درود
من چندسال پیش یه سمند مدل 84 موتور سوخته خریدم،موتور رو تعمیر کردم و سرسیلندر هم نو عوض کردم،بعد از روشن کردن یک ماهی کار کرد که ماشین تو یه سینه کشی امپر کشید و یه چوب خط از وسط رد شد که بلافاصله واشر سوخت،زنگ زدم به یکی از دوستان قدیمی که اصفهان کارمیکنه گفت اشتباه کردی سرسیلندر نو انداختی ،از شانس خوبم یه سرسیلندر استوک فرانسوی با سوپاپها و میل سوپاپ شیم گیری شده آماده داشت که وقتی بستیم روی ماشین صدای موتور نصف شد،یکسال سوار شدم هیچ مشکلی نداشتم ماشینو به یکی از آشنا ها فروختم که الان نزدیک به دوساله،که به گفته خودش چندین بار بخاطر عدم توجه به آمپر ماشین به شدت جوش اورد ولی هنوز مشکل واشر سوزاندن نداشتم.به نظر من جنس استوک اصلی که از سالم بودنش خاطر جمع باشی خیلی بهتر از جنس های نو الان جواب میده،انشأالله که یه عمر کارکنه واست.موفق باشی.








پاسخ با نقل قول
