.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    فولکس‌واگن بیتلGSR2014 دربرابر پورشه 1964 356SC
    رقابت سوسک‌های آلمانی
    پرشین خودرو: «چه بامزه» اولین عبارتی است که موقع دیدن یک فولکس‌واگن بیتل به ذهن می‌رسد. البته وقتی این خودرو را با یک پورشه 1964 356SC مقایسه می‌کنید، بامزگی یکی از عوامل تاثیرگذار نیست.
    به گزارش «پرشین خودرو»، البته این دو خودرو قطعا تفاوت‌های بسیاری دارند از جمله اینکه بیتل 2014 پنجاه سال جوان‌تر است، دیفرانسیل جلو است و موتور آن نیز در جلوی خودرو قرار دارد اما هدف اولیه یک چیز است و آن تبدیل کردن بیتل خجالتی و دوست‌داشتنی به یک محصول کمی خشن‌تر و کاربردی‌تر است.
    بیتل GSR در اصل به عنوان یادبودی به گلب شوارز رنر 1973 (راننده مشکی و زرد) ساخته شد اما ایده اولیه تبدیل بیتل به یک خودرو اسپرت را می‌توان در یک خرابه قدیمی در "گِماند" اتریش جستجو کرد؛ جایی که فردیناند پورشه هنگام پایان جنگ جهانی دوم در آن حضور داشت. پورشه فولکس‌واگن را انتخاب کرد نه به خاطر اینکه فولکس‌واگن سریع یا حتی زیبا بود بلکه به این خاطر که ارزان و قبل اطمینان بود.
    مهندس‌های پورشه مقدار قابل‌توجهی از فاصله بین دو محور را کم کردند و تغییرات زیادی در موتور خودرو انجام دادند. اروین کامندا (طراح) بدنه جدید و جذابی را طراحی کرد. محصول نتیجه چیزی نبود جز مدل 356 که در آینده‌ای نزدیک به یک خودرو اسپرت کلاس جهانی تبدیل شد.
    فولکس‌واگن امیدوار است که با مدل GSR، قشر جدیدی از مشتریان و علاقه‌مندان صنعت خودرو را به خود جذب کند. زمان افرادی که بیتل را به خاطر ظاهر «بامزه‌»اش می‌خریدند، گذشته است و به همین خاطر آخرین نسخه این مدل سریع‌تر، جذاب‌تر و کامل‌تر شده است. این بیتل مانند گلف از فنربندی عقب مستقل بهره می‌برد و موتور آن نیز مانند نسخه GTI، یک پیشرانه 4 سیلندر 210 اسب بخاری است.
    تعجبی هم ندارد. بیتل امروز در مقایسه با پورشه دیروز مانند راکت است! موتور 2 لیتری GSR بیشتر از دو برابر موتور 1.6 لیتری 356SC قدرت تولید می‌کند و این تازه در حالی است که مدل 356SC این مقایسه، تیون‌شده و ارتقایافته است. جعبه‌دنده این مدل نیز نسبت به جعبه‌دنده نسخه اصلی 356، دقیق‌تر و سریع‌تر است و فرمان‌پذیری بهتری هم دارد.
    البته مدل 356 با این وجود می‌تواند هنوز هم چیزهایی به فولکس‌واگن یاد بدهد. فرمان 365 هیچ سیستم کمک‌رسانی خاصی ندارد اما مانند یک ساعت کواترز، دقیق کارمی‌کند و حس رانندگی پشت آن چیزی است که هیچ وقت یک راننده GSR درک نخواهد کرد. فاصله بین فشار پدال تا شتاب واقعی خودرو بسیار بسیار کم است و این فاصله در GSR واقعا قابل‌ملاحظه است.
    البته هدف این مطلب ضعیف نشان دادن فولکس‌واگن بیتل GSR 2014 نیست. این خودرو واقعا چرا باید با پورشه 356 رقابت کند؟ GSR توانسته مخاطبین جوان جدیدی به خود جذب کند و این دقیقا همان کاری بود که باید انجام می‌داد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (3rd June 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University