.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    کدام خودروها افزایش قیمت بیشتری داشتند؟
    اختلاف قیمت خودرو در بازار و نمایندگی ها+ جدول
    پرشین خودرو: طی روزهای اخیر اختلاف قیمت برخی از خودروها در بازار نسبت به نمایندگی های شرکت های خودروساز اختلاف فاحشی یافته و به نظر می رسد بازار سیاه خودرو در حال شکل‌گیری است.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، به رغم آنکه طی روزهای گذشته بسیاری از مسوولان از کاهش قیمت خودرو خبر داده بودند اما به نظر می رسد این موضوع جهت معکوس پیدا کرده و قیمت خودروها در حاشیه ی بازار افزایش یافته است.
    بر پایه این گزارش، قیمت برخی از خودروهای پر تیراژ تولید داخل در حاشیه بازار تا حدود 5 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و همین امر نوعی بلاتکلیفی را در بین متقاضیان خرید خودرو ایجاد کرده است.
    نوع خودرو
    قیمت بازار(ریال)
    نمایندگی (ریال)
    پراید 111
    210.000.000
    153.000.000
    پراید 131
    188.000.000
    149.670.000
    تیبا
    235.000.000
    187.900.000
    پژو 207
    460.000.000
    385.000.000
    رانا
    340.000.000
    305.000.000
    پژو 206 تیپ 5
    400.000.000
    340.000.000
    پژو 206 اس دی
    397.000.000
    345.000.000
    پژو پارس دوگانه سوز
    390.000.000
    282.000.000
    تندر 90
    390.000.000
    355.000.000

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASHKAN-NO (20th May 2014),حامد59 (20th May 2014)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    توسط وزارت صنعت صورت گرفت؛
    ارسال اطلاعات عملکرد خودروسازان به شورای رقابت
    پرشین خودرو: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت با بیان اینکه این وزارتخانه اطلاعات عملکرد خودروسازان را به شورای رقابت ارسال کرده است، گفت: امیدواریم با ارائه سایر اطلاعات به این شورا موضوع قیمت خودرو تعیین تکلیف شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، همانند سال 92 موضوع تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودرو همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد و شورای رقابت با این ادله که اطلاعات لازم را از سوی خودروسازان و بانک مرکزی دریافت نکرده است تصمیم نهایی این موضوع را به جلسات بعدی خود موکول می‌کند.
    عدم برگزاری جلسات و بلاتکلیفی تعیین دستور العمل قیمتگذاری خودرو علاوه بر آنکه اعتراضاتی را از سوی بخش‌های مختلف متوجه شورای رقابت نموده حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم که به عنوان عضو ناظر در جلسات این شورا شرکت می کنند از این بلاتکلیفی‌ها گله مند بوده و از تلاش خود برای نهایی شدن دستورالعمل قیمتگذاری خودرو سخن می گویند.
    امیرحسین قناتی مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت در همین ارتباط با اعلام اینکه وزارت صنعت برای تعیین تکلیف دستور العمل قیمت‌گذاری خودرو همفکری‌های لازم را در آنالیز قیمت‌ها با شورای رقابت دارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: یکی از دلایل شورای رقابت در عدم تصمیم گیری این موضوع عدم دریافت اطلاعات عملکرد خودروسازان است که وزارت صنعت در همین ارتباط با دریافت و تأیید اطلاعات خودروسازان آنها را به شورای رقابت ارسال کرده است.
    به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد دستور العمل نهایی شورای رقابت پس از بررسی‌های لازم تا حد مطلوبی جامع خواهد بود، افزود: امیدواریم با ارائه سایر اطلاعات به شورای رقابت این موضوع تعیین تکلیف شده و قیمت های نهایی خودرو با توجه به فرمول جدید تعیین شوند.
    قناتی در رابطه با دستور العمل شرایط فروش خودرو نیز به تسنیم، گفت: در حال حاضر دستور العمل شرایط فروش خودرو در مرحله نهایی قرارداشته و طی هفته های آینده به سازمان حمایت ابلاغ خواهد شد.

  4. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASHKAN-NO (20th May 2014),حامد59 (20th May 2014)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    خبری از اصلاحیه فرمول قیمتی شورای رقابت نیست
    پرشین خودرو: با گذشت چند ماه از تغییر تحولات شورای رقابت هنوز تکلیف تجدیدنظر بر فرمول قیمت گذاری خودرو مشخص نیست و جلسات هفتگی این شورا در این مورد نیز به نتیجه خاصی نمی‌رسد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، با گذشت حدود 13 ماه از تصویب دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرویی شورای رقابت همچنان این فرمول با ابهاماتی روبرو است و به نظر می‌رسد کارگروه خودرو شورای رقابت در راستای اصلاح آن هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.
    چند ماه قبل بود که رضا شیوا رییس شورای رقابت از طرحی برای اصلاح و تجدیدنظر در برخی از ابعاد فرمول مصوب این شورا در بهار 92 خبر داد. طرحی که به گفته شیوا برای بررسی و تدوین نهایی به کارگروه خودرو شورای رقابت واگذار شد تا با بررسی همه جانبه و دقیق این بار تغییراتی اصولی در این حوزه اعمال شود وبه این ترتیب بنا شد تا زمان نهایی شدن این بررسی‌ها دستورالعمل قبلی پابرجا بماند.
    اما در حالی که اخبار مختلف از نهایی شدن این اصلاحات در روزهای اول اردیبهشت خبر می‌داد با نزدیک شدن به پایان این ماه هیچ اطلاع رسانی جدیدی دراین حوزه صورت نگرفت تا آینده بازار خودرو در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.
    هر چند شرایط فعلی این بازار نیز باعث شده تمامی طرف‌ها همچنان ناراضی باشند.
    خودروسازان که روزهای نخست نیز با فرمول تصویب شده شورای رقابت پژویان سر سازگاری نداشتند همچنان نسبت به شرایط تراز مالی سود و زیان خود اعتراض دارند و به افزایش مجدد قیمت‌ها اصرار می‌کنند.
    در سوی دیگر مردم نیز هرگز از نتایج ورود شورای رقابت به امر قیمت‌گذاری خودرو راضی نبوده و در حالی که قیمت‌ها درطول 13 ماه گذشته هیچ کاهش محسوسی نداشته است هر گونه افزایش مجدد قیمت‌ها را غیر قابل توجیه می‌داند.
    البته یک طرف دیگر این ماجرا نیز دولت تشکیل می دهد که از یک سو باید از خودروسازان به عنوان یکی از تنها صنایع فعال در کشور حمایت کند از طرف دیگر چاره‌ای برای نارضایتی مردم درباره سطح کیفیت و قیمت خودروهای داخلی بیناندیشد در نحوه اجرای فرمول فعلی نیز قطعا تغییراتی مورد نیاز خواهد بود. اصلی‌ترین حوزه به شاخص تورم بخشی خودرو مربوط می شود که معلوم نیست با توجه به کاهش شاخص تورم کل آیا می توان انتظار داشت تورم بخشی خودرو نیز پایین بیاید یا با توجه به فشارهای چند سال گذشته این مساله در بازار خودرو نمود بیرونی پیدا نخواهد کرد از دیگر سو طبق توافق ژنو صنعت خودرو ایران از لیست تحریم‌های خارجی بیرون آمد که البته با توجه به مشخص نشدن دقیق ابعاد مثبت این موضوع معلوم نیست کاهش تحریم ها به پایین آمدن قیمت خودرو در بازارهای داخلی منجر می‌شود یا خیر؟
    به هر حال این روزها در بازار خودرو سوال‌های بسیاری مطرح شده باقی مانده است که شاید شورای رقابت با توجه به نقشی که در چند طول ماه گذشته دراین عرصه ایفا کرده می تواند به بسیاری از آن‌ها پاسخ دهد.
    اصلاح و شفاف‌تر کردن ابعاد دستورالعمل قیمتی خودرو بعضی از گره‌های یکی از بزرگترین بازارهای اقتصادی کشور را باز خواهد کرد.
    منبع: ایسنا

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    ASHKAN-NO (20th May 2014)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    اروپایی‌ها مانع چینی‌زاسیون صنعت خودرو ایران می شوند؟
    پرشین خودرو: یک فعال صنعت خودرو گفت: در شرایطی که خودروسازان چینی خود را برای عقد قراردادهای کلان با ایران آماده می‌کردند ورود دوباره اروپایی‌ها اقدامات آن‌ها را نقش بر آب کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی ممقانی اظهار کرد: به نظر می‌رسد با رویکرد جدید خودروسازان بین‌المللی رویای چینی‌ها برای چینی‌زاسیون صنعت خودرو ایران نقش بر آب شده است.
    وی با بیان این‌که در حدود دو سال گذشته در مقطعی خودروسازان داخلی هیچ راهکار دیگری به جز توسعه همکاری با خودروسازان چینی نداشتند، تصریح کرد: ‌با این حال توافقنامه ژنو باعث از بین رفتن برخی محدودیت‌ها و رایزنی‌ خودروسازان بزرگ بین‌المللی و با خودروسازان داخلی شده است.
    این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: یکی از اقدامات چند ماه اخیر در این حوزه حضور مدیرعامل پژو در ایران بود که به ویژه در این مقطع زمانی حائز اهمیت بوده و موجب تشویق حضور دیگر خودروسازان بزرگ جهان در ایران خواهد شد.
    وی افزود: گذشته از پژو خبرهایی درباره مذاکرات دیگر خودروسازان بزرگ جهانی از جمله آلمانی و آمریکایی با خودروسازان داخلی به گوش می‌رسد که همگی مترصد لغو رسمی تحریم‌ها برای بازگشت به ایران هستند.
    به گزارش ایسنا، ممقانی با بیان این‌که در صورت حرکت در روال دو سال گذشته صنعت خودروی ایران عملا به صنعتی چینی و دست چندم تبدیل می‌شد، تصریح کرد: خوشبختانه به نظر می‌رسد که روند چینی‌زاسیون صنعت خودروی ایران متوقف شده و می‌توان به آینده این صنعت امیدوار بود.

  8. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASHKAN-NO (20th May 2014),حامد59 (20th May 2014)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آمبولانس جدید مرسدس در راه است
    پرشین خودرو: مرسدس از مدل‌های اورژانسی جدید خود برای نمایشگاه RETTmobil 2014 پرده‌برداری کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اولین و البته مهم‌ترین مدل مرسدس، کانسپت اسپرینتر است که یک مدل آمبولانس محسوب می‌شود. مرسدس اطلاعات زیادی راجع به این مدل نداد ولی گفته شده که این کانسپت بر اساس نسخه فیس‌لیفت اسپرینتر ساخته شده و به چراغ‌های هشداردهنده اضطراری مجهز است.
    این شرکت همچنین نسخه‌های اورژانسی کلاس V و C را نیز به نمایش خواهد گذاشت. اطلاعات کمی راجع به مدل V در دسترس است. مدل C هم به عنوان «یک خودروی ایده‌آل اورژانسی» توصیف شده است. گفته شده که مرسدس یک موتور 2.2 لیتری دیزلی 165 اسب بخاری با گشتاور 400 نیوتن‌متر را برای این خودرو در نظر گرفته است.

  10. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASHKAN-NO (20th May 2014),حامد59 (20th May 2014)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مزدا MX-5 بیست و پنج ساله شد
    پرشین خودرو: کارخانه مزدا به مناسبت بیست و پنج سالگی مدل MX-5، نسخه‌ای مخصوص از این مدل را معرفی کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این مدل نسخه «سالگرد 25 سالگی» نام دارد. مدل MX-5 برای اولین بار در نهم فوریه 1989 در نمایشگاه شیکاگو معرفی شد. این مدل مخصوص بر اساس نسخه‌ای از مزدا که تولید آن در آستانه توقف قرار دارد، ساخته شده است: نسخه retractable hard top.
    نسخه مخصوص 25 سالگی از رنگ قرمز متالیک و همچنین سقفی مشکی رنگ بهره می‌برد. طراحی داخل خودرو از تودوزی چرمی و پدال‌های آلومینیومی بهره می‌برد.
    دو جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک برای مشتریان انتخاب شده است. چرخ‌های 17 اینچی آلیاژی خودرو طراحی جالبی دارند و تایرهای آن توسط شرکت بریجستون تامین شده است.
    مزدا می‌گوید تنها 100 دستگاه ازاین مدل در ایالات متحده به فروش خواهد رفت. عرضه آن هم به اواخر بهار موکول شده است.




    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    حامد59 (20th May 2014)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    گرند ویتارا از جدول کیفی حذف شد؛
    پارس خودرو صدرنشین شد
    پرشین خودرو: رنو مگان محصول شرکت پارس خودرو صدرنشین جدول رده بندی کیفی شرکت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران شد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، پارس تندر و تندر 90 دو محصول شرکت پارس خودرو هم توانستند رده های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دهند.
    پژو 206 محصول شرکت ایران خودرو نیز پس از محصولات پارس خودرو در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.
    MVM110 محصول شرکت مدیران خودرو نیز همانند ماه های گذشته آخرین رتبه جدول را به خود اختصاص داد.
    در فروردین ماه سالجاری 99 درصد از حجم خودروهای تولید شده در داخل كشور مختص خودروهای گروه سبك (سواری و وانت) و یك درصد نیز مربوط به خودروهای گروه سنگین (مسافری و باری) بوده است.
    گروه سبك:
    به گزارش شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، خودروهای سایپا X131 ،سایپا X132 و تیبا به دلیل ممانعت از انجام نمونه برداری و ارزشیابی کیفی خودرو ، از نظر عیوب ایمنی ، مهم و اساسی و سطح کیفی خودرو، وضعیت نامعلومی دارند.
    در بخش سواری شاهد كاهش 4 درصدی تیراژ تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل هستیم. از دیگر نكات مهم و حائز اهمیت در مورد كیفیت خودروهای سواری ساخت داخل می‌توان به عدم ارائه آمار تولید جهت ارزشیابی محصولات، توسط دو شركت سایپا و سایپا كاشان علیرغم تولید خودرو در این دو شركت اشاره نمود.
    در این ماه سالجاری، 17 مدل خودرو مورد بازرسی قرار گرفت كه 14 مدل از آنها در سطح كیفی خیلی خوب و 3 مدل هم در سطح كیفی خوب قرار گرفته‌اند.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    حامد59 (20th May 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University