.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #28


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge

    لغو امتیاز تعدادی از نمایندگان سایپا برای افزایش رضایت مشتری

    پرشین خودرو: مدیر امور مشتریان سایپایدك گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های مدیریت ارشد سازمان مبنی بر لزوم افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، امتیاز تعدادی از نمایندگی‌ها كه رضایت مشتریان از عملكرد آنها پایین تر از حد استاندارد بود به طور دائم لغو شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، وحید خباززاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینكه در ارزیابی‌های شركت بازرسی و كیفیت، نظر مشتری كاملا مبنا قرار می‌گیرد، نمایندگی‌هایی كه شاخص رضایتمندی مشتری از آنها در سه دوره مختلف سه ماهه در كمترین حد ممكن قرار داشته است به طور دائم لغو امتیاز شدند و اسامی آنها به ISQI اعلام شد.
    وی ادامه داد: البته این دسته از نمایندگی‌ها با وجود اقدامات بهبود تعریف شده در دوره‌های زمانی مختلف، در زمینه جلب رضایت مشتری توفیقی نداشتند و با توجه به تاكید مدیرعامل محترم سایپایدك مبنی بر تمركز بر افزایش رضایت مشتری و همچنین شعار امسال سایپایدك كه جهش در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتری است، لغو امتیاز شدند.
    مدیر امور مشتریان سایپایدک تاكید كرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، رضایت مشتری در خدمات پس از فروش مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و ما نیز در سال جاری با جدیت این مبحث مهم را پیگیری می‌كنیم.
    خباززاده ادامه داد: عملكرد نمایندگی‌ها هر ماه بر اساس 11 شاخص ادراكی و 4 شاخص عملكردی بررسی می‌شود و در واقع مشتریان به نمایندگی ها امتیاز می‌دهند و برای نمایندگی‌هایی كه امتیازات لازم را كسب نكنند برنامه بهبود عملكرد تعریف می‌شود.
    وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر در سایپایدك به منظور بررسی موانع رضایت مشتریان، گفت: خروجی این جلسات كه با حضور مدیریت ارشد سازمان برگزار می‌شود كمك بسیاری به افزایش رضایت مشتری كرده كه به عنوان نمونه می‌توان به كاهش تعداد خودروهای متوقف در شبكه اشاره كرد؛ همچنین روند رضایت مشتری بر اساس تصمیمات این جلسات، افزایشی بوده است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    سعید زینیوند (27th April 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University