.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 12 از 313 نخستنخست ... 23456789101112131415161718192021223262112 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #111


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    تاریخچه پلاک خودرو در ایران

    Click here to enlarge

    تعویض و نصب پلاک بر روی خودروها در ایران قدمتی طولانی دارد، سابقه اولین خودرو پلاک شده در کشور برمی گردد به سال 1305 که اولین خودرو به کشور وارد شد.
    در سال 1305 که ابتدائی ترین خودروها وارد کشور شدند هیچکس فکر نمی کرد که امروز با تعدد خودرو مواجه شویم. در آن روزگارها قوانینی که شامل 32بند بود برای شماره گذاری خودروها وضع شد که البته این قوانین سه سال بعد از ورود اولین خودروها به کشور یعنی در سال 1308 تنظیم شد.
    در آن سال، خودروها صاحب پنج پلاک شدند؛ نام کارخانه، آدرس مالک، نمره‌عقب، نمره‌جلو و پلاک مالیات.
    تصویب قوانین به همین جا ختم نشد؛ حدود 1308 وقتی تعداد اتول سوارهای شخصی شهر به 1522 نفر رسید، قوانین مربوطه نیز تغییر کرد و پلاک‌ها متشکل از نام شهر و حدود چهارعدد که در بالای نام شهر قرار داشت، شدند.
    در گذشته در پلاک خودروها پنج رقم و نام شهری که خودرو در آن پلاک شده بود دیده می شد و یا به همراه شماره پلاک و نام شهر عددی دیگر در آن درج می شد.
    با افزایش خودرو در کشور، تصمیمی اتخاذ شد تا یكی از حروف الفبای فارسی نیز به نام شهرها افزوده شود و سپس نوبت به پلاك‌هایی رسید كه نام شهر با عدد دو رقمی تركیب و پلاك‌های جدیدی بر روی خودروها نصب شد.
    در دهه هفتاد، خودروها دیگر از آن شکل و شمایل قدیمی خارج شده و پلاک‌ها نیز لیزری شده بود. در سال 1378 با آمدن پلاك‌های لیزری، مسئولین تصمیم گرفتند كه باید همه پلاك‌های خودروها یكسان شوند و این نوع پلاك روی همه خودروها نصب شود.
    طرح تعویض پلاك در سطح كشور آغاز شد. در این طرح مالكان خودرو، موظف به دریافت برچسب تعویض پلاك شدند و بابت آن برچسب‌ها نیز در آن روزگار مبلغی از آنها گرفته شد.
    در دهه هشتاد، نوبت به پلاك‌های ملی رسید كه هم دارای ابعاد و طرحی جدید بود و هم در نوع شماره‌گذاری و چیدمان اعداد و حروف در كنار یكدیگر بدیع به نظر می‌رسید.
    مشکلات تعویض پلاک به گونه ای بود که در سال83، میان نیروی انتظامی و دیوان عدالت اداری اختلاف نظرهایی به وجود آمد که این اختلافات موجود موجب سرگردانی و بلاتکلیفی مردم شد.
    در همین خصوص، خزانه دار شورای شهر تهران در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر، با اشاره به 700 هزار خودروی پلاک شده طی سال‌های 80 تا83 از دیوان عدالت اداری درخواست کرد که "اگر مصوبه دیوان عدالت اداری (غیر قانونی بودن عدم ثبت تعویض پلاک‌ها در دفاتر ثبت) وجاهت قانونی دارد سایر مسئولان هم باید آن را برای رهایی مردم از سرگردانی بپذیرند و اجرا کنند."
    این مشکلات همچنان تا سال87 ادامه داشت تا اینکه رئیس مرکز شماره‌گذاری راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که حدود یک میلیون پلاک قدیمی وجود دارد که هنوز به پلاک کشوری تبدیل نشده‌اند و پانصد‌هزار زوج پلاک مربوط به سال‌های دهه 40 و اوائل 50 است که در حال حاضر وجود خارجی ندارند و از بین رفته‌اند.
    در دهه هشتاد؛ در پلاک های جدید كدهای دو رقمی كه در سمت راست این پلاك‌ها بود، معرف محل سكونت و آدرس شهر و منطقه‌ای بود كه مالك خودرو در زمان خرید خودرو به اداره شماره‌گذاری اعلام كرده بودند.
    تفاوت فاحش و اصلی و شاید دلیلی كه باعث نصب این نوع پلاك بر خودروها شد، در این بود كه این پلاك به خودرو تعلق نداشت و متعلق به مالك خودرو بود و با انتقال خودرو به شخصی دیگر پلاك انتقال نمی‌یافت و پلاك تنها به شخص تعلق داشت و با تغییر وسیله نقلیه، شخص همواره از پلاك ثابتی استفاده می كند.
    با پایان دهه هشتاد گویی مشکلات تعویض پلاک ها پایان گرفته است.
    امسال کارگروه شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی، متشکل از نمایندگان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان تربیت بدنی (کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی) در محل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، تصمیم گرفتند بر روی خودروهای کلاسیک، که عمر بالای ۲۵ سال دارند و در ارزیابی کارگروه سلامت و اصالت خودروها تائید شده اند پلاک زیبا که حاصل کار کارشناسانه چند ساله است خودنمائی کند.
    یا اتومبیل‌های که سابقه تاریخی دارند و متعلق به شخص مهمی هستند صاحب این پلاک خواهند شوند. این پلاک‌ها ضمن ارزش‌گذاری به خودرو محدویت‌های بر اساس میزان آلایندگی برای پیمایش سالانه خواهند داشت. ازسوی دیگر با دریافت این پلاک خودرو ضمن آنکه متعلق به صاحب سند است، یک سرمایه ملی نیز محسوب می شود. اتومبیل‌های دارای پلاک تمام کارهای قانونی و نقل و انتقال را با هماهنگی دبیر خانه انجام خواهند داد .
    از سویی دیگر، براساس قانون بودجه سال 90 برخی از تعرفه‌های خدمات راهنمایی و رانندگی افزایش یافت، هزینه تعویض پلاك خودرو 35 هزار تومان تعیین و در سراسر كشور لازم‌الاجر شد.
    با توجه به افزایش روزافزون خودرو در سطح شهرها و تمایل مالكیت دست کم یك خودرو برای هر خانواده، به نظر می‌رسد كه به زودی عمر این كُدهای دو رقمی نیز به پایان خواهد رسید و باید شاهد پلاك‌های جدید و یا اعداد و حروفی جدید روی پلاك‌ها باشیم.

    چگونگی منطقه‌بندی پلاک‌های ملی
    آذربایجان شرقی(تبریز) کُد های: ۱۵ـ ۲۵ـ ۳۵
    آذربایجان غربی(ارومیه) کُدهای: ۱۷ـ ۲۷
    اردبیل(اردبیل) کُدهای: ۹۱
    اصفهان(اصفهان) کُدهای: ۱۳ ـ ۲۳ـ ۴۳
    ایلام(ایلام) کُدهای: ۹۸
    البرز(کرج) کُدهای: ۶۸ ـ ۷۸
    بوشهر (بوشهر) کُدهای: ۴۸ ـ ۵۸
    تهران (تهران) کُدهای: ۱۱ـ ۲۲ـ ۳۳ـ ۴۴ـ ۵۵ـ ۲۱ـ ۶۶ـ ۷۷ـ ۸۸ـ ۹۹
    چهارمحال بختیاری(شهرکرد) کُدهای:۷۱ ـ ۸۱
    خراسان(مشهد) کدهای: ۱۲ـ ۳۲ـ ۴۲
    خوزستان(اهواز) کدهای: ۱۴ـ ۲۴ -۳۴ ـ ۳۵
    زنجان(زنجان) کدهای: ۹۷ ـ ۸۷
    سمنان(سمنان) کدهای: ۸۶ ـ ۹۶
    سیستان و بلوچستان(زاهدان) کُدهای: ۸۵ ـ ۹۵
    فارس(شیراز) کدهای: ۶۳ ـ ۷۳ ـ ۸۳
    قزوین(قزوین) کدهای: ۷۹ ـ ۸۹
    قم (قم) کدهای: ۱۶ ـ ۲۶ ـ ۳۶
    کردستان(سنندج) کدهای: ۵۱ ـ ۶۱
    کرمان(کرمان) کدهای: ۴۵ ـ ۶۵
    کرمانشاه(کرمانشاه) کدهای: ۱۹ ـ ۲۹
    کهگیلویه بویراحمد(یاسوج) کدهای: ۴۹
    گلستان(گرگان) کدهای: ۵۹ ـ ۶۹
    گیلان(رشت) کدهای: ۴۶ ـ ۵۶ ـ ۷۶
    لرستان(خرم آباد) کدهای: ۳۱ـ ۴۱
    مازندران(ساری) کدهای: ۶۲ -72- ۸۲ـ ۹۲
    مرکزی(اراک) کدهای: ۴۷ ـ ۵۷-67
    هرمزگان(بندرعباس) کدهای: ۸۴ ـ ۹۴
    همدان(همدان) کدهای: ۱۸ ـ ۲۸-38
    یزد(یزد) کدهای: 54-64-74

  2. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  3. #112


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    اپل واکسهال

    Click here to enlarge

    خواب خوش اپل برای احیا با فناوری های روز
    اپل واکسهال، برند جدید خود را تا سال 2016 روانه بازار می کنند.
    اپل گفته ویژگی این خودرو آن خواهد بود که با یک موتور جدید و با سیستم باتری سوختی به بازار خواهد آمد تا تصویر اپل را در زمینه تولید خودروهای سبز بهتر از پیش به نمایش بگذارد.
    شرکت اپل فروش سالانه 20 هزار دستگاه را برای این خودرو در نظر گرفته است و از نظر رنکینگ این خودروبالاتر از خودرو متوسط اینسیگنیا قرار خواهد گرفت.
    کلاوس فرانز، معاون مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که این خودرو از نظر تکنولوژیکی در سطح بسیار بالایی قرار خواهد گرفت و بسیار از فناوری های روز در آن مورد استفاده قرار می گیرد.
    این شرکت بر این عقیده است که مدل امپرای آن توانسته در سطح جهان با رقبای خود خوب رقابت کند و مدل جدید نیز در طراحی بسیار به اپسیلون2 نزدیک است منتها فاصله بین محورهای آن اندکی افزایش یافته است.
    پیش تر در ماه می، کارل فردریش اعلام کرده بود به دنبال عرضه محصولی هستند که تصویر این خودروساز را در عرصه جهانی بالا برد. در آن زمان روزنامه های آلمانی گفته بودند این خودرو مدلی بین یک شاسی بلند و واگن استیشن خواهد بود.

  4. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  5. #113


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    آئودی هم چینی می شود

    Click here to enlarge
    شرکت آئودی هفته گذشته یک مرکز طراحی خودرو را در شهر پکن چین افتتاح کرد که این شرکت از آن به عنوان گام بلندی یاد می کند که می تواند فرهنگ چینی ها را در طراحی محصولاتش مد نظر داشته باشد.
    این مرکز تیم های طراحی جداگانه برای طراحی نمای داخلی و بیرونی خودرو دارد که هر کدام جداگانه به طراحی ذهنیات خود روی برگه طراحی مشغولند.
    این مرکز پنجمین مرکز طراحی است که ائودی در جهان دارد. این شرکت آلمانی نمونه این مرکز را در مونیخ، تورین، اینگولستات آلمان و کالیفرنیا دارد.
    لازم به ذکر است که شرکت آئودی بزگترین برند لوکس ساز در بازار چین به حساب می آید. این شرکت در نیمه اول سال جاری میلادی موفق شد 139 هزار و 130 دستگاه را در این بازار که حکایت از رشدی 28 درصدی دارد به فروش برساند.

  6. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  7. #114


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    IX55 رقیب کدام خودرو است؟

    Click here to enlarge

    خودرو شاسی بلند کره‌ای به نام "IX55" خودرویی است که جزو برندهای هیوندایی موتورز به حساب می‌آید و "کیااسپورتیج" رقیب اصلی آن در بازار ایران به شمار می‌رود.
    "وراکوروز" نام کراس اوور جدید شرکت هیوندای است. این خودرو برای رقابت با سایر رقبای آمریکایی و ژاپنی خود ساخته و پرداخته شده است تا بتواند بخشی از بازار پرفروش کراس‌اوورها در آمریکا را از آن خود کند.
    البته خود هیوندای ادعا می‌کند که این خودرو برای رقابت با لکسس آماده شده است!
    چراغ‌های جلوی این خودرو از فرمی ساده و پویا است. فرم چراغ‌ها که با کشیده شدن به طرفین بلندتر می‌شود به همراه حالت اخم کوچک روی چراغ چهره و استیلی خاص به این هیوندای بخشیده است.
    جلو پنجره این خودرو با سایر ساخته‌های هیوندای تفاوت دارد. ابعاد کوچک این جلو پنجره خاص این کراس‌اوور است. در عوض این جلو پنجره کوچک یک بادگیر بزرگ در زیر آن نصب شده که علاوه بر زیبایی خودرو به خنک شدن موتور نیز کمک می‌کند.
    این محصول که به دنبال دیگر خودروهای شاسی‌بلند هیوندایی (توسان و سانتافه) به ایران آمد، 3600 سی‌سی حجم موتور دارد و به واسطه آن 260 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس وراکروز اتوماتیک و شش دنده به حساب می‌آید و قابلیت تعویض به صورت دستی را نیز داراست.
    در زیر سپر نیز دو پروژکتور وجود دارد که این خودرو را زیباتر نشان می‌دهد.
    نقطه قوت وراکوروز در قسمت عقب این خودرو است. چراغ‌های عقب با فرمی کشیده به طرفین سبب شده تا نمای عقب این خودرو زیباتر و جذاب‌تر جلوه کند. جای پلاک نیز به گونه‌ای زیبا طراحی شده و فرمی کشیده به سمت پایین دارد.
    این خودرو همچنین دارای باک بنزینی 78 لیتری است. موتور وی ۶ این خودرو همان موتور مورد استفاده درجنسیس است.
    از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS، شش کیسه ایمنی هوا 2عدد جلو،2 عدد جانبی،2 عدد پرده‌ای محافظ سر، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم برقی، آینه‌های جانبی مجهز به راهنما و چراغ هشدار‌دهنده باز شدن در‌ها اشاره کرد. قیمت هیوندایی IX55 در نمایندگی‌های آسان موتور 68 میلیون و 900 هزار تومان است.

    مدل‌ها و آپشن‌ها
    این خودرو در سه رده تجهیزاتی شامل، "GLS"، "SE" و لیمیتید عرضه می‌شود.
    تجهیزات مدل پایه یا GLS، عبارتند از: رینگ‌های ۱۷ اینچی، سیستم صوتیMP3، جالباسی برای صندلی‌ها، طرح چوب، فرمان تلسکوپی با تنظیم دستی، سیستم نمایش‌دهنده فشار باد لاستیک‌ها، موتور ۶ سیلندر و گیربکس اتوماتیک.
    تجهیزات استاندارد مدل "SE" عبارتند از؛ رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های اتوماتیک، ۸صندلی، کامپیوتر مسافرتی و سیستم خنک‌کننده و گرم‌کننده در زیر صندلی‌ها.
    مدل لیمیتید این خودرو دارای، داخل کروم، سیستم کمکی پارک با سنسور، سانروف برقی، سیستم صوتی ۳۱۵ واتی با ۶ چنجرCD.

    طراحی داخلی
    دریچه‌های کولر، داخل وراکوروز که طبق سبک خودروهای ژاپنی در دو طرف قرار گرفته است تا در میان خود سیستم صوتی و سایر ادوات را که در زیر ضبط و به صورت قرینه همراه با یک چرخشگر جای دهد.
    دسته دنده از نوع نیمه‌چوبی می‌باشد که هماهنگی خوبی با رنگ قهوه‌ای صندلی‌ها دارد. صندلی‌ها و بغل درها به رنگ قهوه‌ای هستند. در این خودرو هفت سرنشین می‌توانند به راحتی بنشینند. سرنشینان می‌توانند از تماشای سیستم DVD سفارش داده شده لذت ببرند.
    شاید یکی از دلایل جاداری این خودرو ساختن آن بر روی شاسی هیوندای سانتافه است. در این کابین فضا برای قرار دادن اشیا به اندازه کافی وجود دارد. حتی یک خروجی ۱۱۵ ولتی نیز در نظر گرفته شده است.

  8. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  9. #115


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    مرسدس 5 مدل جدید را به آمریکا می برد

    Click here to enlarge

    شرکت دایملر در نظر دارد پنج مدل از خودروهای مرسدس را در کارخانه های آمریکا به تولید برساند.
    این مدل ها شامل خودروهای M کلاس و دیگر کلاس های معروف مرسدس بوده و بنابر اخبار تولید از سال 2015 آغاز می شود.
    مرسدس این خودروها را برای رقابت با خودروهای بی.ام.و ایکس6 در بازار آمریکا می فروشد و مرسدس برای آن در حدود دو میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام داده است.
    مرسدس با رقابت با بی.ام.و در نظر دارد در گام های بعدی دیگر مدل های خود را شامل کلاس های R، G و C نیز به این بازار بیاورد.
    آمریکا دومین بازار بزرگ خودرو در جهان بعد از چین به شمار می رود.
    مرسدس کار تولید خودرهای سری M را از 14 سال پیش در آمریکا آغاز کرده بود اما در این مدت آنچنان که باید با رقبایش که اکنون دیگر قدرتمند شده و جای خود را در این بازار باز کرده اند، بر سر سهم بازار به مبارزه نرفته بود.
    در بازار آمریکا، لکسوس تویوتا نیز سلطه ای 11 ساله دارد.
    بی.ام.و در ماه گذشته، 113 هزار و 705 دستگاه از محصولات خود را در آمریکا به فروش رساند. مرسدس در این مدت توانست با فاصله ای اندک در حدود 110 هزار و 926 هزار دستگاه را به مشتریان تحویل دهد. اما دراین بین لکسوس که از زلزله چهار ماه پیش ژاپن به شدت آسیب دیده تنها موفق شد 88 هزار و 10 دستگاه را به فروش برساند.
    این در حالی است که از ایکس 6 بی.ام.و که قرار است با حضور مرسدس به چالش کشیده شود، در مجموع و در کل بازارهای بی.ام.و 46 هزار و 404 دستگاه به فروش رفته است.

  10. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  11. #116


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    تولید ایران خودرو دیزل 11 درصد افزایش یافت

    Click here to enlarge

    تولید شرکت ایران خودرو دیزل از ابتدای سال جاری تا کنون افزایش 11 درصدی را تجربه کرده است.
    در سه ماهه امسال و در مقایسه با سال قبل، تولید كامیون کشنده در این شرکت با افزایش 667 دصدی همراه بوده به طوری که میزان تولید این خودرو را از 100 به 767 دستگاه رسانده است.
    این در حالی است که در سه ماهه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تولید كامیون و كامیونت، اتوبوس و خودروهای خاص در این شرکت به ترتیب با افت هشت، 60 و 75 درصدی همراه بوده است.
    از ابتدای سال جاری تا کنون میزان تولید كامیون و كامیونت در شرکت ایران خودرو دیزل یک هزار و 263 دستگاه، تولید اتوبوس 110 دستگاه و میزان تولید خودروهای خاص 42 دستگاه بوده است.
    همچنین خط تولید مینی بوس در شرکت ایران خودرو دیزل متوقف شده به طوری که این شرکت در سه ماهه ابتدایی امسال تنها یک مینی بوس تولید و روانه بازار کرده است.

  12. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  13. #117


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    كامیونهای فیات سودآور بودند

    Click here to enlarge

    گروه صنعتی فیات ایتالیا از افزایش قابل ملاحظه سود خود خبر داد كه دلیل اصلی آن افزایش فروش تجهیزات مرتبط با صنعت كشاورزی بوده است.
    فیات اعلام كرد كه سودش در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 239 میلیون یورو رسید كه 84 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال قبل است.
    درآمد فیات نیز با افزایش 11 درصدی به 6.28 میلیارد یورو رسید.
    رشد فروش كامیونهای ساخت فیات از دلایل اصلی سودآوری این شركت بوده است.
    فیات قصد دارد در سال جاری میلادی واحد تولید تجهیزات صنعتی خود را از واحد تولید خودرو جدا كند.
    سرجیو مارچیونه، رئیس شركت فیات گفت: ما به آینده فعالیتهایمان خوش‌بین هستیم

  14. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  15. #118


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    رهایی خودروساز نروژی از ورشكستگی

    Click here to enlarge

    شرکت Think که سازنده خودروهای برقی در نروژ است، توسط شرکت آمریکایی Ener1، تولیدکننده باتریهای لیتیومی خریداری شد.
    شرکت Think به Ener1 بدهکار بود و در ازای این بدهی مجبور به فروش سهام خود به شرکت Ener1شد.
    طبق گزارشهای غیررسمی رقم این بدهی بین 51 تا 64 میلیون یورو بوده است.
    شرکت خودروسازی Think در سال 1991 تاسیس شد و از سال 2008 به بعد دچار مشکلات مالی زیادی شد و با کمک شرکتEner1 توانست به تولید خودروهای برقی بپردازد.
    با این حال در ژوئن 2011 مجبور به توقف تولیدات خود در کارخانه وولمت شد و چهارمین فرم ورشکستگی را پر کرد.
    شرکت Ener1 که توسط یک تاجر روسی اداره می‌شود، هم‌اکنون صاحب رسمی Think شده است.

  16. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  17. #119


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    تلاش پروتون برای مشاركت با خودروسازان

    Click here to enlarge

    شرکت خودروسازی پروتون مالزی اعلام کرد كه به منظور ادامه حضور در بازارهای جهانی بودجه خود را به 30 تا 33.3 میلیون دلار افزایش داده است.
    این برنامه بعد از امضای قرارداد میان پروتون و دو آزمایشگاه تحقیقاتی دانشگاه فناوری مالزی در کوالالامپور اعلام شد.
    یکی از این آزمایشها روی توسعه و تولید خودروهای هیبریدی و خودروهای الکتریکی مطالعه می‌کند و آزمایشگاه دیگر روی فناوریهای شبیه‌سازی و دینامیک خودرو تمرکز می‌كند.
    داتوک سری سید زینال، مدیرعامل شركت پروتون در این باره گفت: شرکت همچنان برای دستیابی به فناوریهای کلیدی نیازمند همکاری با مراکز تحقیقاتی دیگر است.
    پروتون همچنین در تلاش است مشاركت خودروسازان معتبر بین‌المللی را بدست آورد. این شركت مالزیایی چند سال پیش نیز با گروه خودروسازی سایپای ایران توافق‌نامه همكاری امضا كرد كه البته سرنوشت آن توافق‌نامه معلوم شد.

  18. نمایش تمام تشکر های yazd.diag در این پست:

    elc.rgb (4th October 2011)

  19. #120


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    نیسان در رویای تسخیر اژدهای زرد

    Click here to enlarge

    نیسان قصد دارد تولید خودرو را در بزرگترین بازار خودروی جهان دو برابر كند.
    دومین خودروساز بزرگ ژاپن تصمیم گرفته تا سال 2015 میلادی تولید خود را در چین دو برابر كرده و به بیش از دو میلیون دستگاه برساند.
    روزنامه نیكی چاپ ژاپن گزارش داد كه نیسان توجه ویژه خود را روی بازارهای نوظهور متمركز كرده است.
    نیسان همچنین قصد دارد تولید سالانه خود را در ژاپن در حدود یك میلیون دستگاه نگه دارد.
    نیسان قصد دارد چند خط تولید جدید در چین راه‌اندازی كند كه از جمله این خطوط می‌توان به خط تولید جدید نیسان در استان مركزی چین، هنان اشاره كرد.

  20. 4کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (27th July 2011),elc.rgb (4th October 2011),rostam57 (31st July 2011),حميد ذوالعلا (27th July 2011)

صفحه 12 از 313 نخستنخست ... 23456789101112131415161718192021223262112 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University