امروز مقاومت هارو تست گرفتم
2 تا 100 اهمی بودن که قبلا که روی ماشین بسته شده بودن اشتباه سری شده بودن و به جای اینکه 200 اهم مقاومت ایجاد کنه با اینکه سری بودن هیچ فرقی نکرده بودن و 100 اهم مقاومت داشت که من جداشون کردم و تک تک تست کردم دیدم 100 اهمی هستن سریشون کردم به صورت صحیح دیدم مقاومت شد 200 اهم بعد موازی کردم شدن 50 اهم که دیگه به صورت 50 اهمی بستمش سره راه یونیت فن
بعد انجام این کار دمای روشن شدن فن از 96-98 به 90-92 کاهش پیدا کرد !
فعلا راضی هستم اگر بعدا بازم خواستم کمتر بشه مقاومتی با 60-70 اهم سوار میکنم