.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    صنعت خودرو ایران همچنان درجا می زند
    چینی ها نبض خودروسازی جهان را به دست می گیرند
    پرشین خودرو: در حالی که هنوز بسیاری از متقاضیان خرید خودرو در کشور چین، خودروهای اروپایی و آمریکایی را بر محصولات وطنی ترجیح می دهند، اما به نظر می رسد خودروسازان چینی از هیچ تلاشی برای به دست گرفتن بازار فروگزار نمی کنند.
    به گزارش خبرنگار اعزامی «پرشین خودرو» به چین، این در حالی است که طی یک دهه اخیر نگاه تمام خودروسازان خوشنام جهان به بازار بزرگ و نوظهور چین دوخته شده و هر کدام به نوبه خود تلاش می کنند تا سهمی از این بازار را به دست آورند.
    این رقابت از آن جهت دیدنی تر به نظر می رسد که خودروسازان چینی هم بیکار ننشسته اند و روز به روز در حال به دست آوردن تجربیات جدید هستند و همین موفقیت ها نوعی اضطراب و نگرانی را در بین رقبای خارجی به وجود آورده است.
    تمام خودروسازان اروپایی، آمریکایی و جنوب شرق آسیا که تاکنون با شرکای چینی خود با هدف کسب سهم بازار همکاری داشته اند، امروزه باید آنها را به چشم رقیب سرسخت نگریسته و در رابطه با آینده خود در بازار این کشور احساس خطر کنند.
    شرکت هایی همچون مرسدس بنز، ب ام و، تویوتا، جنرال موتورز، فولکس واگن، آئودی و دیگرانی که تا پیش از این سودای کسب سهم بیشتر از بازار چین را داشته اند، اکنون باید به فکر شناسایی و حضور در دیگر بازارهای جهان برآیند.
    هرچند هنوز در کشور چین اقبال عمومی برای خرید تولیدات داخلی شکل نگرفته، اما آنطور که خودروسازان این کشور حرکت می کنند تردیدی نیست که ظرف مدت زمان کوتاهی ذائقه مصرف کنندگان چینی تغییر و علاقه مندی آنها برای خرید خودروهای وطنی بیشتر خواهد شد.
    بدون تردید خودروسازان چینی از فرصت همکاری با خودروسازان بزرگ جهان طی سالهای گذشته نهایت بهره را برده اند و در عین حال با خرید خودروسازان بحران زده جهان همچون ام جی، سآب و دیگران خود را بالا کشیده و اکنون در قامت یک خودروساز شش دانگ برآمده اند.
    این همان مسیری است که خودروسازان ایرانی در آن گام برنداشته و از فرصت همکاری با شرکت هایی همچون پژو، رنو و نیسان بهره نبردند. چه بسا همین موضوع امروز به پاشنه آشیل صنعت خودرو ایران تبدیل شده و دو شرکت بزرگ خودروساز کشور همچنان درجا می زنند.
    ناگفته نماند که خودروساز شدن در کشور چین به رغم پایین بودن تعرفه های واردات کار ساده ای نیست و آنها تنها با تلاش و برنامه ریزی به این مهم دست یافته اند.
    در مطالب بعدی بیشتر به چرایی پیشرفت صنعت خودرو چین می پردازیم.

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    3400  (7th May 2014),sajadnasirpor  (5th May 2014),حامد59 (5th May 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University