.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #18


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدنی در بازدید از سایپایدک عنوان کرد:
    در ارائه خدمات باید با انتظارات مشتریان همگام شویم
    پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: رضایت مشتری و برآورده نمودن خواسته‌های او مبنای تحق اهداف بلند مدت گروه خودرو سازی سایپا است و در ارائه خدمات باید با انتظارات مشتریان همگام شویم.
    به گزارش «پرشین خودرو»، سعید مدنی در بازدید از مرکز تماس مشتریان گروه سایپا در شرکت سایپا یدک با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مواردی که باید در ارتباط با مشتری رعایت شود، پیگیری خواسته مشتری و اطلاع‌رسانی‌ پی در پی در خصوص روند رسیدگی به آنچه که مشتری درخواست کرده است می‌باشد.
    وی با اشاره به ضرورت سرعت در پاسخگویی به پرونده‌های مشتریان، اظهار داشت: علاوه بر سرعت بخشیدن به پیگیری خواسته‌های مشتری، رعایت احترام در برخورد با مشتریان باید مورد توجه قرار گیرد که برای تحقق این نیاز با بروز رسانی و آموزش پرسنل می‌توان به این هدف دست پیدا کرد.
    وی در ادامه عنوان کرد: برخورد مناسب و تکریم مشتریان قطعا در انعکاس مسائل و مشکلات کیفی محصولات نیز تاثیر بسزایی دارد.
    مدیرعامل گروه سایپا گفت: در مجموعه سایپا، مشتری با ارزش‌ترین فرد است؛ لذا باید احترام مشتریان به طور کامل رعایت شود و در زمان دریافت خدمات گارانتی و وارانتی بهترین امکانات را برای مشتریان فراهم نمود تا مشتری بتواند با خاطره خوبی همیشه از خدمات سایپا یاد نماید.
    مدنی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها در سایپا بر مبنای خواسته مشتری است، گفت: تمام تلاش ما در گروه خودروسازی سایپا بر این است تا در تمام مراحل تولید و ارائه خدمات، رضایت مشتری را مبنا قرار دهیم.
    وی با اشاره به نقش مفید و موثر کارکنان سایپایدک در افزایش رضایت مشتریان، تلاش هرچه بیشتر در این زمینه را خواستار شد و افزود: آموزش کارکنان در زمینه تکریم مشتری و رفتار محترمانه کارکنان امور مشتریان و مرکز تماس با مشتریان، مهمترین اولویت ما در سیاست گذاری حوزه خدمات پس از فروش است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
    لازم به ذکر است در جریان بازدید مدنی از سایپایدک و مرکز تماس مشتریان که با حضور وحیدزاده مدیرعامل سایپایدک، انجام شد مدیر امور مشتریان سایپا یدک گزارش مفصلی از روند رسیدگی به درخواست‌های مشتریان به مدیرعامل سایپا ارائه کرد.
    همچنین مدیرعامل سایپا به تعدادی از تماس‌های تلفنی مشتریان و مراجعان حضوری پاسخ داد و دستور ویژه ای در خصوص اصلاح فرایندها و رسیدگی به شکایات مشتریان گروه خودروسازی سایپا ابلاغ کرد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (26th December 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University