.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: روشن ماندن کلیه چراغ های پشت آمپر پراید زیمنس

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    كرج
    سن
    44
    نوشته ها
    334
    تشکر ها
    1,272
    3,030 سپاس از334 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط احمد برقکار Click here to enlarge
    سلام به همه دوست عزيز سوكت دينام وبرق مستقيم دينام رو جدا كن ببين مشكلت حل ميشه درضمن شما سه سوكت سيم كشي قفل مركزي برق بمب بنزين وچراغهاي عقب كه بالاي كلاج هستش رو جدا كن تا بهتر بتوني نتيجه بگيري ودر اخر بيشتر موردي كه باعث ايجاد اين ايراد ميشه سوكت توبي شكل زير مشك اب بشت باطري هستش سلفاته شدن اونو برسي كن ونتيجه رو اعلام كن ايراد خيلي ساده اي هست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط amiin_1357 Click here to enlarge
    سلام
    شما دوست من پشت باطری زیر مخزن‌ آب رادیاتور سوکتهای رو بازدید کن از لحاظ آب خوردگی و شوره زدن را چک کنید و اگر همراه ترمز گرفتن چراغها روشن میشه از لامپهای چراغ عقبه موفق باشید
    سلام و سپاس از دوستان عزیز
    فکر می کردم مشتری از ما ناامید شده ولی ظاهرا چند جای دیگه هم رفته و دست از پادرازتر برگشته:0011:
    ساعت و پخش رو از مدار خارج کردم، سوکت دینام رو جدا کردم، سوکت توپی زیر باطری رو که کاملاً سولفاته بود با دقت تمام با اسپری خشک شستشو دادم، ولی بازم چراغ ها روشن موند!!!:10:
    دیگه واقعا فکر می کنم اگه حتی صفحه آمپرم باز کنم رو زمینم چراغ هاش روشن باشه:dash1:
    قرار شد دوباره عصری برای بررسی بیشتر بیاد ولی دیگه موندم کجا رو باید بررسی کنم که نکردم:10:


    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. 4کاربر از moniri بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    m.aminifar (4th October 2011),مهدی چیت بند (27th March 2012),احمد برقکار (4th October 2011),حميد ذوالعلا (5th October 2011)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    علایق
    تحقیقات شغلی&فیلم
    شغل و حرفه
    برق و الکترونیک اتومبیل
    سن
    43
    نوشته ها
    3,180
    تشکر ها
    25,032
    29,946 سپاس از3,177 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط moniri Click here to enlarge
    سلام و سپاس از دوستان عزیز
    فکر می کردم مشتری از ما ناامید شده ولی ظاهرا چند جای دیگه هم رفته و دست از پادرازتر برگشته:0011:
    ساعت و پخش رو از مدار خارج کردم، سوکت دینام رو جدا کردم، سوکت توپی زیر باطری رو که کاملاً سولفاته بود با دقت تمام با اسپری خشک شستشو دادم، ولی بازم چراغ ها روشن موند!!!:10:
    دیگه واقعا فکر می کنم اگه حتی صفحه آمپرم باز کنم رو زمینم چراغ هاش روشن باشه:dash1:
    قرار شد دوباره عصری برای بررسی بیشتر بیاد ولی دیگه موندم کجا رو باید بررسی کنم که نکردم:10:
    تو این مواقع بهترین راحل4 لیتری بنزین و فندک هست


    :shad1::shad1::shad1:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------





    Click here to enlarge



    • میان اینهمه "نامردی" باید شیطان را تحسین کرد که "دروغ" نگفت ...
      جهنم را به جان خرید، اما "تظاهر" به دوست داشتن آدم نکرد
















  4. 6کاربر از m.aminifar بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    moniri (5th October 2011),omeed_1355 (6th October 2011),sajadabazeri (18th February 2012),مهدی چیت بند (27th March 2012),احمد برقکار (4th October 2011),حميد ذوالعلا (5th October 2011)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط m.aminifar Click here to enlarge
    تو این مواقع بهترین راحل4 لیتری بنزین و فندک هست


    :shad1::shad1::shad1:
    اره والا.برخي از خودروها يه عيب هايي بهم ميزنه كه هر چه تلاش ميكني بي فايده است و خستگي را به تن ادم ميزاره.
    ولي من اين ايراد را در ضعيف بودن منفي ميبينم.حالا كدام منفي خدا داند.
    دوست عزيز اين نقشه :
    بازدید و کنترل اتصالات بدنه به منظور عیب یابی سیستمهای الکتریکی خودرو پرايد است.
    فایل های پیوست شده

  6. 5کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    hadi_rc51 (10th December 2012),m.aminifar (5th October 2011),moniri (5th October 2011),omeed_1355 (6th October 2011),مهدی چیت بند (27th March 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University