.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

موضوع: تاپيک مخصوص ثبت تجربيات تعميرکاران در رابطه با رفع ايرادات سيستمهاي برقي به خصوص سيستم انژکتور کليه خودروها

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8


    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    391
    تشکر ها
    7,146
    4,087 سپاس از392 پست

    پیش فرض

    در خودروهاي 405،پارس و سمند جديد دوگانه سوز تک اي سي يو زيمنس(بايوفيول ) که از اوايل سال 89 برروي اين خودروها نصب شده است بسيار ديده ميشود که پس از طي مسافتي خودرو از روي گاز خارج شده وچراغ چک روشن ميگردد .

    روش رفح ايراد::
    اين ايراد مربوط به کم يا زياد بودن فشار رگلاتور گاز ميباشد در اين حالت با وصل کردن دستگاه عيب ياب و وارد شدن به قسمت پارامترها فشار خروجي از رگلاتور در حالت فشار پايين 2 الي 10/2 بار ودر حالت فشار بالا بيشتر از 9/2 بار ديده ميشود .در صورتي که ميزان فشار صحيح تقريبا بايد 4/2 بار باشد .جهت رسيدن به اين فشار کافيست پيچي که لوله خلا رگلاتور (رگلاتور اين خودروها از نوع omvl ميباشد ) برروي ان قرار دارد با استفاده از انبرقفلي باز يا بسته کرده تا در دستگاه در قسمت فشار خروجي رگلاتور عدد آن به 4/2 بار برسد پس از انجام اين عمل ايراد خارج شدنن اين خودروها از روي گاز مرتفع ميگردد .

  2. 44کاربر از ramina بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    akbari2 (11th January 2013),ali5111 (1st September 2016),Arash_323 (16th June 2011),ARIYA (17th January 2011),BAHARBABA (14th May 2012),bahram123 (27th May 2013),bijanmoradi (28th November 2014),damavandi (2nd January 2013),gholamali (18th January 2011),haassan (31st December 2011),hantosh (15th June 2012),hojje (25th May 2015),hz_hamed (17th January 2011),keyantic (31st July 2012),KIAN FAR (19th January 2011),kiani (19th January 2011),m,dehghan (5th July 2014),m.aminifar (17th January 2011),m.jamali (30th June 2014),mehrdad12 (19th June 2011),mnsb13600 (12th June 2013),Mohammad.ali (29th May 2016),mostafaazizi (3rd March 2011),p30panel (17th January 2011),pal-electronic (17th January 2011),pangan (3rd September 2011),pps2011 (20th March 2012),rasty (23rd May 2012),reza batri (15th June 2011),REZA KHODAEI (12th February 2012),rolet (7th July 2022),rostam57 (17th January 2011),saiparoshan (22nd May 2012),sajadnasirpor  (21st December 2011),sardarshams (19th August 2012),slam (19th September 2015),tiba (7th April 2011),مهدی چیت بند (10th March 2011),محمد دهقان (29th January 2011),امینی (17th January 2011),احمد برقکار (18th January 2011),بچیمن (7th April 2017),شهریار (22nd May 2011),علي اصلاني  (2nd March 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University