سلام جناب امینی فر تایم خودرو با چرخ دنده میل سوپاپ و فلایویل چک شده کاملا هم تنظیم بوده یعنی امکان داره ماشین تایم نباشه ولی رو فلایویل ومیل سوپاپ صحیح بودن تایم رو نشون بده ؟ ماشین مشکلی تو روشن شدن هم نداره با تک روشن میشه فقط موتور تو سلو یه دل زدن خاصی داره که اونم فکر کنم و خانواده TU3 طبیعی باشه . دوستان عزیز مورد دیگه که امروز باهاش برخورد داشتم اینه که تو سلو موقع که دور موتور نرمال هست بکیار با بوق زدن فقط واسه یه بار اون حالت پیش اومد . مورد بعد هم موقعی که فرمون هم چپ و راست میکنیم دور موتور شانسی زیاد میشه یه بار با چپ و راست کردن دور موتور میره بالا زود میاد پایین بعضی قت ها هم وقتی بالا رفت دیگه پایین نمیاد حتی ماشین رو هم که خاموش کنیم موقع روشن شدن دور موتور بیش از حد بالا میره حول و حوش 2500 - در حالی که حالت طبیعی تو استارت اولیه ( گرم ) به 2000 هم نمیرسه . حالا نمیدونم ممکنه مشکل از فشنگی هیدرولیک باشه که معمولا زیر سرعت 4 کیلومتر تو مدار میاد یا از همون سیم کشیه موتور و دریچه گاز ایناست ؟ در صورت مشکل از سیم کشی با توجه به اینکه تعمیرکارها وقت نمیزارن دسته سیم کشی داخل موتور از ایسیو به سنسور ها باید عوض بشه یا مشکل جایی دیگست ؟ این مشکل ارتباطی به bsi و bsm داره یا خیر ؟