سلام
عزیزان از ابتدای ایجاد چنین بحث هایی هرکدوم از ما دنیایی تجربه خوب و بد داشته... درمورد این ایسیو بطور قطع عرایض فعلی بنده از تجربیاتی هست که ََطی 12 سال از شروع این بحث تا الان بدست آوردم.
1.به هیچ وجه ایسیو رو شخم نمیزنم برای قلع کاری مجدد پین ها، بالای 50تا تعمیر موفق داشتم روی این ایراد و چندتایی ناموفق که شاید باور نکنید فقط مواردی که قبل از من همکارم تجدید قلع کرده بودند پین های ایسیو رو و یا ایسی دریچه گاز بیجهت تعویض یا برای چشم مشتری برداشته و گذاشته شده بود... اینها همه اعمال اضافه بود که بی کد کردن رو هم میشه بهش اضافه کرد...
خیلی ها تون که کننده هستید میدونید یک مورد رو جا انداختم از کارهایی که برای رفع عیب انجام میشه... عمدا نخواستم مثل دنیایی اطلاعات با ارزش که توسط عده ای نفهم در اختیار عموم قرار داده شد، منم فاتحه ی این کار با ارزش رو بخونم
میدونید دستمزد رفع این عیب 1ونیم میلیون تا 2 تومن هست پس ارزش بگذارید برای نونی که بدست میاریم بنده 12 سال قبل اینجا نوشته ای اضافه کردم که کاملا در عیب گیج و سردرگم بودم و امروز که اینطور با اعتماد دارم دستور العمل میدم خیلی حداقل سر رفع این مورد پول دادم و چرت و پرت شنیدم...
توجه..
قبل ایسیو بازکردن و تیغ بردن سمتش
اول یک سوکت دریچه گاز دوبل کنید سر سوکت فابریک و از نظر فیکس بودن سوکت رو بررسی کنید
منفی اضافه کشیدن قبل و بعد رفع عیب ضروریه
سوکت پدال هم به همین ترتيب..
تابحال ندیدم پدال خراب شده باشه مگر با کرم ریختن کسی...
دریچه خیلی کم خراب میشه چون چرخ دنده نداره و فقط آب خوردگی عامل اصلی خرابیش هست
برخی از اساتید میرن سراغ BSM 🤔 فکر میکنند برق دریچه گاز توسط جعبه فیوز تامین میشه💨