.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    خودروسازان کوچک ادغام می‌شوند
    پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان کوچک خواست با یکدیگر ادغام شده و خودرویی را با تیراژ بیش از صد هزار دستگاه تولید کنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، هم‌اکنون چندین شرکت خودروسازی کوچک از جمله مدیران خودرو، کرمان خودرو، دیار خودرو، خودروسازی راین، خودروسازی مرتب و بهمن موتور با تیراژهای پایین به تولید انواع خودروی سواری مشغول هستند.
    پایین بودن تیراژ تولید این خودروها باعث افزایش هزینه‌های تمام شده تولید و افزایش قیمت فروش این خودروها در کشور شده است.
    از آن سو نیز پایین بودن تیراژ تولید باعث شده تقریبا تمام محصولات این شرکت‌های خودروسازی به صورت فول سی‌کی در کشور تولید شوند به‌گونه‌ای که قطعات این خودروها به طور کامل از کشورهای خارجی وارد و تنها در ایران مونتاژ می‌شوند.
    در این شرایط وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو از مسوولان شرکت‌های کوچک خودروسازی خواسته با یکدیگر ادغام شده و خودرویی را با تیراژ اقتصادی بالای صد هزار دستگاه تولید کنند.
    در آن صورت هزینه‌های تمام شده تولید این محصولات به شدت کاهش یافته و امکان داخلی سازی بخش اعظم قطعات این خودروها نیز وجود خواهد داشت.
    محمدرضا نعمت‌زاده به شدت از خودروسازان کوچک انتقاد کرده که کار شما در واردات قطعات از خارج از کشور و مونتاژ کاری صرف برخلاف مصالح بخش صنعت کشور است زیرا این کار ارزش افزوده‌ای در کشور ایجاد نکرده و تنها باعث وابستگی ما به صنعتگران خارجی برای تامین قطعات شده است.
    در این زمینه وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان کوچک خواسته در زمینه نحوه ادغام با یکدیگر بررسی کرده و پیشنهاد عملی خود را به این وزارتخانه ارائه کنند.
    به گزارش ایسنا، اظهارات نعمت‌زاده در زمینه ضرورت ادغام شرکت‌های کوچک خودروسازی با یکدیگر در حالی است که پیش از این وی از شرکت‌های کوچک خودروسازی خواسته بود که نسبت به داخلی سازی برخی از قطعات خودروهای مونتاژی، اقدام کنند.
    در مقابل مسئولان این شرکت‌ها نیز اظهار کرده بودند که به دلیل پایین بودن تیراژ تولید محصولات‌شان امکان داخلی سازی قطعات وجود ندارد زیرا این کار از توجیه اقتصادی برای شرکت‌های قطعه‌سازی برخوردار نیست.

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    mohsen.m1963 (28th December 2014),sajadnasirpor  (26th December 2014),فتوحی (28th December 2014)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    یک شهر و این همه لیزینگ خودرو غیر مجاز!
    پرشین خودرو: تعداد شرکت‌های لیزینگ خودرو در حالی روز به روز در حال افزایش است که تنها پنج شرکت دارای مجوز رسمی در این زمینه هستند. نتیجه این وضعیت افزایش تعداد پرونده‌های کلاهبرداری از سوی این شرکت‌ها است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در سالهای اخیر قیمت برخی خودروهای داخلی و خارجی بین دو تا سه برابر افزایش یافت اما میزان افزایش قدرت خرید مردم متناسب با رشد قیمت‌ها نبود. همین موضوع شرایط را برای افزایش شدید تعداد شرکت‌های لیزینگ خودرو فراهم کرد.
    رشد قارچ‌گونه شرکت‌های مدعی فروش لیزینگی خودرو در حالی است که در سایت بانک مرکزی به عنوان متولی صدور مجوز فعالیت برای شرکت‌های لیزینگ خودرو، تنها نام پنج شرکت به عنوان شرکت‌های دارای مجوز فعالیت در این حوزه به چشم می‌خورد.
    البته در این فهرست نام 25 شرکت لیزینگی دیگر نیز قید شده که اگرچه مجوز فعالیت آنها در حوزه‌هایی چون کالاهای سرمایه‌ای گران قیمت مانند هواپیما است اما می‌توانند به فروش لیزینگی خودرو هم بپردازند.
    بنابراین حتی با مدنظر قرار دادن این شرکت‌ها نیز تنها 30 شرکت در ایران دارای مجوز فعالیت در حوزه فروش لیزینگی خودرو هستند و باقی شرکت‌ها فاقد مجوز بوده و از نظر قوانین بانک مرکزی، هرگونه فعالیت آنها غیر مجاز است.
    همین غیر مجاز بودن این فعالیت‌ها موجب شده که تعداد تخلفات صورت گرفته در حوزه فروش لیزینگی خودرو در سال‌های اخیر به شدت افزایش یابد.
    شرکت‌های لیزینگ خودروی غیر مجاز و فاقد صلاحیتی که بسیاری از بیلبوردهای تبلیغاتی پایتخت در تسخیر تبلیغات رنگارنگ آنها است و هرازچند گاهی نیز پای آنها به تبلیغات صدا و سیما باز می‌شود.
    شاید آزاد بودن این تبلیغات و عدم درخواست دریافت مجوز فعالیت از سوی رسانه‌ها و سازمان‌های منتشر کننده این تبلیغات موجب شده که شهروندان فریب شرکت‌های لیزینگ خودروی غیر مجاز را خورده و هرازچندگاهی نیز کلاهبرداری یکی از این شرکت‌ها خبرساز شود.
    در کلاهبرداری‌های این‌چنینی یک طرف گردانندگان شرکت لیزینگ خودروی کلاهبردار قرار دارند که با پول‌های میلیارد تومانی واریزی از سوی پیش خریداران خودرو به گذر ایام مشغولند و سوی دیگر نیز شهروندانی قرار گرفته‌اند که چون پول خرید یک دستگاه خودرو را نداشته‌اند به ناچار با اندوخته اندک خود دست به دامان شرکت‌های لیزینگ خودرو شده‌اند.
    در این میان مقصر شکل‌گیری این وضعیت کیست؟ سازمان‌های نظارتی که با شرکت‌های لیزینگ خودرو فاقد مجوز برخورد نمی‌کنند یا رسانه‌ها و سازمان‌هایی که تبلیغات این شرکت‌ها را منتشر می‌کنند و یا شهروندانی که با وجود انتشار اخبار زیادی از کلاهبرداری شرکت‌های لیزینگ خود، باز هم پول خود را به دست این شرکت‌ها می‌سپارند؟

    منبع: ایسنا

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st January 2015)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    سهام خودروسازان را چه‌کسی می‌خرد؟
    پرشین خودرو: خبرها حاکی است که مذاکره برای فروش بخشی از سهام پارس‌خودرو به قطعه‌سازان در جریان است اما در کمال تعجب، قطعه‌سازان زیر تیغ تیز انتقاد برخی رسانه‌ها، برای خرید سهام خودرو سازان قرارگرفته‌اند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شركت‌های خودروساز در سال‌های اخیر بر اثر مشكلات ناشی از حاكم شدن ركود بر فضای اقتصاد، مبالغ زیادی به شركت‌های قطعه‌ساز بدهكارشده‌اند، اما با توجه به مشكلات مالی و به‌ویژه كمبود نقدینگی و كسری وجوه در گردش، توان بازپرداخت بدهی خود را ندارند، بر همین اساس چندی پیش مسئولان دولتی برای حل مشكل به دوطرف ماجرا پیشنهاد دادند؛ به جای تسویه نقدی مطالبات، بخشی از سهام پارس‌خودرو به تعدادی از قطعه‌سازان طلبكار واگذار شود. طبق پیشنهاد مطرح شده؛ قرار است 8یا 9شركت قطعه‌ساز، در این قالب نسبت به تملك حداكثر 20درصد سهام پارس‌خودرو و تهاتر طلب خود اقدام كنند.
    اما در سوی دیگر ماجرا به‌نظر می‌رسد قطعه‌سازان چندان از این موضوع خشنود نیستند، چنان كه یك عضو انجمن سازندگان قطعات خودرو در پاسخ به این پرسش كه آیا قرار است سهام پارس‌خودرو به جای مطالبات آنها از خودروسازان به قطعه‌سازان واگذار شود؟ اعلام كرد: ترجیح قطعه‌سازان این است كه پول نقد بابت مطالبات خود دریافت كنند، اما اگر هم فرصت برای خرید سهام پارس‌خودرو پیش‌ آید، حتما این كار را خواهیم كرد.

    آیا یك كار غیرقانونی در حال انجام است؟
    انتقادهای رسانه‌ای نسبت به واگذاری بخشی از سهام پارس‌خودرو به شركت‌های قطعه ساز درحالی در جریان است كه بررسی‌ها نشان می‌دهد: واگذاری سهام در قالب رد دیون به قطعه‌سازان مشابه سایر رویه‌های قانونی خصوصی‌سازی‌ درایران است. چنان كه دولت بیش از یك دهه است مطالبات نهادهایی چون سازمان‌های تأمین اجتماعی و بازنشستگی كشوری را از همین طریق تسویه كرده و حتی اخیرا مطالبات پیمانكاران وزارتخانه‌های نیرو و راه و شهرسازی با روشی مشابه تسویه شده است.
    آمار‌ها نشان می‌دهد سازمان خصوصی‌سازی‌ در طول 10سال اخیر دست‌كم 30هزار میلیارد تومان از سهام شركت‌ها را در قبال تسویه مطالبات تهاتر كرده است. ضمن اینكه باید درنظر داشت عمده سهام شركت‌های دولتی در قالب رد دیون به نهادهای غیرتخصصی واگذار شده، درحالی‌كه واگذاری سهام یك شركت خودرو ساز به یك گروه صنعتی همگن نظیر قطعه سازان منطقی‌ترین كار ممكن به‌نظر می‌رسد.
    دوم اینكه اگرچه در فضای ركود اقتصادی حاكم بر اقتصاد، طلبكاران از دریافت سهام بابت بدهی‌شان استقبال نمی‌كنند با توجه به مشكلات مالی شركت‌های بدهكار نظیر خودروسازها به‌نظر می‌رسد راه‌حل دیگری پیش پای شركت‌های طلبكار نظیر قطعه‌سازان نیست. در واقع در این جریان كه هر دو بخش یعنی هم قطعه‌سازان و هم خودرو‌سازان به‌دلیل ركود تورمی اقتصاد كشور با مشكلات بزرگ مالی دست به گریبان هستند راه‌حل تهاتر سهام، بدیهی‌ترین راه‌حل ممكن به‌نظر می‌رسد.
    نكته سوم آن است كه طبق پیشنهاد ارائه‌شده قرار است 20درصد از سهام پارس خودرو به قطعه‌سازان واگذار شود، این میزان سهام در ادبیات مالی، اصطلاحا سهام كنترلی نیست، یعنی قطعه‌سازان با تملك این میزان سهام، نمی‌توانند كنترل مدیریت و هیأت‌مدیره پارس خودرو را به‌دست بگیرند.

    منبع: همشهری

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st January 2015)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    ضریب خسارت 104 درصدی و زیان شرکت های بیمه
    پرشین خودرو: به خاطر بالا رفتن هزینه خودرو، پزشکی و دیه، همچنان 8 درصد راننده های دارای خطر و تصادف، بیش از کل بیمه شده ها خسارت ایجاد کرده اند و 104 درصد مبلغ حق بیمه عاید شده خسارت ایجاد کرده اند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، زیان دهی بیمه شخص ثالث، ضریب خسارت 103 درصدی سال 92 و پیش بینی افزایش زیان و ضریب خسارت در سال 93 و سال های پیش رو، شرکت های بیمه و 17میلیون راننده و 28 میلیون وسیله نقلیه را با چالش های مختلفی مواجه کرده است.
    کارشناسان معتقدند که در حال حاضر 8 درصد راننده ها با خسارت، ریسک و تصادف مواجه هستند و هر پرونده خسارت حدود 4 میلیون تومان خسارت ایجاد می کند و هر راننده متخلف و پر ریسک به اندازه حق بیمه 12 راننده قانون مند و بدون تصادف و ریسک، خسارت ایجاد می کند.
    با وجود کاهش تعداد خسارت ها نسبت به کل قراردادهای بیمه که از 12 درصد در سال 83 به 8 درصد در سال 92 کاهش یافته و نشان دهنده اثر مقررات جدید راهنمایی و رانندگی و بهبود وضعیت جاده ها است اما به خاطر بالا رفتن هزینه خودرو، پزشکی و دیه، همچنان 8 درصد راننده های دارای خطر و تصادف، بیش از کل بیمه شده ها خسارت ایجاد کرده اند و 104 درصد مبلغ حق بیمه عاید شده خسارت ایجاد کرده اند.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st January 2015)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بازار تایر ایران در اختیار هند و چین
    پرشین خودرو: رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، پنچرگیران، *****سازان و *****فروشان تهران با بیان اینکه سهم هندی‌ها در بازار لاستیک ایران رو به افزایش است، گفت: لاستیک ماشین از 195 هزار تا 38 میلیون تومان عرضه می شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، عباس سماواتی اظهار کرد: در حال حاضر لاستیک ماشین ها بر اساس نوع برند و تنوع آن‌ها قیمت گذاری می‌شوند و لاستیک‌های وارداتی که بیشتر از کشورهای کره، چین، هند یا مالزی وارد می‌شود گران‌تر هستند ولی میزان تقاضا بر اساس نوع سلیقه افراد متفاوت است.
    سماواتی با بیان این‌که 40 درصد لاستیک‌های مصرفی تولید داخل بوده و 60 درصد وارداتی است، تاکید کرد:‌ لاستیک‌های تولید داخل یا وارداتی همه به صورت مستقیم به دست واحدهای صنفی نمی‌رسد و وجود واسطه‌ها و دلالان دراین صنف باعث افزایش قیمت می‌شود.
    وی با بیان اینکه تا حدود سه سال قبل اغلب دارندگان خودرو به تناسب حجم ترددشان هر ساله یا هر دو سال یکبار نسبت به تعویض لاستیک اقدام می‌کردند، گفت: امروزه با توجه به افزایش قابل توجه قیمت لاستیک، درخواست برای این کالا به شدت کاهش یافته و اغلب ترجیح می‌دهند لاستیک‌ها را پنچرگیری و مدت بیشتری با آن تردد کنند که در نهایت این امر می تواند خطراتی را برای سرنشینان خودرو به همراه داشته باشد.

    لاستیک‌ های ارزان چینی متقاضیان را جذب کرده است
    رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، پنچرگیران، *****سازان و *****فروشان تهران اظهار کرکرد: به طور کلی قیمت لاستیک‌ها از 195 هزار تومان به بالاست و برخی لاستیک ها 38 میلیون تومان نیز به فروش می‌رسد.
    وی افزود: با توجه به قدرت رقابت لاستیک های هندی با لاستیک های چینی، واردات لاستیک از هند افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است.
    به گفته سماواتی در برخی موارد تفاوت 40 تا 50 هزار تومانی قیمت هر حلقه لاستیک ایرانی با چینی سبب می‌شود خریدار به سمت لاستیک چینی برود.

    روغن‌های باز بشکه‌ای نخرید
    به گزارش ایسنا، وی همچنین با اشاره به روغن های اتومبیل و تاکید بر اینکه مردم باید در خرید روغن های اتومبیل دقت لازم را داشته باشند، گفت: بهتر است از روغن‌هایی که با مارک‌های معتبر و استاندارد هستند خرید شود و از خرید روغن های باز بشکه ای به دلیل ارزان تر بودن اجتناب شود. چون این روغن ها از طریق تصفیه‌ روغن سوخته تهیه شده و در واقع بازیافتی هستند.
    سماواتی تاکید کرد: خارجی بودن برند روغن های اتومبیل و گران تر بودن آن، دلیلی برای استاندارد بودن روغن‌ها نیست.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st January 2015)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    میهمانی بزرگ افراموتور؛
    افتتاح بزرگترین نمایندگی ولوو در تهران
    پرشین خودرو: آنهایی که این روزها از خیابان شریعتی تهران پایین می‌آیند قبل از پل صدر نمایشگاه بزرگ و زیبایی را می‌بینند که نام «ولوو» با «افراموتور» بر سردر آن عجین شده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این دومین نمایشگاه شرکت افراموتور در پایتخت است که خودروهای ولوو به عنوان امن‌‌‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای دنیا در آن به نمایش درمی‌آیند.
    شرکت افراموتور این مکان را اخیراً نمایشگاه مرکزی خودروهای سواری ولوو در تهران اعلام کرده است. نمایشگاهی که اواسط پاییز امسال با حضور هنرمندان، خبرنگاران، پزشکان و مدیران شرکت‌ها و مؤسسات افتتاح شد. شب به یادماندنی بود. حتی از جامعه خلبانان، وکلا و برخی مدیران شرکت‌های خودرویی نیز در میهمانی بزرگ افراموتور حضور داشتند. در پاییز هزار رنگ، خودروهای ولوو از پشت شیشه‌های این نمایشگاه که در مراسم افتتاحیه نورپردازی خاصی داشت، همچون نگینی می‌درخشیدند. درواقع مدیران افراموتور در حضور میهمانان خود بار دیگر از ولووهایی که به بازار ایران آورده‌اند رونمایی کردند. پذیرایی در این میهمانی، سبک خاصی داشت که این روزها کمتر در آیین‌های اینچنینی شاهد آن هستیم.
    مدیران افراموتور در آن شب شخصاً از تک‌تک میهمانان استقبال کردند و پس از گفت‌وگویی گرم و صمیمی ضمن بهره گرفتن از ایده‌های افراد، تا آخرین لحظه همراه میهمانانشان بودند. در شلوغی خیابان شریعتی حتی برای پارک خودروی میهمانان نیز تدابیر لازم اندیشیده شده بود تا به خاطر این میهمانی با شکوه ترافیکی در مقابل نمایندگی ایجاد نشود.
    حضور هنرمندانی همچون محمدحسین لطیفی (کارگردان)، علیرضا جلالی (تهیه‌کننده)، احمد نجفی (بازیگر)، علی مصفا (بازیگر)، علی سلیمانی (بازیگر) و … در این میهمانی باعث شده بود تا بازار عکس‌ها و فیلم‌های یادگاری در کنار خودروهای ولوو داغ باشد. علی مصفا بازیگر نقش اول سریال کیف انگلیسی این بار با خودروی سوئدی ایفای نقش می‌کرد! و محمدحسین لطیفی سازنده سریال ساخت ایران در این شب بر محصولات ساخت سوئد مهر تأیید زد! شاید احمد نجفی هم که سال‌ها پیش در فیلم بالاتر از خطر بازی کرده بود این بار در این فکر بود که چرا در یکی از فیلم‌ها‌ی آینده با ایمن‌ترین خودروی جهان ایفای نقش نکند؟!
    نمایشگاه مرکزی افراموتور با وسعتی در حدود ۵۰۰ متر مربع، از ده‌ها پارکینگ اختصاصی برخوردار است که با توجه به موقعیت مکانی این نمایندگی، حائز اهمیت است.
    شرکت افراموتور در حال حاضر بزرگ‌ترین عرضه‌کننده خودروهای سواری ولوو در ایران است که فعلاً ضمن داشتن دو نمایندگی فروش در پایتخت از مجهزترین مرکز خدمات پس از فروش نیز بهره می‌برد. با هم گزارش تصویری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مرکزی خودروهای ولوو در تهران را مرور می‌کنیم:
    Click here to enlarge
    علیرضا جلالی تهیه کننده فیلم روز سوم که در جشنواره، سیمرغ بلورین گرفت از جمله میهمانان این مراسم بود.
    Click here to enlarge
    علی بصروی، عضو هیات‌مدیره شرکت افراموتور در گوشه‌ای از سالن مشغول خوشامدگویی به برخی از خبرنگاران حوزه خودرو است.
    Click here to enlarge
    کاپیتان علی زندی، خلبان خطوط هوایی آسمان و ماهان به همراه خانواده‌اش در این مراسم از مشخصات فنی ولووها می‌پرسید.
    Click here to enlarge
    انواع رینگ‌های قابل سفارش بر روی خودروهای ولوو را در تصویر می‌بینید.
    Click here to enlarge
    برخی تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران سینما در این مراسم کنار مدیران افراموتور و خودروهای ولوو عکس یادگاری گرفتند.
    Click here to enlarge
    قیمت پایین خودروی شاسی‌بلند XC60 ولوو به عنوان یک خودروی اروپایی نسبت به همکلاسان کره‌ای‌اش، میهمانان را متعجب ساخته بود.
    Click here to enlarge
    حضور برخی پزشکان و وکلا به همراه خانواده‌هایشان در جمع مدیران شرکت‌های خودرویی حائز اهمیت بود.
    Click here to enlarge
    حضور میهمانان و گفت‌وگوها تا نیمه‌ شب ادامه داشت و برخی نیز خاطرات قدیمی درباره ولووها را که از پدرها و پدربزرگ‌ها شنیده بودند بازگو می‌کردند.
    Click here to enlarge
    پذیرایی در این میهمانی سبک خاصی داشت که این روزها کمتر در آیین های اینچنینی شاهد آن هستیم.
    Click here to enlarge
    افراد حقیقی و حقوقی با ارسال تاج گل، افتتاح دومین نمایشگاه فروش خودروهای ولوو را به مدیران افراموتور تبریک گفتند.
    Click here to enlarge
    هنگام پایین آمدن از خیابان شریعتی قبل از رسیدن به پل صدر شاید بهترین منظره‌ای که با آن مواجه شوید ملاقات با امن‌ترین خودروهای دنیا است.
    Click here to enlarge
    برای جلوگیری از بروز ترافیک در خیابان شریعتی تدابیر لازم برای پارک خودروی میهمانان اندیشیده شده بود.
    Click here to enlarge
    شاید درختان کهنسال خیابان شریعتی تهران که اکنون خودروهای ولوو از میان آنها خودنمایی می‌کنند همسن و سال کمپانی سوئدی ولوو باشند!
    Click here to enlarge
    مدیران شرکت افراموتور میهمانان را هنگام بازدید از محصولات ولوو در نمایشگاه همراهی می‌کردند.
    Click here to enlarge
    وسعت نمایشگاه مرکزی افراموتور، این امکان را به میهمانان می‌داد تا راحت‌تر و به دور از ازدحام با یکدیگر گفت‌وگو کنند.
    Click here to enlarge
    مدیران شرکت افراموتور تا آخرین لحظه با میهمانان بودند و در پایان مراسم، تک‌تک آنها را بدرقه کردند.
    Click here to enlarge
    احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم از دوران تحصیلش در آمریکا می‌گفت و اینکه چگونه ولوو در دنیا توانست نامدار شود.
    Click here to enlarge
    حسینی مدیر موزه تاریخی خودرو از علاقه‌مندی‌اش به خودروهای ولوو گفت و جای یک دستگاه خودروی کلاسیک را در این نمایشگاه خالی دانست.
    Click here to enlarge
    در نمایشگاه افراموتور چهار مدل ولوو به نام‌های V40، XC60، C70 و C30 در معرض دید میهمانان قرار گرفته بودند.
    Click here to enlarge
    چگونگی باز و بسته کردن سقف خودروهای کروک ولوو از جمله سئوالاتی بود که میهمانان مطرح می‌کردند و مایل بودند عملاً این کار را انجام دهند.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st January 2015)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تعیین قیمت 42 میلیون تومانی برای دنا
    پرشین خودرو: پس از آنکه در طول چند جلسه شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودرو دنا توفیقی حاصل و رقم دقیقی اعلام نشد، سرانجام مرکز ملی رقابت اقدام به قیمت‌گذاری این خودرو کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، پس از چند هفته کش و قوس شورای رقابت خبر از تنظیم دستورالعمل قیمت‌گذاری این خودرو داد و قرار شد که قیمت پایه این خودرو قیمت سورن به اضافه قیمت قطعات اضافی آن باشد.
    البته رییس شورای رقابت قیمت حدودی این خودرو را 42 میلیون تومان عنوان کرده بود که به نظر می‌رسید خودروسازان زیاد از این قیمت خوشحال نشدند.
    در همین راستا معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو از ارائه اطلاعات تکمیلی مربوط به قیمت‌گذاری خودروی دنا به شورای رقابت خبر داد.
    عبدالله بابایی به ایسنا گفته بود که طی نامه‌ای رسمی به شورای رقابت اطلاعات تکمیلی مرتبط با قیمت‌گذاری خودروی دنا به این شورا ارائه شده است.
    وی ادامه داد: امیدواریم شورای رقابت با توجه به اطلاعات تکمیلی و جدید، قیمت‌گذاری دنا را مجددا بررسی کرده و براساس این اطلاعات قیمت را تعیین کند.
    به گفته معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو پیشنهاد قیمت 48 میلیون تومانی برای خودروی دنا با توجه به هزینه‌های تمام شده تولید این خودرو صورت گرفته و مستندات آن نیز به شورای رقابت ارائه شده است.
    این در حالی است که مرکز ملی رقابت سرانجام بر اساس دستورالعمل تنظیم قیمت خودروی دنا مصوب دویست و ششمین جلسه شورای رقابت، اقدام به محاسبه قیمت خودروی دنا کرد که بر این اساس سقف قیمت مصرف کننده خودروی دنا برابر 42 میلیون تومان اعلام شده است.
    به گزارش ایسنا، به این ترتیب به نظر می‌رسد که در نهایت تیغ ایران خودرویی‌ها برش کافی را نداشته و همان قیمت اولیه برای خودروی دنا در نظر گرفته شد.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    فتوحی (1st January 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University