.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: مشکل گاز نخوردن VALEO J34

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #19


    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    زاهدان سمت راست درب اول
    علایق
    My Work، Film, Music, Game
    شغل و حرفه
    تعمیر کار انواع ایسیو و کنترل یونیت های الکترونیکی خود
    نوشته ها
    578
    تشکر ها
    6,353
    6,301 سپاس از579 پست

    Taj پاسخ : گاز نخوردن + عملکرد دائم فن ها با دور تند -206 j34p

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط lordamir Click here to enlarge
    این مشکل از قلع مردگی در پایه های سوکت ecu هستش و با تازه کردن قلع پایه های سوکت ecu رفع میشه . موفق و پیروز باشید
    سلام
    عزیزان از ابتدای ایجاد چنین بحث هایی هرکدوم از ما دنیایی تجربه خوب و بد داشته... درمورد این ایسیو بطور قطع عرایض فعلی بنده از تجربیاتی هست که ََطی 12 سال از شروع این بحث تا الان بدست آوردم.
    1.به هیچ وجه ایسیو رو شخم نمیزنم برای قلع کاری مجدد پین ها، بالای 50تا تعمیر موفق داشتم روی این ایراد و چندتایی ناموفق که شاید باور نکنید فقط مواردی که قبل از من همکارم تجدید قلع کرده بودند پین های ایسیو رو و یا ایسی دریچه گاز بی‌جهت تعویض یا برای چشم مشتری برداشته و گذاشته شده بود... اینها همه اعمال اضافه بود که بی کد کردن رو هم میشه بهش اضافه کرد...
    خیلی ها تون که کننده هستید میدونید یک مورد رو جا انداختم از کارهایی که برای رفع عیب انجام میشه... عمدا نخواستم مثل دنیایی اطلاعات با ارزش که توسط عده ای نفهم در اختیار عموم قرار داده شد، منم فاتحه ی این کار با ارزش رو بخونم
    میدونید دستمزد رفع این عیب 1ونیم میلیون تا 2 تومن هست پس ارزش بگذارید برای نونی که بدست میاریم بنده 12 سال قبل اینجا نوشته ای اضافه کردم که کاملا در عیب گیج و سردرگم بودم و امروز که اینطور با اعتماد دارم دستور العمل میدم خیلی حداقل سر رفع این مورد پول دادم و چرت و پرت شنیدم...
    توجه..
    قبل ایسیو بازکردن و تیغ بردن سمتش
    اول یک سوکت دریچه گاز دوبل کنید سر سوکت فابریک و از نظر فیکس بودن سوکت رو بررسی کنید
    منفی اضافه کشیدن قبل و بعد رفع عیب ضروریه
    سوکت پدال هم به همین ترتيب..
    تابحال ندیدم پدال خراب شده باشه مگر با کرم ریختن کسی...
    دریچه خیلی کم خراب میشه چون چرخ دنده نداره و فقط آب خوردگی عامل اصلی خرابیش هست
    برخی از اساتید میرن سراغ BSM 🤔 فکر می‌کنند برق دریچه گاز توسط جعبه فیوز تامین میشه💨
    @Mechix

  2. نمایش تمام تشکر های مهدی چیت بند در این پست:

    TuneUp_Vahab (16th October 2023)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University