.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: مشکل دور موتور 206 j34 دردور آرام

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #4


    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    36
    تشکر ها
    265
    121 سپاس از33 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل دور موتور 206 j34 دردور آرام

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط m.aminifar Click here to enlarge
    سلام این مدل ایرادات میتونه از تنظیم نبودن تایم خودرو هم باشه بهتره تایم با باز کردن درسوپاپ و بالا بودن پیستون چک کنید
    سلام جناب امینی فر تایم خودرو با چرخ دنده میل سوپاپ و فلایویل چک شده کاملا هم تنظیم بوده یعنی امکان داره ماشین تایم نباشه ولی رو فلایویل ومیل سوپاپ صحیح بودن تایم رو نشون بده ؟ ماشین مشکلی تو روشن شدن هم نداره با تک روشن میشه فقط موتور تو سلو یه دل زدن خاصی داره که اونم فکر کنم و خانواده TU3 طبیعی باشه . دوستان عزیز مورد دیگه که امروز باهاش برخورد داشتم اینه که تو سلو موقع که دور موتور نرمال هست بکیار با بوق زدن فقط واسه یه بار اون حالت پیش اومد . مورد بعد هم موقعی که فرمون هم چپ و راست میکنیم دور موتور شانسی زیاد میشه یه بار با چپ و راست کردن دور موتور میره بالا زود میاد پایین بعضی قت ها هم وقتی بالا رفت دیگه پایین نمیاد حتی ماشین رو هم که خاموش کنیم موقع روشن شدن دور موتور بیش از حد بالا میره حول و حوش 2500 - در حالی که حالت طبیعی تو استارت اولیه ( گرم ) به 2000 هم نمیرسه . حالا نمیدونم ممکنه مشکل از فشنگی هیدرولیک باشه که معمولا زیر سرعت 4 کیلومتر تو مدار میاد یا از همون سیم کشیه موتور و دریچه گاز ایناست ؟ در صورت مشکل از سیم کشی با توجه به اینکه تعمیرکارها وقت نمیزارن دسته سیم کشی داخل موتور از ایسیو به سنسور ها باید عوض بشه یا مشکل جایی دیگست ؟ این مشکل ارتباطی به bsi و bsm داره یا خیر ؟

  2. 4کاربر از aminforozandeh بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ecuboard (30th March 2014),KIAN FAR (24th March 2014),TuneUp_Vahab (24th March 2014),حامد59 (25th March 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University