اینا نشونه ی این موارد میتونه باشه:
کثیف بودن مپ (عکسشو براتون ضمیمه کردم) محلش هم روی منیفولد هوا هست
کثیفی انژکتور
تاپ داشتن فلای ویل یا ایراد در سنسور دور موتور (توی گرما و تابستون مشکل برطرف میشه به دلیل انبساط فلای ویل).
هیچکدوم از این ایرادهارو دیاگ نشون نمیده !
یه کار دیگه هم بکنید ( اگه دریچه گازتون برقیه)
قبل از روشن کردن ماشین سویچ رو تا قبل از استارت باز کنید و پیاده بشید و دقت کنید یه صدایی شبیه سوت از توی کاپوت میاد . بعد از حدود 40 ثانیه صدایی مثل تق ..... تق میاد. بعد استارت بزنید ببینید مشکل حل میشه؟
نتیجه رو بگید لطفا...