مدیرعامل امداد خودرو سایپا خبر داد:
حفظ استاندارد جهانی برای میانگین زمان انتظار
پرشین خودرو: برابر اعلام ستاد مركزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش رشد مسافرت ها در ایام نوروز، امداد خودرو سایپا توانسته است میانگین زمان انتظار مشتریان را در حد استاندار جهانی حفظ كند.
به گزارش «پرشین خودرو»، احمد كرفی مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا، با بیان این مطلب گفت: بكارگیری مدیریت هوشمند ناوگان(Avl)، ارائه آموزش های فنی و عملیاتی به تمامی امدادگران در سال 92، اختصاص خطوط تلفنی 4 رقمی به امدادگران و مدیران شبكه خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدكی مورد نیاز خدمات امدادی و حضور فعال نمایندگی های كشیك گروه سایپا، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقاء فرهنگ رانندگی، اصول ایمنی سفر و سرعت در خدمات امدادی از جمله عوامل موثر در كاهش مدت زمان خدمات امدادی بوده است.
وی كه از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا مشغول بازدید از پایگاه های ثابت و سیار و همچنین نمایندگی های كشیك نوروزی در چندین استان کشور است، اظهار داشت: از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا شركت امداد خودرو سایپا 77 درصد خدمات ارائه شده را به غیر مشتركان ارائه داده و 23 درصد خدمات نیز به خودروهای مشترك ارائه شده است.
به گفته وی، آمادگی و تدارك گسترده شركت سایپایدك در تامین و ارسال به موقع قطعات یدكی قبل از آغاز طرح نقش بزرگی در كاهش زمان انتظار امدادی ایفا كرده است.
کرفی متذکر شد: در حال حاضر 528 ناوگان امدادی بصورت پایگاه های ثابت و سیار، 533 نمایندگی به صورت یك شیفت و 30 نمایندگی به صورت شبانهروزی به ارائه خدمت به مشتریان گروه سایپا تا 17 فروردین ماه سال جاری خواهند پرداخت.








پاسخ با نقل قول
