.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مطرح کرد؛
    پیشنهادی برای خروج بازار آزاد خودرو از رکود
    پرشین خودرو: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: در صورتی که ایران خودرو و سایپا مانند سال‌های پیشین محصولات خود را به صورت امانی در اختیار نمایشگاه‌داران اتومبیل بگذارند بازار آزاد خودرو از رکود خارج خواهد شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، حسن زمانی‌افشار اظهار کرد:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون بازار خودرو در رکود به سر می‌برد.
    وی با بیان این‌که فرار رسیدن ماه محرم و پس از آن نیز صفر، رکود بازار خودرو را تشدید کرده است، خاطرنشان کرد: در این شرایط نمایشگاه‌داران اتومبیل به دلیل کاهش شدید معاملات متحمل زیان زیادی شده‌اند.
    رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل ادامه داد:‌ تا سال 1390 ایران خودرو و سایپا علاوه بر نمایندگی‌های فروش خود، محصولاتشان را به صورت امانی در اختیار نمایشگاه‌داران اتومبیل معتبر و مورد اعتماد خود قرار می‌دادند تا با اندکی سود بیشتر در بازار آزاد بفروشند.
    وی افزود: در شرایط فعلی آغاز مجدد این کار می‌تواند از یک سو باعث افزایش دسترسی مشتریان به محصولات این دو خودروساز بزرگ با قیمت‌های مناسب شده و از سوی دیگر نیز معاملات بازار آزاد خودرو را رونق بخشد.
    زمانی‌افشار با بیان این‌که هم اکنون دلالان و واسطه‌ها محصولات ایران خودرو و سایپا را از این خودروسازان و نمایندگی‌های آن‌ها خریداری کرده و با قیمت‌های گزاف در بازار آزاد می‌فروشند، تصریح کرد: فروش امانی خودرو توسط نمایشگاه‌داران اتومبیل باعث می‌شود دست واسطه‌ها و دلالان از این بازار کوتاه شده و فاصله بین قیمت کارخانه‌ای و آزاد خودروها نیز به حداقل خود برسد.
    به گزارش ایسنا، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل خاطرنشان کرد:‌امیدواریم با توجه به رشد قابل توجه تولید ایران خودرو و سایپا در سال جاری‌، این شرکت‌ها فروش امانی خودرو به نمایشگاه‌های اتومبیل معتبر را پس از پنج سال وقفه مجددا در دستور کار خود قرار دهند.

  2. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    معرفی برترین های جشنواره كارآمدی ارتباطات ایران خودرو
    پرشین خودرو: گروه ایران
    به گزارش «پرشین خودرو»، نخستین جشنواره كارآمدی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو با برگزاری مراسم ویژه ای به كار خود پایان داد و نفرات برگزیده شده از سوی هیات داوران معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

    معرفی برترین ها در 13 بخش
    آئین اختتامیه نخستین جشنواره كارآمدی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیرعامل گروه، قائم مقام تولید، برخی معاونان و مدیران شركت های گروه، استادان دانشگاه در رشته ارتباطات و مسوولان و كاركنان واحدهای ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد و نفرات برگزیده در 13 بخش معرفی شدند، اما حضور و تقدیر از مدیران ارتباطات و روسای روابط عمومی و اطلاع رسانی گروه در دو دهه گذشته بخشی از این مراسم را شامل می شد، كه فضایی متفاوت را در سالن برگزاری مراسم ایجاد كرد.
    برترین های جشنواره كارآمدی در بخش های گفت وگو، گزارش، مقاله و یادداشت، گرافیک، عکس خبری، آثار تبلیغات چاپی(پوستر، بنر، بروشور)، آثار تبلیغات شفاهی(تیزر)، آثار تولیدی سمعی و بصری، پروژه حوزه فناوری ارتباطات، پروژه حوزه روابط عمومی، کارشناس برگزیده سال، نشریه برتر گروه، روابط عمومی برگزیده سال و تقدیر ویژه هیات داوران لوح تقدیر، تندیس یادبود و كمك هزینه سفر زیارتی دریافت كردند.
    این جشنواره به ابتكار مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو برگزار شد و از میان 373 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 38 اثر از سوی هیات داوران انتخاب و معرفی شدند. آثار ارسالی و برگزیده مربوط به فعالیت های مجموعه ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو در فاصله سال های 91 و 92 بود.

    تقدیر از قدیمی های ارتباطات ایران خودرو
    علاوه بر معرفی برگزیدگان، تقدیر از مدیران ارتباطات و روسای اداره های روابط عمومی و اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو در دو دهه گذشته و تعدادی از بازنشستگان از جمله برنامه های این مراسم بود كه مورد توجه حضار قرار گرفت.
    علیرضا شعبانی، رضا نقی پور، محمد محمودپور، سیدحسین غضنفری، محمدرضا عرب، احمد خادم المله، مجتبی عبدالحسینی راد، مجید باقری و عبداله بابائی، ابراهیم هوشیار، غلامحسین حاج ابراهیم، حمید لیلاز، محمود اشرفی، مرتضی آقائی، پیمان صدقی، جعفر جوانی، جعفر آزادیان و مهرنوش جعفری مدیران ارتباطات و روسای روابط عمومی و اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو در دو دهه گذشته بودند كه توسط مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مورد تقدیر قرار گرفتند.

    نحوه گفتن آنچه اتفاق می افتد، هنر ارتباطات است
    در این مراسم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز با بیان اینكه روابط عمومی در دو جبهه داخل و خارج شركت فعالیت می كند، گفت: در بخش داخلی، ارتباطات باید رابطه بسیار خوبی با پرسنل شركت داشته باشد و نمی تواند خود را در تعامل با آنها ایزوله كند، برقراری این ارتباط مناسب بسیار مهم است و از حد داشتن یك جریده یا موارد معمولی، فراتر است.
    هاشم یكه زارع اظهار كرد: ارتباطات یك علم است و باید فعالیت های این حوزه به صورت کاملا علمی و برنامه ریزی شده انجام پذیرد.
    وی با بیان اینكه انسان هیچگاه و به هیچ دلیلی نباید دروغ بگوید، افزود: انتظار و توقع من در بخش ارتباطات این است كه آنچه در واقعیت اتفاق افتاده را مطرح و منتشر كنند، البته اینكه آنچه اتفاق افتاده است را به چه شكل و شمایلی بگوئیم نیز برای خود یك هنر است.
    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خطاب به مجموعه ارتباطات این گروه اظهار داشت: اگر می خواهیم هر كاری را در هر حوزه ای انجام بدهیم باید طراحی كنیم كه از چه راهی به هدف خود برسیم، ارتباطات اگر این طراحی و هدفگذاری را نداشته باشد، به روزمرگی دچار می شود و آن زمان می توان گفت براساس معیارهای علمی حركت نمی كند.

    تدوین مدل تعالی ارتباطات ایران خودرو
    علی مصریان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این مراسم از تدوین مدل تعالی ارتباطات در این گروه صنعتی خبر داد و گفت: به زودی مدل تعالی سازمانی را با مشاركت مدیریت های ارتباطات گروه در حوزه ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو پیاده می كنیم تا زمینه ارزیابی علمی فعالیت ها، تحول ساختاری، ارتقای جایگاه و سطح دانش فنی و تكنیكی ارتباطات گروه با رویكرد هم افزائی میسر شود.
    وی حضور همزمان تمام مدیران اسبق و فعلی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو را در این جشنواره مهم و نادر خواند و گفت: تجلیل از پیشکسوتان که زحمت حفظ و نگاه داشت برند ایران خودرو را سالها بر دوش کشیده اند، وظیفه ای بود که توفیق آن در این همایش حاصل شد.
    مصریان ادامه داد: در تلاش هستیم تا یك تاریخ شفاهی از مجموعه اقدامات و تلاش های مدیران ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو تدوین كنیم تا تجربه های مدیریتی در دوره های مختلف و مواجهه با رویدادهای متعدد داخلی و خارجی گروه برای استفاده در زمان حال و انتقال دانش به مدیران آینده به صورت مستند و ثبت شده، قابل بهره برداری باشد.
    وی با اشاره به نام گذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ توسط مقام معظم رهبری، گفت: این نامگذاری وظیفه هر یك از ما به عنوان متولیان فرهنگی در بزرگ ترین بنگاه اقتصادی كشور را بسیار سنگین و خطیر كرده است و باید با كمك هم آن را به بهترین نحو انجام برسانیم.
    مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از برگزاری جشنواره كارامدی ارتباطات به صورت سالانه خبر داد تا نتیجه فعالیت های كاركنان در رشته های مختلف تبلیغات، رسانه، امور اجرایی و سایر حوزه های مرتبط ارزیابی شود.
    وی با اشاره به اینکه مجله تصویری سیمای ایران خودرو نخستین مجله تصویری سازمانی کشور بوده است، اظهار داشت: جشنواره كارآمدی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو نیز نخستین جشنواره ارتباطی درون سازمانی کشور می باشد که امید است با برگزاری مستمر و سالانه، این مهم، موجب ارتقای سطح دانش فنی و انگیزشی کارکنان ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو گردد.

    كارشناسان ارتباطات ثروت سازمان هستند
    بیانیه هیات داوران توسط رئیس این هیات، سیدغلامرضا كاظمی دینان خوانده شد. كاظمی دینان، رئیس انجمن روابط عمومی ایران نیز هست و نزدیك به سی سال سابقه داوری در جشنواره های رسانه ای کشور را دارد. منصور ساعی، امیر لعلی، علیرضا كتابدار و امیرهوشنگ قلندری دیگر اعضای هیات داوران نخستین جشنواره كارآمدی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو بودند.
    وی در سخنرانی خود بر اهمیت كارشناسان در روابط عمومی ها و سازمان های ارتباطاتی تاكید كرد و گفت: این مجموعه بسیار بزرگ به افراد و كارشناسان متخصص، دانا و آگاه به مسایل نیاز دارد كه تشخیص دهند چه گونه باید عمل كنند تا ایران خودرو كه قابلیت جهانی شدن را دارد، موفق شود.
    رییس هیئت داوران نخستین جشنواره کارآمدی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو كارشناسان ارتباطات را پل ارتباطی دانست كه می توانند شایسته سالاری را در سازمان توسعه داده و خلاقیت و نوآوری كاركنان را آشكار و كاری كنند.
    كاظمی دینان افزود: انسان ها اگر دیده شوند كارهای خلاقانه می كنند و می توانند سازمان را به توسعه پایدار و پویایی برسانند.
    رییس انجمن روابط عمومی ایران تاكید كرد: انسان ها و سازمان های موفق، مورد اعتماد هستند و گرنه، كسی سراغ سازمان نمی آید و افكار عمومی هم موضوع را می فهمد، بنابراین وظیفه ما این است كه شفاف سازی را پیشه كنیم.

    پخش نماهنگ تاریخ روابط عمومی
    در مراسم پایانی نخستین جشنواره كارامدی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو كه با هدف تشویق كارشناسان و كاركنان و تقدیر از برگزیدگان، ایجاد انگیزه و نشاط و تقویت فضای ارتباطی میان مدیریت های ارتباطات گروه صنعتی برگزار شد، نماهنگ هایی از تاریخچه روابط عمومی در ایران خودرو و جشنواره كارآمدی از نگاه كاركنان ارتباطات گروه برای حاضران نمایش داده شد.
    در این مراسم نماهنگ تاریخچه روابط عمومی در ایران خودرو ( برای اولین بار) به نمایش درآمد و سرود جدید ایران خودرو تولید سیمای ایران خودرو نیز مودر توجه حاضران قرار گرفت.

  3. #3


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    راه اندازی قطب سوم خودروسازی چقدر هزینه دارد؟
    پرشین خودرو: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: مرحله نخست طرح راه اندازی قطب سوم خودروسازی کشور در چابهار با ظرفیت تولید سالانه 10 هزار خودرو تا پایان سال 94 به بهره برداری می‌رسد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، حامدعلی مبارکی گفت: عملیات احداث قطب سوم خودروسازی کشور در چابهار حال انجام است.
    مبارکی افزود: طرحی با نام تیس خودرو در زمینی به مساحت 400 هکتار در منطقه آزاد در حال اجرا است.
    وی بیان کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای این طرح در حال انجام است.
    مبارکی گفت: این طرح در شش مرحله اجرا می‌شود و محور اصلی فعالیت این قطب جدید خودروسازی بر صادرات خودرو به خصوص به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس است.
    وی تاکید کرد: اعتبار سه هزار و 500 میلیارد تومانی برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی نیاز است که تلاش می کنیم این سرمایه با مشارکت بخش خصوصی و خارجی جذب شود. راه‌اندازی این طرح حدود 25 تا 30 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد می‌کند.

  4. #4


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رشد فروش خودروسازان در سایه آرامش بازار
    پرشین خودرو: بازار خودرو همزمان با شروع ماه محرم، به رسم هر سال با كاهش معاملات همراه شده است؛ این در حالی است که به گفته برخی مسوولان فروش در شرکت‌های خودروساز، فروش خودرو در نمایندگی‌ها با رشد 37 تا 40 درصدی همراه شده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، به گفته فعالان بازار اگرچه کاهش خرید و فروش خودرو در این برهه از سال اتفاقی قابل پیش‌بینی است، اما بازار خودرو در حالی وارد این دوره شده است كه اتفاقات هفته گذشته نشانه‌هایی از رونق معاملات در این بازار به همراه داشت.
    بر این اساس بازار خودرو طی این هفته از رونقی نسبی كه در هفته گذشته تجربه كرده بود، اندكی فاصله گرفت تا به این ترتیب قیمت‌ها همچنان با ثبات و در برخی خودروها با كاهش اندك همراه باشند. به گفته فعالان بازار، اگرچه معاملات روند كندی به خود گرفته‌اند اما قیمت‌ها با كاهش چندانی همراه نشده‌اند زیرا قیمت‌ها هم‌اكنون در كف قرار دارند و كاهش بیش از این به معنای زیان فروشندگان خودرو خواهد بود. آن‌طور كه از بازار شنیده می‌شود، فروشندگان خودرو پای قیمت‌های فعلی ایستاده‌اند و حاضر به کاهش آن نیستند؛ اما با این وجود برخی محصولات داخلی با كاهش قیمت اندكی همراه بوده‌اند.
    اما بازار خودرو در این هفته در حالی با افت معاملات همراه بوده است كه معاون بازاریابی و فروش یكی از خودروسازان بزرگ كشور، فروش كارخانه‌ای خودروسازان را طی این هفته خوب ارزیابی می‌كند.
    او در رابطه با تغییرات فروش خودروسازان در كارخانه می‌گوید: آمار فروش نشان می‌دهد كه این هفته یكی از خودروسازان بین 37 تا 40 درصد رشد فروش داشته است كه این به معنای بهبود فروش خودروسازان در كارخانه است. با كنار هم گذاشتن گفته‌های این مدیر و اتفاقاتی كه بازار را به‌نوعی از معاملات دور كرده است، می‌توان به این نتیجه رسید كه اگرچه آغاز ماه محرم دلیلی بر كاهش معاملات خودرو بوده است، اما همین كاهش معاملات و كاهش فاصله قیمت‌ها در كارخانه و بازار نیز به‌نوعی سبب مراجعه مشتریان به كارخانه برای خرید خودرو شده است.
    این مدیربازاریابی و فروش اما در كنار اشاره به این نكته كه رشد فروش در كارخانه نشان‌دهنده حركت مردم به سمت خرید از كارخانه است، می‌گوید: یكی از دلایلی كه باعث رشد خرید از كارخانه شده است، جو حاصل از مذاكرات هسته‌ای است؛ زیرا این پیش‌بینی وجود دارد كه اگر توافقات با نتایج خوبی همراه نباشد، بار دیگر تولید خودرو با كاهش همراه خواهد شد، در چنین فضایی با توجه به ثبات قیمت و همچنین كم شدن فاصله قیمت‌ها در كارخانه و بازار مشتریان ترجیح می‌دهند خرید خود از كارخانه را ادامه دهند.
    نكته بعدی از نگاه این مدیر فروش این است كه با توجه به نزدیك شدن به انتهای سال، این تصور در میان مشتریان وجود دارد كه به دنبال افزایش تقاضا در بازار، قیمت‌ها نیز رشد خواهند كرد؛ بنابراین بهتر است تا زمانیكه بازار در دوره آرامش به سر می‌برد، خرید خود را از كارخانه انجام دهند.

    یكه‌تازی تندر در بازاری آرام
    هرچند بازار خودرو این روزها را آرام سپری می‌كند، اما تندر 90 از این قاعده مستثنی است و برای تعیین قیمت روال خود را دارد. آن‌طور كه شنیده می‌شود تولید این خودرو به دلیل كمبود برخی قطعات مانند جعبه دنده به كندی پیش می‌رود.
    مدیر بازاریابی و فروش ایران‌خودرو نیز در رابطه با تولید تندر 90 اتومات و دستی به دنیای اقتصاد می‌گوید: در حال حاضر تولید مدل دنده اتومات این خودرو متوقف است و تولید مدل دستی نیز به كندی در حال انجام است.
    به گفته عبدالله بابایی ایران‌خودرو هم‌اكنون با تعهدی 2 هزار دستگاهی برای تندر همراه است. این خودرو پر طرفدار در بازار، این روزها در مدل اتومات خود 53 میلیون تومان قیمت دارد كه نشان‌دهنده اختلاف قیمت 7 میلیون تومانی این خودرو در كارخانه و بازار است.
    مدل E2 این خودرو كه در پارس‌خودرو تولید می‌شود 42 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و تندر ایران‌خودرو نیز 42 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
    دیگر مدل تندر، یعنی پارس‌تندر هم كه در واقع فیس لیفتی از این خودرو است 42 میلیون تومان قیمت دارد.
    اما از تندرها كه این روزها یكه‌تازان بازار هستند بگذریم، به دیگر خانواده فرانسوی بازار یعنی پژو می‌رسیم. پژو 206 تیپ 5 طی این هفته با 100 هزار تومان كاهش قیمت به 36میلیون و 600 هزار تومان رسید و دیگر مدل آن یعنی V8 نیز روی قیمت 37 میلیون و 100هزار تومان ثابت باقی مانده است.
    پژو 405 بنزینی نیز در بازار این هفته بین 29 تا 30 میلیون تومان قیمت داشته است. دیگر مدل 405 كه اس.ال.ایكس خوانده می‌شود این هفته 500 هزار تومان كاهش قیمت داشته است تا به قیمت 31 میلیون و 500 هزار تومان برسد. پژو پارس سال بنزینی نیز قیمتی برابر با 35 میلیون تومان دارد كه نشان‌دهنده رشدی 100 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته است. این خودرو در مدل 2 ایربگ با قیمت 38 میلیون تومان قابل معامله است. پژو پارس ال.ایكس با موتور TU5 نیز در بازار افتی 500 هزار تومانی را تجربه كرده است تا به 42 میلیون تومان برسد.
    اما نگاهی به قیمت خانواده سمند نشان می‌دهد كه مدل ال.ایكس این خانواده كه در هفته گذشته با كاهش قیمت همراه بوده است، این هفته رشدی 100 هزار تومانی داشته و به 29 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. دیگر مدل سمند؛ یعنی سورن ای.ال.ایكس كه به خودرویی بدفروش در میان فعالان بازار مشهور است، طی این هفته قیمتی برابر با 36میلیون تومان داشته است. رانا كه عضو جوان خانواده سمند به شمار می‌رود، این روزها 500 هزار تومان زیر قیمت كارخانه در بازار قابل معامله است، آن‌طور كه فعالان بازار می‌گویند قیمت این خودرو در بازار برابر با 32میلیون و 500 هزار تومان است.
    اما پرایدها در بازاری كه فعالان آن را آرام توصیف می‌كنند تا حدودی ثبات قیمت خود را حفظ كرده‌اند. پراید 111 طی هفته جاری نسبت به قبل تغییری نداشته و روی 20 میلیون و 500 هزار تومان باقی مانده است. مدل 131 این خودرو نیز همچنان روی 20میلیون و 500 هزار تومان است در حالی‌كه مدل 132 آن با 300 هزار تومان كاهش قیمت به 19 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. تیبا هم خودرویی است كه 100 هزار تومان كاهش قیمت داشته و هم‌اكنون با قیمت 24 میلیون و 100 هزار تومان معامله می‌شود؛ این در حالی است كه تیبا 2 كه مدل‌هاچ‌بك این خودرو است هم‌اكنون در بازار قیمتی برابر با 27 میلیون و 200 هزار تومان دارد كه نشان از اختلاف قیمت 300 هزار تومانی این خودرو در كارخانه و بازار دارد.

  5. #5


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    از سوی مدیا موتورز اغاز شد؛
    فروش ویژه محصولات ام جی

    پرشین خودرو: مدیا موتورز فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرد.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات ام جی در ایران فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرد.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    SOBHAN86 (3rd November 2014)

  7. #6


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    یک کارشناس صنعت خودرو مطرح کرد:
    یک فرصت طلایی برای خودروسازان داخلی
    پرشین خودرو: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: احتمال بالای توافقات هسته‌ای در کنار علاقه خودروسازان مطرح جهانی برای حضور در ایران فرصت طلایی را برای خودروسازان داخلی ایجاد کرده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شهرام آزادی با بیان این‌که در پنج سال اخیر به دلیل تشدید تحریم‌ها تنوع خودروهای تولیدی در کشور کاهش یافت، خاطرنشان کرد: علاوه بر کاهش تنوع تولید کیفیت و تیراژ تولید برخی خودروهای داخلی کاهش یافت.
    عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: با این حال در حدود یک ساله اخیر تحریم‌های خارجی کاهش یافته و احتمالا به زودی نیز شاهد شکل‌گیری توافقات نهایی در موضوع هسته‌ای خواهیم بود.
    وی افزود:‌ در چنین شرایطی بسیاری از خودروسازان مطرح جهانی از جمله بنز و حتی خودروسازان آمریکایی در صورت فراهم شدن شرایط علاقه مند به حضور در ایران و تولید خودروهای خود در داخل کشور هستند.
    آزادی با بیان این‌که خودروسازان داخلی باید بسیار هوشمندانه از فرصت پیش آمده ناشی از کاهش تحریم‌ها و علاقه‌مندی خودروسازان خارجی استفاده کنند، تصریح کرد: در این زمینه خودروسازان باید اولویت خود را بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید و جایگزینی آن‌ها با خودروهای با کیفیت و به روز جهانی بگذارند.
    به گزارش ایسنا، این کارشناس صنعت خودرو خاطرنشان کرد: در صورت تولید خودروهای جدید و جایگزینی آن‌ها با خودروهای قدیمی شاهد کاهش قیمت تمام شده خودروهای جدید در کنار افزایش تقاضای مشتریان و همچنین خروج بازار از رکود فعلی خواهیم بود.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    SOBHAN86 (3rd November 2014)

  9. #7


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    امداد خودرو ایران تقدیرنامه گرفت
    پرشین خودرو: امداد خودرو ایران با حضور در ششمین دوره جایزه ملی بهره وری موفق به دریافت لوح تقدیر این جشنواره شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، نخستین کنفرانس بین المللی بهینه کاوی با حضور اندیشمندان، کارشناسان، صاحبان بنگاه‏های اقتصادی، استادان دانشگاه‏ها و محققان داخلی و خارجی و بیش از 10 کشور خارجی از جمله انگلیس، ایرلند، هلند، نیوزیلند و سنگاپور در تهران برگزار شد.
    از همین رو، شرکت امدادخودرو ایران پس از اعلام فراخوان و با ارسال پروژه ها، در بین 35 پروژه ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، به عنوان یکی از دو شرکت برتر، موفق به اخذ تقدیرنامه از رئیس شبکه جهانی بهینه کاوی و رئیس کنفرانس شد.
    بنا به این گزارش، پروژه ها و تجارب برتر بهینه کاوی شرکت هایی چون زیراکس، فیلیپس و نمونه هایی از کشور سنگاپور توسط سخنرانان بین المللی از جمله رابین مان(رئیس کنفرانس و رئیس شبکه جهانی بهینه کاوی)، ریچارد کراس(مدیر منابع انسانی زیراکس در روسیه و اروپای شرقی)، جان هامالایان(مدیر منطقه ای شرکت DELL در آسیا)، هانس ون بیک(مدیر تعالی فیلیپس در فیلیپین، ونزوئلا و هلند)، جان بیورک و گرین چاو ارائه شد.
    در این کنفرانس از 9 تجربه موفق در زمینه بهینه کاوی که توسط بنگاه های اقتصادی انجام شده بود، تقدیر به عمل آمد و در این جایزه(مرحله نخست ششمین جشنواره ملی بهره وری)، پس از اعلام فراخوان، 35 پروژه به دبیرخانه ارسال شد که توسط کمیته علمی 19 پروژه موفق شدند به مرحله داوری کارشناسان بهینه کاوی راه پیدا کنند. در این بین، دو پروژه موفق به دریافت لوح تقدیر و هفت پروژه موفق به دریافت سپاس نامه شدند.
    بخش دوم جشنواره ملی بهره وری در دی ماه سال جاری و بخش سوم نیز در اردیبهشت ماه سال 94 برگزار می‏شود و در نهایت در روز ملی بهره وری (31 اردیبهشت ماه) نتیجه نهایی جشنواره اعلام خواهد شد.

  10. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASHKAN-NO (1st November 2014),SOBHAN86 (3rd November 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University