Click here to enlarge
مگان RS تروفی حکمران هاچ بک‌های محورجلو
پرشین خودرو: رنو در نهایت از قدرتمندترین و سریع‌ترین نسخه مگان خود با کد شناسایی RS 275 تروفی پرده برداری کرد. نسخه‌ای محدود از پادشاه محور جلو نوربرگ‌رینگ که با ظاهری جذاب‌تر و پیشرانه‌ای قدرتمندتر نوربرگ‌رینگ را درنوردیده و برای حکمرانی بر هاچ بک‌های محور جلو، خود را آماده کرده است.
به گزارش «پرشین خودرو»، در مقایسه با مدل قبلی، رنو مگان RS 275 تروفی به لطف استفاده از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، شاهد افزایش 10 اسب‌بخار قدرت شده که آن را در دور موتور 5500 دور بر دقیقه به 275 اسب‌بخار رسانده است. گشتاور خروجی موتور نیز در 3000 دور بر دقیقه به حداکثر واحد 360 نیوتن‌متر می‌رسد که همه این‌ها تنها با مصرف 7.5 لیتر سوخت در 100 کیلومتر محقق می‌شود و در مقایسه با دیگر محصولات هم‌رده و با قدرت تولیدی یکسان میزان مصرف سوخت بالایی دارد، میزان گازهای خروجی موتور هم به واسطه سیستم جدید اگزوز تیتانیومی Akrapovic با کاتالیزور جدید کاهش چشمگیری داشته است.
پس از تبدیل دور نهایی توسط یک دیفرانسیل لغزش محدود، نوبت به مرحله پایانی انتقال قدرت می‌رسد که در این بخش رنو چهار عدد رینگ 19 اینچی " Speedline Torini " مشکی رنگ پوشیده شده با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت را برای RS 275 برگزیده است.
فضای داخلی مگان هم به لطف چرم‌های آلکانترا کشیده شده به روی صندلی‌های اسپرت، فرمان و پوشش ترمز دستی با دوخت‌های قرمز رنگ و همچنین دسته دنده آلیاژی، پر اُبهت‌تر و اسپرت‌تر از قبل شده است.






Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge