سایپایدک: کمبود قطعه در نوروز 93 نخواهیم داشت
خدمات شبانهروزی در نمایندگیهای منتخب سایپا ارائه می شود
پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از ارائه خدمات شبانهروزی توسط نمایندگیهای منتخب سایپا در طرح امداد نوروزی سال 93 خبر داد.
به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی وحیدزاده ضمن تبریك سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: با برنامهریزیهای انجام شده، نمایندگیهای منتخب سایپا با آغاز سال نو با آمادگی كامل در حال خدمترسانی به مشتریان هستند.
وی ادامه داد: وظیفه شبكه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگیهای منتخب سایپا همزمان با آغاز سال نو با آمادگی كامل در حال خدمترسانی به مشتریان گروه سایپا هستند.
وحیدزاده كیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبكه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در كوتاهترین زمان ممكن به مسافران نوروزی ارائه نماید.
وی ادامه داد: 528 ناوگان امدادی كه بصورت پایگاههای ثابت و سیار در این طرح فعال هستند. ضمن اینكه 533 نمایندگی به صورت یك شیفت و 30 نمایندگی به صورت شبانهروزی به ارائه خدمت به مشتریان گروه سایپا خواهند پرداخت.
وحیدزاده تاكید كرد: در ماههای پایانی سال 92 پیشبینیهای لازم برای تأمین قطعات یدكی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی انجام شد كه به این ترتیب در تعطیلات نوروز 93 با مشكلی به نام كمبود قطعه مواجه نخواهیم بود؛ ضمن اینكه قطعات مورد نیاز در كمترین زمان ممكن به تمام نقاط كشور ارسال میشود.
وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع سایپا به مالكان خودروهای سواری در قالب بستههای خدمت كارت نارنجی، ادامه داد: خدماتی كه در قالب كارت نارنجی به مشتریان ارائه میشود ضمن اینكه آرامش خاطر مشتری را به همراه دارد، موجب صرفهجویی در هزینهها نیز میگردد كه از آن جمله میتوان به گارانتی بدنه اشاره كرد. لذا مشتریانی كه تاكنون كارت نارنجی تهیه نكردهاند میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای سایپا و تهیه كارت نارنجی، از خدمات آن در طول تعطیلات نوروزی بهرهمند گردند.