140540590620630631632633634635636637638639640641642643644645646647648649650660690740 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 6,391 تا 6,400 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #6391


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رییس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی
    بازگشت 90درصد جایگاه‌های CNG به مدار
    پرشین خودرو: رییس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی از عدم تحقق وعده‌های مسوولین در خصوص رفع مشکلات این صنعت و ساخت 1500 جایگاه سی.ان.جی خبر داد.
    اردشیر دادرس در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: متاسفانه به دلیل شرایط بحرانی حاکم بر صنعت سی.ان.جی کشور، بخش خصوصی حاضر به سرمایه‌گذاری در این صنعت نبوده و هیچگونه اقدامی مبنی بر ساخت جایگاه‌های سوخت CNG صورت نگرفته است.
    وی اظهار کرد:‌ مهمترین بحران صنعت سی.ان.جی کارمزد جایگاه داران است که بخش خصوصی و جایگاه داران همچنان منتظر تصمیم‌گیری شورای اقتصاد در این موضوع هستند و جلسه این شورا 6 ماه است که برگزار نشده است.
    دادرس اذعان کرد: طی نامه نگاری‌هایی که با شرکت گاز و شرکت ملی پالایش و پخش انجام داده‌ایم خوشبختانه اقدامات مطلوبی در زمینه راه‌اندازی و سوخت رسانی به جایگاه‌های سی.ان.جی صورت گرفته و هم اکنون حدود 90درصد از جایگاه‌ها در حال سرویس دهی هستند.
    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد جایگاه‌های سی.ان.جی در سطح کشور بسیار کم بوده و جوابگوی خودروهای دوگانه‌سوز نیست به همین دلیل شاهد صف‌های طولانی در جایگاه‌ها هستیم.
    رییس انجمن صنفی جایگاه داران سی.ان.جی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم شورای اقتصاد در ماه جاری تصمیمات نهایی خود را در خصوص کارمزد جایگاه‌داران اعلام کند و اقدامات مناسبی برای پرداخت 1سال حق و حقوق جایگاه‌داران انجام شود.
    وی در انتها به عدم حمایت دولت از صنعت سی.ان.جی و احداث جایگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه از سوی دولت هیچگونه تسهیلاتی برای احداث جایگاه تخصیص داده نمی شود.

  2. #6392


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    معضل خدمات پس‌از فروش خودروهای داخلی
    پرشین خودرو: ارائه ضمانت‌نامه معتبر و خدمات پس از فروش مناسب از الزامات عرضه اكثر کالاهای مصرفی بادوام در بازارهای جهانی است. ضمانت‌نامه اساساً قراردادی توافقی است که اعلام می‌دارد کالا یا خدمات فروخته شده دربردارنده یک کیفیت خاص و بدون نقص است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، از دید بازاریابی در حالی که استانداردهای خاصی برای خرید اقلامی مانند خودرو و لوازم خانگی وجود دارند، سازندگان آنها با دادن یك ضمانت‌نامه- مانند ضمانت مادام‌العمر- از یک مزیت رقابتی با سایر رقبا بهره می‌جویند. كاركرد ارائه ضمانت‌نامه بعنوان یک ابزار بازاریابی با ارزش، پایین آوردن ریسك خرید كالا یا خدمت از جانب مشتریان است. حدود سه چهارم (75 درصد) از تولیدكنندگان معتبر بین‌المللی خودرو حداقل سه سال را برای پوشش مکانیکی كیفی آن در نظر می‌گیرند، بسیاری از برندهای معتبر، از جمله بی‌ام‌و، سیتروئن، فورد، نیسان و پژو در این طیف قرار دارند. برندهایی چون شورلت، هیوندای و تویوتا تا پنج سال پوشش را به خریداران خود تضمین می‌دهند و اگر شما خریدار خودروهای كیاموتورز باشید برچسب شیشه عقب به شما اطمینان می‌دهد که هفت سال گارانتی جامع از فروشنده را دریافت خواهید نمود. خودرویی مانند واكسهال، پوشش مکانیکی برای طی 100 هزار مایل مسافت بدون هیچ محدودیت زمانی را به خریداران خود تضمین می‌دهد. در دوره ضمانت، جبران هر گونه نقص كیفی نشات گرفته از خودرو بعهده سازنده آن است. این ضمانت نامه‌ها صرفاً به اولین خریدار محدود نمی‌شود و با دست به دست شدن خودرو تعهدات ضمانت از سوی سازندگان به قوت خود باقی خواهند ‌ماند.
    در كشور ما بخش خدمات پس از فروش كه حلقه تكمیلی صنعت خودرو است، از مشكلات عدیده‌ای رنج می‌برد. مشتریان رضایت چندانی از كیفیت خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی ندارند. نحوه ارائه خدمات پس از فروش سازندگان خودروهای داخلی به مشتریان ( حتی دارندگان كارت طلایی -گارانتی) اولین نقطه تماس مشتری با معضلات صنعت خودرو است. در شرایط عدم رقابت و بواسطه انحصار دو خودروساز بزرگ، خودرو معیوب به مشتری تحویل می‌شود. خودروسازان اذعان دارند ایرادات فنی بسیاری از خودروهای تولید داخلی در مراکز کنترل کیفیت مشخص می‌شود اما به‌دلیل بالا بودن تعداد قطعات معیوب، طبق عرف ناخوشایند فعلی، برطرف کردن معایب را به دوره گارانتی محول می‌شود و خودروی معیوب و فاقد استاندارد ایمنی لازم را تحویل مشتری می‌دهند. در چنین شرایطی انتظار می‌رود حداقل سطح بالای كیفیت خدمات پس از فروش و كاركرد مطلوب ضمانت‌نامه (گارانتی)، نقیصه ارائه خودروی بی‌کیفیت و بدون استاندارد تحویلی به مشتریان را جهت ایجاد وفاداری به خودروساز تا حدودی جبران نماید، انتظاری كه چندان برآورده نخواهد شد.
    توقف بیش از حد در تعمیرگاه بواسطه عدم وجود قطعات تعویضی در انبار، سختی پذیرش در مراکز خدمات پس از فروشی که خدمات نسبتا بهتری می‌دهند، خرابی بیشتر خودروها پس از تعمیر و سیستم قطره‌چكانی بودن تعمیر و نیاز مجدد برای رجوع به تعمیركار برای معایبی كه او دفعه قبل آنها را تشخیص داده‌ ولی برطرف نكرده‌بود، فقدان آموزش تعمیر‌کاران به روش‌های جدید و عدم‌توانایی در تعمیر خودروهای جدید و عیب‌یابی درست، بخشهایی از برخوردهای ملموس مشتریان با خدمات این‌گونه مراكز است. با وجود هزینه‌ای كه خودروسازان در قبال ارائه كارت گارانتی از مشتریان اخذ می‌كنند( در سایركشورها هزینه گارانتی به عنوان درصدی از هزینه‌های محصول محاسبه می‌شود)، كارتی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد كه وجودش ضمانتی برای ارائه مطلوب و رایگان خدمات ارائه‌شده نیست. اگر مسافت طی شده از 5‌هزار یا 10 هزار وعده شده برای ارائه خدمت توسط خودروساز بگذرد، مشتری باید هزینه بپردازد، اگرخودرو نیاز به تعویض قطعات پیدا كرد چون اقلام مصرفی حساب می‌شوند، باید هزینه پرداخت، از ساعت۱۰ شب به بعد خدمات ارائه شده گارانتی محسوب نمی‌شودو.. شما بعنوان خریدار حیران می‌مانید كه خاصیت ارائه كارت گارانتی از سوی خودروساز به مشتریان خود چیست؟ اجبار مشتریان برای مراجعه به شبكه خدمات خودرو ساز وبی‌نیازی خودروسازان از رقابت با تعمیرگاه‌های مستقل در حوزه خدمات پس از فروش و نگهداری را می‌توان از مهمترین این موارد دانست.
    در كشورهایی مانند تركیه حتی پیش از توسعه صنعت خودرو و قطعه‌سازی و داخلی‌سازی محتوای خودرو، ایجاد مدارس ویژه آموزش بازاریابی، خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری و تربیت نیروی متخصص این بخش اولویت داده‌شد و این بخش به عنوان یکی از حلقه‌های موفق زنجیره صنعت خودرو بصورت كارآیی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بنظر می‌رسد تكمیل حلقه‌های زنجیره صنعت خودرو علاوه بر لزوم الحاق صنعت قطعه‌سازی كشور به زنجیره جهانی قطعه‌سازان جهت كسب دانش و تجربه و بهبود كیفیت قطعات تولیدی در گرو بها دادن به تربیت نیروی انسانی متخصص بخش خدمات پس از فروش و تعمیر و اصلاح قوانینی كه خودروساز را مجبور به رقابت با تعمیرگاه‌های مستقل نماید، است.

  3. #6393


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    دبیر انجمن خودروسازان ایران:
    افزایش قیمت خودروهای مدل ۹۳ منتفی شد
    پرشین خودرو: دبیر انجمن خودرسازان با اعلام اینکه افزایش قیمتی با تغییر مدل خودروهای ۹۲ به ۹۳ نداریم، گفت: خودروسازان سال گذشته و امسال ۵هزار میلیارد تومان ضرر کردند، بر همین اساس اصرار بر تغییر قیمت پایه در فرمول شورای رقابت دارند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، احمد نعمت بخش با اشاره به اینکه در حال حاضر خودروهای مدل سال 93 با استاندارد یورو4 تولید و تحویل می‌شوند در نتیجه شاهد افزایش قیمتی بابت تغییر مدل 92 به 93 در این محصولات نخواهیم بود، اظهار داشت: البته تبدیل خودروهای یورو2 به یورو4 به طور متوسط 2 میلیون تومان هزینه در بردارد.
    وی درباره تغییر فرمول قیمت گذاری شورای رقابت که اخیراً مطرح و رئیس شورای رقابت نیز آن را تأیید نموده است افزود: یکی از ایرادات اساسی فرمول فعلی شورای رقابت در قیمت‌گذاری خودرو قراردادن قیمت پایه فروردین ماه 91 است که خودروسازان به این قیمت پایه اعتراض دارند.
    دبیر انجمن خودروسازان اضافه کرد: در سال 91 خودروسازان حدود 4 هزار میلیارد تومان با ضرر روبرو شدند لذا اصرار دارند که این قیمت پایه که حدود 14 درصد زیر قیمت واقعی است اصلاح گردد.
    وی با بیان این که در فرمول شورای رقابت تورم بخشی نیز مدنظر قرار نگرفته است، گفت: قیمت ارز در فرمول شورای رقابت ارز مبادله‌ای تعیین شده در حالی که خودروسازان از ارز آزاد استفاده می‌کنند.
    نعمت‌بخش با اشاره به اینکه امسال نیز خودروسازان هزار میلیارد تومان زیان کرده‌اند، اظهار داشت: ما معتقدیم در روند کار کار‌شناسی، فرمول شورای رقابت باید با اصلاحاتی همراه شود.
    وی درباره تمرکز خودروسازان بر افزایش تولید آنهم در شرایط عدم اختصاص تسهیلات به این بخش گفت: خودروسازان از طریق پیش فروش و فروش دارایی‌ها و شرکت های خود سعی در کسب منابع برای افزایش تولید دارند به نحوی که درسال جاری دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا هر یک حدود 500 میلیارد تومان دارایی های خود را جهت کمک به نقدینگی و طلب قطعه سازان به فروش رسانده‌اند.
    دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز ضرر 5 هزارمیلیارد تومانی خودروسازان که عدد بسیار بزرگی به شمار می‌آید پرداخت نشده است، اظهار داشت: دولت باید در این رابطه تدبیر مناسبی را اتخاذ کند تا در راستای آن خودروسازان بتوانند بدهی‌های خود را به قطعه‌سازان پرداخت کنند.
    وی در رابطه با طراحی پلت‌فورم جدید خودرو که از سوی قطعه‌سازان با مشارکت سه شرکت اروپایی مطرح شده است، به تسنیم گفت: قطعه‌سازان به تنهایی امکان تهیه پلتفورم را ندارم بلکه این خودروساز است که با مشارکت شرکت‌های تخصصی فعال پلتفورم را طراحی و در ‌‌نهایت برای تأمین قطعات آن به قطعه سازان مراجعه می‌کند.

  4. #6394


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    باشگاه هواداران مدیران خودرو دوساله شد
    کویر نوردی با ام‌وی‌ام
    پرشین خودرو: مدیران خودرو در حالی دو سالگی باشگه هواداران خود را چشن گرفت که تعداد اعضا این باشگاه از مرز 8500 نفر عبور کرده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت مدیران خودرو به همراه 20 خانوداه عضو باشگاه هواداران خود در شهر یزد دو سالگی این باشگاه را جشن گرفت.
    این شرکت به همراه هوادارانش پس از بازدید از اماکن تاریخی شهر یزد نظیر آتشکده زرتشتیان، مجموعه امیرچخماق و خانه سنتی والی، طی مراسمی در هتل صفائیه این شهر به برترین شعارهای پیشنهاد شده برای این باشگاه هدایایی تقدیم کردند.
    براساس آنچه مدیران این شرکت در این برنامه اعلام کردند، تاکنون در سایت باشگاه هوادارن ام‌وی‌ام، بیش از 33هزار موضوع از قبیل خبر، یادداشت، عکس و ویدئو توسط اعضا آن به اشتراک گذاشته شه است. این گزارش در ادامه می‌افزاید ، استان‌های تهران، اصفهان، خراسان، مازندران و فارس بیشترین تعداد اعضا در این باشگاه را دارا هستند.
    بر اساس این گزارش، هواداران ام‌وی‌ام به همراه اعضا هیات اتومبیلرانی استان یزد، روز جمعه به گشت در کویر پرداخت که توجه بسیاری از مردم این شهر را به خود جلب کرد.




    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  5. #6395


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور مطرح کرد:
    افزایش قیمت خودرو در سال آینده قطعی است
    پرشین خودرو: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور اعلام کرد: خودروسازان علی رغم ضرر و زیان هنگفت با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین شورای رقابت قیمت خودرو را تا پایان سال تثبیت کرده‌اند.
    آرش محبی نژاد در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این که شاهد زمزمه‌های افزایش قیمت مواد اولیه هستیم خاطر نشان کرد: تولید کنندگان پتروشیمی و قطعه سازان قیمت محصولات خود را برای سال آینده افزایش خواهند داد که مطمئنا هرگونه افزایش قیمت این محصولات رشد قیمت خودروهای تولیدی را در پی خواهد داشت.
    وی افزود: مواد اولیه خوراک پتروشیمی در داخل کشور تولید شده و نباید با افزایش یا کاهش نرخ ارز قیمت این محصول تغییر پیدا کند و هم اکنون نیز قیمت این محصولات بسیار بالاست که این امر موجب افزایش هزینه تولید و قیمت خودرو می‌شود.
    دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با اشاره به چالش‌های پیش روی صنعت قطعه‌سازی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات قطعه‌سازان کمبود نقدینگی و قیمت‌گذاری مواد اولیه صنعت قطعه‌سازی است که نتیجه این مشکلات جز زیان برای تولیدکنندگان نیست.
    محبی نژاد در ادامه تصریح کرد:‌ دوبرابر شدن سود بازرگانی خودروهای زیر 2500 سی سی تنها به میزان پنج درصد در افزایش قیمت این خودروها تاثیرگذار خواهد بود که این موضوع بدون هماهنگی مراجع ذیصلاح صورت گرفته و درآمد حاصل از آن به جای رفع مشکلات صنعت خودرو به وزارت بهداشت و درمان اختصاص یافته است.
    وی افزایش قیمت خودرو را متاثر از کاهش تولید و افزایش قیمت مواد اولیه دانست و اظهار کرد:‌ تا کنون قیمت خودرو به نسبت نوسانات نرخ ارز تغییر پیدا نکرده است و آنالیز قیمت خودرو بر مبنای ارز مبادله‌ای صورت گرفته است و مشکلاتی که در صنعت خودرو کشور وجود دارد باعث کاهش تولید و مطمئنا افزایش قیمت آن شده است.

  6. #6396


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل شرکت روغن فوکس ایرانیان مطرح کرد:
    کاهش 5درصدی قیمت روغن موتور
    پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت روغن فوکس ایرانیان اعلام کرد: در حال حاضر قیمت محصولات روانکار و روغن‌های موتور در بازار 5 درصد کاهش پیدا کرده است.
    تورج حشمتی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: بازار روغن موتور با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز رونق بهتری نسبت به ماه‌های گذشته داشته است اما در مقایسه با سال گذشته فروش این محصولات حدود 30 درصد کاهش پیدا کرده است.
    وی اظهار داشت: شرکت‌های تولیدکننده روغن موتور برای فروش بهتر محصولاتشان طرح‌های تشویقی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.
    حشمتی با اشاره به سهم 80 درصدی شرکت‌های بزرگ تولیدکننده روغن موتور در بازار، بیان کرد: تقلب و جعل برند از تولیدکننده‌های خوشنام روغن موتور بسیار بیشتر از شرکت‌هایی است که سهم کمتری در بازار این محصولات دارند و کنترل این موضوع برای شرکت‌های مطرح بسیار دشوار است.
    حشمتی خاطر نشان کرد: معرفی شرکت‌های مجاز و مطرح تولیدکننده روغن موتور، نظارت دقیق شرکت‌ها بر نحوه توزیع و عرضه درست این محصول به بازار می‌تواند موجب جلوگیری از ورود محصولات تقلبی به بازار و کوتاه شدن دست سودجویان شود.

  7. #6397


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    یک کارشناس صنعت خودرو:
    موفقیت خودروسازان اروپایی در بازار ایران تکرار نشدنی است
    پرشین خودرو: یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است با توجه به تورم چند سال اخیر و همچنین کاهش قدرت خرید مردم خودروسازان ‌اروپایی مانند سابق در بازار ایران موفق به فروش بالا نخواهند شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شهرام آزادی اظهار کرد: تورم رخ داده به ویژه در دو سال اخیر هزینه تمام شده تولید خودرو در کشور را به شدت افزایش داده است.
    وی با بیان این‌که علاوه بر آن خروج برخی از خودروسازان اروپایی از ایران هزینه اضافی برای صنعت خودرو به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که با توافقات صورت گرفته ظرف ماه‌های آینده شاهد آغاز مجدد فعالیت‌های خودروسازان اروپایی در ایران خواهیم بود.
    این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد:‌ البته به نظر می‌رسد که در سال‌های آینده خودروسازان اروپایی مانند سال‌های پیشین موفق به فروش بالا در ایران نخواهند شد زیرا هزینه تمام شده تولید محصولات آن‌ها افزایش یافته است.
    وی به ایسنا گفت: متاسفانه به موازات رشد تورم در سال‌های اخیر قدرت خرید مردم افزایش نیافته است و نمی‌توان انتظار داشت که محصولات اروپایی در بازار ایران مانند سال‌های پیشین تولید و به فروش برسد.
    آزادی با بیان این‌که آغاز مجدد فعالیت خودروسازان اروپایی در ایران باعث تولید خودروهای جدید و نسبتا به روز در کشور خواهد شد تصریح کرد:‌ به نظر می‌رسد چند سالی طول می‌کشد که صنعت خودرو به نقطه اوج آن به تولید حدود یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال است بازگردد.

  8. #6398


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مراقب باشید دزدگیر خودرو شما اصل باشد
    دزدگیر خودرو با 2000 متر برد به بازار آمد
    پرشین خودرو: جولان فروشندگان دزدگیرهای تقلبی خودرو در بازار ایران با قیمت های غیر واقعی، روند فعالیت عرضه کنندگان معتبر داخلی را با مشکل مواجه کرده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، یاسر ابراهیمی فعال بازار محصولات ایمنی و دزدگیر خودرو، با بیان این مطلب گفت: عرضه این محصولات با قیمت های پایین نوعی رقابت ناسالم را در بازار به وجود آورده و فقط به واسطه قیمت پایین سعی در جذب مشتری می کنند.
    وی با بیان اینکه بسیاری از خودروهایی که این دزدگیرها بر روی آنها نصب می شود از ایمنی کافی برخوردار نیست، افزود: بسیاری از واردکنندگان این دزدگیرها همواره تلاش می کنند تا با ارائه درصد فروش بیشتر به فروشندگان، سهمی از بازار را در اختیار داشته باشند.
    ابراهیمی اظهار داشت: با وجود نظارت های متعددی که در این حوزه صورت گرفته است متاسفانه بخش زیادی از دزدگیرهای موجود در بازار بصورت قاچاق وارد می شود و از کیفیت مطلوب برخوردار نیست.
    رئیس هیات مدیره پارس قطعه نماینده انحصاری ماجیکار در خاورمیانه و ایران، با توجه به حضور نمایندگان رسمی برترین برندهای دزدگیر در کشور اضافه کرد: متاسفانه خریداران دزدگیرهایی که بصورت غیر رسمی وارد کشور شده است از خدمات پس از فروش برخوردار نیست و خریداران با خرید این دزدگیرها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.
    وی به خریداران دزدگیری که کیفیت کالای خریداری شده را فدای قیمت می کنند هشدار داد که با خرید دزدگیرهای بی نام و نشان و یا دزدگیرهای فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، خود و وسیله شخصی شان را در معرض خطر ناخواسته قرار داده اند.
    ابراهیمی با بیان اینکه خودرو باید حتما به لوازم بازدارنده سرقت نظیر دزدگیر حرفه ای مجهز باشد، متذکر شد: محصول جدید ماجیکار مزیت های فراوانی در بردارد و ایمنی بسیاری برای خودروها ایجاد کرده و دارای بیش از 50 کارایی است که از آن جمله می توان به برد دو هزار متری ریموت آن اشاره کرد.
    این فعال بازار محصولات ایمنی و دزدگیر خودرو، ادامه داد: با توجه به موفقیت برند دزدگیر ماجیکار و استقبال بی نظیر مردم، عده ای سودجویان و فرصت طلبان از نام این برند و حروف مشابه آن با مختصر تغییر سوء استفاده کرده و قصد فروش دزدگیرهای تقلبی خود با این عنوان را دارند.
    به گفته وی، از جمله مزایای دزدگیرهای اصل ماجیکار می توان به کارت بیمه سرقت خودرو تا سقف 500 میلیون ریال، شماره سریال اختصاصی، امکان تمدید بیمه سرقت آن در سال های بعد، 36 ماه گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش است.
    به گفته ابراهیمی، با یک حساب ساده می توان دریافت که ارزش ریالی خدمات و تخفیفاتی که با خرید ماجیکار نصیب مشتری می شود از قیمت همان دزدگیر ماجیکار بیشتر است.
    رئیس هیات مدیره پارس قطعه نماینده انحصاری ماجیکار در خاورمیانه و ایران در پایان خاطرنشان کرد: هر دزدگیری که با نام ماجیکار ارائه می شود و مزایای یاد شده را نداشته باشد ماجیکار اصل نیست ضمن اینکه خریداران دزدگیر تقلبی از اینگونه مزایا بهره ای نمی برند و خودرو آنها نیز از ایمنی کافی برخوردار نمی شود.

  9. #6399


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    می‌خواهند جیب خودرو‌سازان را با پول مردم پر کنند!
    پرشین خودرو: گویا خودرو‌سازی در حال فرافکنی است و این ظلم آشکار به مردم است. شما کیفیت خودرو‌های خارجی را با خودرو‌های داخلی مقایسه کنید؛ البته نه خودرو‌های اروپایی، بلکه همین خودرو‌های چینی که بیش از چند سالی‌ نیست که وارد این صنعت شده‌اند! آنگاه به نتایج جالبی خواهید رسید.
    به گزارش «پرشین خودرو»، فردا در نشست غیر‌علنی مجلس تصمیم بزرگ بر مردم ایران رقم می‌خوردبا نزدیک ‌شدن به روزهای پایانی سال، خودروسازان داخلی همچون سال‌های گذشته، ساز خود در افزایش بهای خودرو در سال کوک کرده‌اند‌ و این در حالی است که در سال جدید با توجه به تحولات روی داده در ‌کشور، از جمله ثبات نرخ ارز، تسهیل مبادلات تجاری و افزایش تیراژ تولید، زمینه کاهش هزینه تمام‌ شده خودرو را فراهم آورده است.
    در چند روز گذشته، احمد نعمت‌بخش‌ اعلام کرد: در سال آینده،‌ بهای خودرو افزایش می‌یابد. وی دلیل این کار را افزایش بهای مواد پتروشیمی و فولادی در سال آینده دانست و گفت: امسال نیز همانند سال گذشته، با وجود اینکه بهای دلار کاهش پیدا کرده بود، بهای ارز در فرمول شورای رقابت ارز، مبادله‌ای تعیین شده، در حالی که خودروسازان از ارز آزاد استفاده می‌کنند.
    دبیر انجمن خودروسازان در این باره افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت، امسال از خودروسازان ‌خواست ‌که قیمت‌های خود را تا پایان سال افزایش ندهند؛ اما در سال آینده با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه همانند فولاد و پتروشیمی، مجبوریم افزایش قیمت‌هایی داشته باشیم.
    اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نظر دیگری دارند و افزایش بهای خودرو را نا‌عادلانه دانسته‌اند، به گونه‌ای که‌ علی علیلو ‌اعلام کرد: افزایش بهای خودرو نا‌حق است، ولی تا کنون نسبت ‌به مردم نا‌حقی شده و از این به بعد هم خواهد شد. افزایش بهای خودرو نیز یکی از ابن موارد است که دولت می‌خواهد با ‌این کار، مردم را گرفتار‌تر از این کند.
    حال اگر وزارت‌خانه می‌خواهد مشکل خودرو‌سازی را حل کند، به فکر تأمین منابع از محل‌های دیگری باشد، ولی اگر دوست دارد تا جیب خودرو‌ساز‌ها را با پول مردم پر کنند، این بحث دیگری است و این کار را انجام دهند.
    این نماینده در پاسخ به اینکه برخی ‌خودرو‌سازهای بزرگ کشور ادعا می‌کنند، بهای مواد اولیه گران می‌شود و ما ناگزیریم بهای خودرو را افزایش دهیم، گفت: این ادعا توهمی بیش نیست. هنوز که چیزی گران نشده و خودروساز‌ها این گونه آماده‌باش اعلام کرده‌اند؛ مگر چند درصد اجناس می‌خواهد گران شود و کدام اقلام است که گران می‌شود؟
    این نماینده افزود: این‌ها بهانه‌های واهی است که خودرو‌ساز‌ها به فکر سوءاستفاده از آن هستند. من عضو کمیته تحقیق و تفحص از خودرو‌سازی هستم و می‌دانم‌ آنجا چه خبر است، این افزایش قیمت به هیچ عنوان درست نیست و من آن را محق نمی‌دانم.
    همچنین محمد باقری بناب در گفت‌و‌گو با تابناک ضمن اظهار این مطلب که‌ بهای خودرو نباید در سال آینده افزایش یابد، گفت: مشکل خودرو‌سازی ما این است که وابسته به دولت است و فقط ادعای خصوصی‌سازی دارند. این‌ها هنوز چشمشان به نفت است؛ هرچند اگر از خودشان بپرسید، این‌ را ‌نخواهند پذیرفت.
    این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خودرو‌سازی ایران تا کنون نتوانسته‌ خود را با بازارهای دنیا هماهنگ کند که البته ‌این به شبه‌دولتی بودن آن‌ها بر‌می‌گردد. اگر این‌ها ‌به دنبال افزایش قیمت هستند، نخست باید کیفیت خود را بالا ببرند، نه اینکه هر روز از کیفیت بکاهند و قیمت‌ها را افزایش دهند.
    این نماینده گفت: گویا خودرو‌سازی در حال فرافکنی است و این ظلم آشکار به مردم است. شما کیفیت خودرو‌های خارجی را با خودرو‌های داخلی مقایسه کنید؛ البته نه خودرو‌های اروپایی، بلکه همین خودرو‌های چینی که بیش از چند سالی‌ نیست که وارد این صنعت شده‌اند! آنگاه به نتایج جالبی خواهید رسید.
    این نماینده در پایان یادآور شد: ما در مجلس ‌این مسأله را‌ جدی پیگیری خواهیم کرد، چرا که این گونه نمی‌شود که به هر بهانه‌ای، بهای خودرو افزایش داد. وزیر نیز باید در این مورد‌ پاسخگو باشد.
    اکنون باید منتظر ماند و دید‌، سال آینده قرار است چه اتفاقی روی دهد و دولت چه برنامه‌ای برای کنترل قیمت‌ها خواهد داشت!
    در حالی که مردم با روی کار آمدن دولت جدید در انتظار کاهش تورم و کاهش قیمت‌ها هستند، آیا ‌سال جدید نیز‌ شاهد افزایش دوباره قیمت‌ها خواهیم بود؟!

  10. #6400


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان:
    وضعیت صنعت خودرو در اقتصاد مقاومتی بهبود می‌یابد
    پرشین خودرو: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بهبود وضعیت صنعت خودرو و قطعه کمک خواهد کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا نجفی‌منش اظهار کرد: راهبرد اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به توان تولید داخل به جای واردات است.
    وی با بیان این‌که حاکم شدن این دیدگاه مطمئنا کمک زیادی به بهبود وضعیت صنایع خواهد کرد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد به این ترتیب وضعیت صنعت خودرو و قطعه در سال آینده بهبود خواهد یافت.
    عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: هم‌اکنون مشکل اصلی صنعت خودرو تحریم‌های داخلی است که با رفع آن‌ها پیشرفت سریع در این حوزه را شاهد خواهیم بود.
    وی به ایسنا گفت: در این زمینه باید دستورالعمل‌های بانک مرکزی، شرایط گشایش ال‌سی، نرخ بهره تسهیلات بانکی، شرایط دریافت مالیات بر ارزش افزوده از قطعه‌سازان و برخی دیگر از قوانین اصلاح شود.
    نجفی‌منش با بیان این‌که هدف‌گذاری خودروسازان برای سال آینده تولید یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو است، تصریح کرد: امیدواریم که با اجرای سریع سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شاهد بهبود وضعیت در این حوزه باشیم.

صفحه 640 از 771 نخستنخست ... 140540590620630631632633634635636637638639640641642643644645646647648649650660690740 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University