.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: راهنمایی در مورد ایکس باکس ۳۶۰

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #4


    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    ایران
    علایق
    الکترونیک
    شغل و حرفه
    webmaster
    نوشته ها
    11,113
    تشکر ها
    68,290
    58,175 سپاس از9,056 پست

    پیش فرض مشخصات پردازنده گرافیکی Xbox 360

    مشخصات پردازنده گرافیکی

    Xbox 360


    سایر مشخصات پردازنده گرافیکی XBOX 360 عبارتند از:



    1-وجود 48‌‌مسیر پیشرفته موازی برای محاسبات پیشرفته گرافیکی

    2-معماری سایه‌زنی مشترک که امکان پردازش دستورالعمل‌های سایه‌زنی پیکسلی و راسی را در هر یک از لوله‌ها میسر می‌سازد. (در این حالت هر یک از لوله‌های پردازشی، قابلیت اجرای انواع سایه زنی پیکسلی و راسی را دارد)

    3-پشتیبانی کامل از سایه‌زنی نسخه 3 برای پردازش بازی‌های جدید

    4-قابلیت پردازش 48 میلیارد دستورالعمل سایه زنی در ثانیه که می‌تواند توان پردازشی چشمگیری را در اجرای بازی‌‌ها به‌وجود می‌آورد.


    فرکانس پردازنده گرافیکی‌* حداکثر تعداد بافت گذاری = میزان گیگاتکسل

    5-مکان پردازش پانصدمیلیون مثلث در ثانیه که اجرای سریع تصاویر سه بعدی پیچیده را میسر می‌سازد. 6- برخورداری ازTexel Fillrate حدود هشت گیگاتکسل در ثانیه که از رابطه زیر قابل محاسبه است: 500 * 16 = 8 گیگا تکسل

    7-میزانPixel Fillrate ، شانزده گیگاپیکسل در ثانیه که برای پردازش پیشرفته‌ترین بازی‌ها مناسب است.
    ‌8-‌ قدرت پردازش 24‌‌میلیارد نقطه در ثانیه توسط پردازنده گرافیکی (درصورت فعالیت همزمان پردازنده گرافیکی وCPU کنسول XBOX 360 قادر به پردازش 6/33 میلیارد نقطه در ثانیه است)



  2. نمایش تمام تشکر های KIAN FAR در این پست:

    SURENA (18th December 2010)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University