سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: تغییر نوع گاز کولر خودرو 405 جهت سرمادهی بیشتر؟

  1. #1
    مدیر کل تالار تعمیرات ASALAK آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2013
    محل سکونت
    کیانست
    نوشته ها
    5,148
    تشکر ها
    16,105
    23,381 سپاس از4,924 پست

    Icon16 تغییر نوع گاز کولر خودرو 405 جهت سرمادهی بیشتر؟

    سلام دوستان
    چندروز پیش سوار ماشین یکی از دوستان شدم که در گرمای 38 درجه بیرون وقتی کولر 405رو روشن کرد بعد از چند ثانیه چنان برودتی از دریچه خروجی میومد که نظرم رو جلب کرد
    ازشون پرسیدم گفت از
    گاز 401 استفاده کرده اما باید روغن کمپرسور رو هم مطابق با گاز تعویض کنی یعنی روغن مخصوص گاز 401 .

    دوستان کسی اینکار رو انجام داده وایا صلاح هست که انجام بشه >
    بگفته صاحب خودرو خیلی هم راضیه هزینه انچنانی نداشته یک کپسول گاز 35 تومان که باروغنش حدودا 50 تومان لوازم برده
    سوال : ایا این عمل فشاری به کمپرسور کولر نمیاره ؟
    ویا این گاز باعث خرابی لوله های انتقال نمیشه؟
    البته شنیدم که خودروهایی مانند تویوتا 4/5 اف همین سیستم رو داره .

    بهر حال اگه نظری دارید بیان کنید ممنون میشم چون واقعا سرمادهی چشمگیری داشت !!!





    <<<< اعلام ادرس های جدید سایت>>>>
    <عضویت ویژه سایت با پرداخت آنلاین و فعال شدن آنی >


    ONLY
    KIANSAT

    نشان دوست نیکو آن است که خطای تو بپوشد و تو را پند دهد و رازت را آشکار نکند


  2. 10کاربر از ASALAK بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    asad1325 (13th June 2015),bijanmoradi (13th June 2015),karim1350  (13th June 2015),KIAN FAR (15th June 2015),mehran139 (14th June 2015),omid1744 (13th June 2015),sajad7078 (13th June 2015),slam (24th August 2015),TuneUp_Vahab (14th June 2015),فتوحی (15th June 2015)

  3. #2
    مدیر ارشد بخش تعمیرات ECU و ضد سرقت و انژکتور خودرو فتوحی آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    کردستان.سقز
    سن
    33
    نوشته ها
    1,129
    تشکر ها
    3,007
    4,511 سپاس از1,088 پست

    پیش فرض

    با سلام از نظر کار کردن سیستم کولر این گاز باهاش کار میکند اما سنسور دمای خودرو اجازه همچین سرمایی رو نمیدهد و کمپرسور به حالت اتو میرود و فرمول گازشون باهم فرق داره واسه سیستم روی خودرو مشکل ایجاد میکند
    kurdstan

  4. 5کاربر از فتوحی بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASALAK (16th June 2015),davood arbabi (13th July 2016),KIAN FAR (15th June 2015),sajadnasirpor  (16th June 2015),slam (24th August 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •