.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل امداد خودرو سایپا خبر داد:
    حفظ استاندارد جهانی برای میانگین زمان انتظار
    پرشین خودرو: برابر اعلام ستاد مركزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش رشد مسافرت ها در ایام نوروز، امداد خودرو سایپا توانسته است میانگین زمان انتظار مشتریان را در حد استاندار جهانی حفظ كند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، احمد كرفی مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا، با بیان این مطلب گفت: بكارگیری مدیریت هوشمند ناوگان(Avl)، ارائه آموزش های فنی و عملیاتی به تمامی امدادگران در سال 92، اختصاص خطوط تلفنی 4 رقمی به امدادگران و مدیران شبكه خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدكی مورد نیاز خدمات امدادی و حضور فعال نمایندگی های كشیك گروه سایپا، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقاء فرهنگ رانندگی، اصول ایمنی سفر و سرعت در خدمات امدادی از جمله عوامل موثر در كاهش مدت زمان خدمات امدادی بوده است.
    وی كه از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا مشغول بازدید از پایگاه های ثابت و سیار و همچنین نمایندگی های كشیك نوروزی در چندین استان کشور است، اظهار داشت: از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا شركت امداد خودرو سایپا 77 درصد خدمات ارائه شده را به غیر مشتركان ارائه داده و 23 درصد خدمات نیز به خودروهای مشترك ارائه شده است.
    به گفته وی، آمادگی و تدارك گسترده شركت سایپایدك در تامین و ارسال به موقع قطعات یدكی قبل از آغاز طرح نقش بزرگی در كاهش زمان انتظار امدادی ایفا كرده است.
    کرفی متذکر شد: در حال حاضر 528 ناوگان امدادی بصورت پایگاه های ثابت و سیار، 533 نمایندگی به صورت یك شیفت و 30 نمایندگی به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به مشتریان گروه سایپا تا 17 فروردین ماه سال جاری خواهند پرداخت.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (1st April 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University