.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #18


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    معیارهای تخصیص امتیاز منفی به خودروهای داخلی
    پرشین خودرو: خودروهای داخلی براساس تعداد ایرادات احتمالی و نوع ایرادات، بین پنج تا 100 امتیاز منفی دریافت می‌کنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، کیفیت خودروهای تولید داخل به طور روزانه توسط بازرسان در خطوط تولید خودروسازان، کنترل می‌شود.
    در این میان خودروهایی که ایرادات آن‌ها مربوط به حوزه ایمنی بوده و وجود این ایرادات ایمنی راننده، سرنشین و خودروهای اطراف را به خطر می‌اندازد، 100 امتیاز منفی دریافت کرده و توسط بازرسان بلوکه می‌شوند؛ به‌گونه‌ای که تا زمان رفع عیب، آن خودرو امکان عرضه به بازار را پیدا نخواهد کرد.
    اما در مواردی ایراداتی در خودروهای تولیدی وجود دارد که این ایرادات جنبه ایمنی داشته و در درازمدت به وجود می‌آیند؛ به‌گونه‌ای که در رانندگی اختلال ایجاد خواهند کرد. در صورت وجود چنین ایرادی در خودروی تولیدی، 50 امتیاز منفی به آن تعلق می‌گیرد.
    امتیاز منفی 25 نیز مربوط به ایراداتی است که از نظر عملکردی مهم محسوب می‌شوند ولی تعمیر آن‌ها با هزینه کم امکان‌پذیر است. همچنین در ایراداتی که از نظر عملکردی مهم محسوب نمی‌شوند اما برای مشتری بار مالی به همراه دارند نیز، 25 امتیاز منفی به خودرو تعلق می‌گیرد.
    به گزارش ایسنا، در ایراداتی که موجب نارضایتی مشتری شده و مشتریان آن‌را در برگه‌های اظهارنظر کیفی ثبت و تقاضای رسیدگی به این ایرادات را می‌کنند نیز 15 امتیاز منفی به خودرو تعلق می‌گیرد. امتیاز منفی 5 نیز مربوط به ایراداتی است که اهمیت زیادی ندارند و مشتری آن‌ را می‌پذیرد.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    sajadnasirpor  (15th October 2014),حامد59 (15th October 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University