درود
این مشکل رو 206 های زیادی دیدم علی الخصوص تیپ 2 و 3 . همینطور که دوستمون گفتن
رفع مشکل هم متفاوته یه سری به علت استفاده از ***** روغن غیراستاندارده
یه بار هم خوده فشنگی رو تعویض کردیم درست شد
یه 206 دیگه هم بود بعد از تعمیر کامل این اتفاق واسش افتاده بود فشنگی و روغن و ***** هم نو کرد اویل پمپ هم موقع تعمیر کامل عوض کرده بود که آخر کار علتش عدم انتخاب صحیح یاتاقان و میزان لقی بیش از حد توسط یه جوجه تراشکار بود که با شکایت و بازرسی اتحادیه مشکل بعد از باز کردن مجدد میل لنگ و یاتاقان ها حل شد .