درود اشکان عزیز
2یا 3سال پیش دقیقا همین داستان برام پیش اومد
یه همکار خدا نشناس (که متاسفانه دوست بنده هم بودند) اومده بود مثلا خبر مارو بگیره وبه علت کار زیاد وعقب افتادن کارها ازش خواستم کمک کنه داستان سر تی وی سونی 14 (عهد بوق ) بود
بعدا از 10 دقیقه معاینه به بنده گفتند ایسی جنگل مرخصه وباید ببره مغازه خودش که مشتری قبول نکرد وظاهرا میبره نمایندگی و...
مدیر نمایدنگی با بنده تماس گرفتند وگفتند منتظر اخطاریه اتحادیه باش وهمینم شد
خلاصه اینکه طرف یه خازن نردیک ایسی رو پیچونده بود واتصال کوتاه شده بود که مشتری از چشم ما دید وبا هزار بدبختی وشهادت یکی دیگه از همکاران مبنی بر همین قضیه توسط همین طرف واسه ایشون هم تونستیم همکار محترم رو بدیم دمه گاز تعذیرات واتحادیه وغیره !!!!!!
مخلص کلام حق باشماست نباید به هیچکس اعتماد کرد وبنظر بنده هنگام دیافت وسیله از مشتری حتما بلافاصیه درب انو باز کنید اگه دستکاری شده با مشتری اتمام حجت بشه تا خدای ناکرده چنین مشکلی پیش نیاد
امروزه خیلی ها پولشون به جونشون بستهودنبال تیغ زدن هستند
پس مواظب باشید
ببخشید طولانی شد