.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: ضعیف شدن واشر پراید 111 مدل 91

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    نوشته ها
    41
    تشکر ها
    17
    78 سپاس از35 پست

    پیش فرض ضعیف شدن واشر پراید 111 مدل 91

    سلام
    دوستان اگر به خاطر داشته باشید من مشکلم بالا رفتن دمای آب بود در حال حرکت و درجا مشکل نداشتم.
    امروز دیاگ زدیم و در حالت درجا ، گاز زیاد دادیم. دما بالا رفت و رفت سمت 94-95 و تا جایی که فن دوم در مدار امد..
    و مشکل از امپر آب نیست..و واقعا دمای آب بالا میره..
    خلاصه فیلر ها رو نگاه کردیم و خوب بودند.از سمت اگزوز خبری نیست اما درب رادیاتور باز کنیم، مقداری کف مانند رو میاره بالا..
    کارکد 69 هزار تا و مدل 91 . پراید 111
    طرف میگفت واشر ضعیف کرده و تعمیر موتور نیاز هست. نظر دوستان چیه؟!

    هیچ یک از علائم ی که ماشین مشکل داشته باشه نداره.برای همین هم 1 ماه هست، همش شک به سمت خرابی فشنگی و این چیزها داشتیم،


    2 تا چیز فعلا مشخص شده.
    1- مقداری کف میاد. (این ممکنه به خاطر وجود ضد یخ باشد؟!)
    2- با گاز دادن دما میره بالا . دیاگ زدیم، گاز دادیم فن کند روشن شد و جوابگو نبود و دما همین طور رفت سمت 95 و فند تند وارد شد.


    روغن کم نمیکند. خبری از چربی آب نیست. مشکل شتاب یا کارکرد بد هم نداره.


    کارهای زیر هم به علت نشتی یا خرابی در ماه های پیش انجام شده:

    تعویض رادیاتور و واتر پمپ
    تعویض ترموستات با 76
    تعویض فشنگی


    طرف میگفت اولش هست ... طرف گفت باید سرسیلندر باز بشه بره تراشکار ، زیر فشار بزاره و مشکل ش رو پیدا کنه
    اگر تونست رفع کنه که هیچ و گرنه یک سر سیلندر میخواد..
    بعد هم 2 نفر بودند.یکی میگفت زود تر برسی ، خرج کمتر
    اون یکی میگفت ، من باشم می رونم. چون بلاخره همینی که هست. تا درستش کنی. و فرقی تو خرج نداره!


  2. 3کاربر از life24 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (3rd October 2015),karim1350  (2nd October 2015),نوین کار (5th October 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University