.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #18


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل سایپایدك:
    خدمات امداد نوروزی سایپا آرامش و اطمینان را برای مردم فراهم می‌كند
    پرشین خودرو: مدیرعامل سایپایدك در نخستین جلسه ستاد امداد نوروزی سال 94 سایپا تاكید كرد: خدمات امدادی سایپا در نوروز 94، آرامش و اطمینان را برای مردم فراهم می‌كند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی وحیدزاده با بیان این مطلب افزود: طرح امداد نوروزی، ویترین خدمات سایپایدك و زمینه‌ای برای ارتقاء برند سایپا است و به همین دلیل، باید بهتر از سال‌های گذشته به مردم و به ویژه مشتریان گروه سایپا خدمت‌رسانی كنیم.
    وی ادامه داد:‌ وظیفه ما به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سایپا، این است كه با ارائه خدمات خوب، اعتبار برند سایپا را افزایش دهیم. در این مسیر، نمایندگی‌ها كه رفیق و شریك تجاری سایپا محسوب می‌شوند نقش مهمی بر عهده دارند و با همكاری انجمن‌های صنفی و تقویت شبكه امدادی می‌توانیم به نقطه مطلوب نزدیك شویم.
    مدیرعامل سایپایدك با تاكید بر تعامل و هم‌فكری با رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌ها در زمینه برگزاری طرح امداد نوروزی سال 94، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و با كیفیت بیشتر به مردم در ایام تعطیلات نوروزی، كنترل و نظارت بر عملكرد واحدهای امدادی تقویت خواهد شد تا بتوانیم با همكاری یكدیگر، آرامش و اطمینان را برای مردم در سفرهای نوروزی به ارمغان بیاوریم.
    وحیدزاده در ادامه سخنانش ضرورت تكریم و احترام به مشتریان را یادآور شد و افزود: مشتریانی كه برای دریافت خدمات امدادی تماس می‌گیرند باید مورد احترام واقع شوند و از زمان برقراری تماس تا لحظه رسیدن امدادگر، باید به طور مرتب شرح اقدامات انجام شده و زمان رسیدن امدادگر به او اطلاع‌رسانی شود. به این ترتیب مشتری با اطمینان خاطر از اینكه درخواست او در حال پیگیری است، سفر خوبی را با امداد خودرو تجربه خواهد كرد.
    وی با ارزشمند دانستن خدمات امدادی،‌ اظهار داشت: شبكه نمایندگی‌های سایپا همواره موجب سربلندی ما بوده‌اند چراكه برند سایپا را از آن خود می‌دانند و با وجود سختی‌ها و گرفتاری‌های فراوان، برای ارائه خدمات و تداوم خوش‌نامی سایپا از جان و دل مایه می‌گذارند. لذا با وجود برخورداری از چنین شبكه گسترده و توانمندی، از بابت ارائه خدمات امدادی خوب و با كیفیت هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (10th January 2015),فتوحی (7th January 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University