.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: دیر خاموش شدن فن پراید مدل 83 با کامپیوتر سازم

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #5


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    1,316
    تشکر ها
    10,907
    12,161 سپاس از1,315 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط saman 20 Click here to enlarge
    سلام
    دوستان من پراید 83 با انزکتور سازم دارم درست در خط وسط عقربه دمای آب موتور؛ فن شروع به کار میکند ولی در وقتی که توقف میکنم برای خاموش شدن باید عقربه بیاد روی خانه اول تا خاموش شود چند دقیقه طول میکشد در این هنگام تا سرد شدن هم باید ماشین روشن باشد و گر نه فن خاموش میشود در ماشینهای مدل بالا سیستمی طراحی شده که وقتی هم خاموش است تا سرد شدن موتور فن به خودی خود روشن است و دیگر این که وقتی از کولر ماشین استفاده میکنم عقربه دما از وسط هم رد میشود و میاد همین جوری بالا که نا چار باید کولر رو قطع کنم حالا اول راهنمایی کنید که چه جوری میشود این مشکل رو که فن دیر قطع میشود را برطرف کرد دوم آیا سیستم سرد کننده یا همون راه انداز فن رو میشه تغییراتی داد که در زمان خاموش بودن موتور؛ فن تا زمان سرد شدن موتور روشن بماند و سوم اینکه چرا با روشن شدن کولر دمای ماشین بالا میرود
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    سلام
    دوست عزیز در ecuساژم برق رله فن بعد از سویچ گرفته میشود ویه قول دوستمون باید برق یکسره به رله بدید دوباره جواب نمیده چون منفی رله فن رو ECUصادر میکنه و در زمان خاموش شدن خودرو این منفی هم با قطع شدن برق ecuقطع میشه شما یک راه دارید که مفنی رله رو یک سیم یه یک رله پنج فیش و یک شمع فرمان فن وصل کنید در کل یعنی فن رو هم در اختیار ecu و هم دراختیار شمعی که وصل کردید قرار میگیرد این روش خوبه ولی عمر باطری رو کم میکنه در ضمن وقتی ماشین و خاموش میکنید آرم آرم سرد بشه بهتره و عمره وسیله بالا تر میره و مشا اگر ماشین موردی نداره این کار رو نکنید

  2. 6کاربر از omeed_1355 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (23rd June 2011),bijanmoradi (22nd July 2014),KIAN FAR (19th June 2011),m.aminifar (19th June 2011),saman 20 (19th June 2011),محمد دهقان (19th June 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University