.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

موضوع: معرفی عملکرد یونیت کنترل موتور خودروهای سنگین بنز

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #3


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست
    نحوۀ عملکرد خودرو :
    لامپ خطا ( EDC ) : اگر این لامپ در حین رانندگی روشن شود، نشان آنست که در سیستم FMR یا PLD خطایی وجود دارد.

    ایمنی : اجزاء سیستم FMR و PLD طوری طراحی شده است که حتی در مواقع خرابی بتوان به رانندگی ادامه داد، البته این عملیات ممکن است با کاهش قدرت خروجی همراه باشد، ولی با این حال هیچگونه ریسک خرابی مهمی وجود ندارد.

    وظایف حفاظتی موتور : در مواقع افزایش درجه حرارت، از موتور در برابر جوشیدن آب حفاظت می کند و کنترل فشار هوای ورودی را به عهده دارد.

    دور اضطراری : سیستم های FMR و PLD، سیستم های خود کنترل می باشند ود صورت بروز خطاهای زیر، خودرو در دور اضطراری عمل خواهد کرد:
    - در صورت خرابی یکی از سیستم های FMR یا CAN، موتور در یک دور ثابت متناظر با بار خودرو، طبق مقدار تعریف شده تا دور rpm ١٣٠٠عمل می کند.
    - در صورت خرابی سنسور TDC مربوط به میل سوپاپ و یا پمپ، همچنین در حالت قیچی TDC، فعال شده و دور موتور را کاهش می دهد.
    - در صورت خرابی پروسسور اصلی واحد کنترل PLD، موتور با وظایف و خروجی محدود کار می کند.
    خرابی یا خرابی های دیگر اجزاء PLD به کاهش خروجی موتور یا کنترل مقدار و حداکثر سرعت موتور منتهی می شود، در ضمن موتورهای جدید دارای وزن کمتر بوده و مصرف سوخت آنها نیز کاهش یافته است.

    بهبود در سرویس و نگهداری :علاوه بر مطابقت موتورها با سیستم کنترل موتور PLD، برتری زیادی در طرح های مدل های جدید موتورها وجود داشته که باز بودن اطراف موتور، سرویس آسان آن را سبب شده است، ***** سوخت و روغن براحتی در دسترس می باشد (جلوی موتور)، هر دو ***** را می توان سوزاند که در نتیجه فقط مقدار کمی خاکستر از آنها باقی می ماند، زیرا مواد اولیۀ آنها قابل سوزاندن است.
    طراحی فشرده موتور سبب شده تا در هنگام باز و بست موتور کار کمتری نسبت به موتورهای قبلی ببرد، زیرا فعالیت های تنظیمی کمتری نسبت به موتورهای قبلی دارد، همچنین کاسه نمد جلوی موتور را می توان بدون بازکردن موتور، توسط ابزار مخصوصی تعویض نمود. شاتون ها از نوع ترک دار می باشند، گوشۀ شکستۀ آنها قابل تعویض بوده و همچنین کثافات کمتری در آن جذب می شود و در کل بدون جایگزین هستند، کاهش لوله ها به منظور فشار پایین سوخت و امکان تعویض پمپ ها براحتی و بطور تکی و عدم نیاز به تنظیم شروع پاشش در آنها از جمله عوامل سرویس و نگهداری هستند، همچنین سطح آلودگی زیست محیطی موتور در حد خوب ودر سطح Euro ΙΙ می باشد و سوکت عیب یاب براحتی به خودرو متصل می شود.

    کاهش مقدار صدای موتور :
    - قاب پلاستیکی روی کارتر آلومینیومی که در انتهای موتور به شاسی وصل شده، باعث کاهش صدای موتور می شود.
    - حذف صفحۀ زیرین موتور سبب بهبود تهویۀ قسمتهای موتور و به عبارتی خنک کاری دائم شده است.
    - سوزن انژکتور دو مرحله ای صداهای احتراق را در مرحلۀ استارت سرد و دور آرام حداقل نموده است.
    - ساختار میل لنگ بهینه سازی شده است، به گونه ای که صدای کمتری ایجاد میکند.
    - دندۀ میل لنگ و میل سوپاپ در انتهای موتور قرار داده شده است.
    - در جلوی میل لنگ صداگیر نصب شده است.
    - پوشش قاب روی پمپ ها صدای کمتری دارد وعملکرد عقب موتور را بهبود می بخشد.

  2. 12کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    0111mohammad (16th March 2011),hadimohamadzadeh (4th April 2014),hz_hamed (24th March 2011),KIAN FAR (17th March 2011),m.aminifar (14th March 2011),mahmanel (14th March 2011),ramina (18th March 2011),rostam57 (14th March 2011),مهدی چیت بند (16th March 2011),محمد مهدوی (14th March 2011),محمد دهقان (14th March 2011),علي اصلاني  (14th March 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University