.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: در مورد مصرف بالای پرایدهای جدید

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    كرج
    سن
    44
    نوشته ها
    334
    تشکر ها
    1,272
    3,030 سپاس از334 پست
    سلام
    همانطور كه دوست عزيزم شاين هم عنوان كردند من هم يكي از اين پرايد‌ها رو فيلر هم شل گرفتم ولي تاثيري روي مصرف نداشت.
    در مرحله بعدي سوزن‌هاي يكي از پرايد‌هاي 131 SX رو با سوزن پرايد كيا عوض كرديم در مرحله آزمايشه به محض اينكه نتيجه مشخص بشه اعلام مي‌كنم تا معلوم بشه كه ايراد از سوزن هست يا نه


    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. 18کاربر از moniri بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    alisaberi123 (3rd March 2012),ASHEGHBAHAR (5th September 2015),elc.rgb (9th November 2011),farhad1904 (21st April 2012),feroz1351 (28th March 2016),khadem (16th November 2011),KIAN FAR (12th November 2011),m.aminifar (11th November 2011),majid62 (6th December 2011),msafavi (3rd March 2012),omeed_1355 (12th November 2011),ramina (6th December 2011),sajadnasirpor  (12th November 2011),seyed mostafa salehi (23rd July 2015),shine1 (13th November 2011),SURENA (3rd March 2012),محمد دهقان (8th November 2011),yeknaz3 (8th November 2011)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط moniri Click here to enlarge
    سلام
    همانطور كه دوست عزيزم شاين هم عنوان كردند من هم يكي از اين پرايد‌ها رو فيلر هم شل گرفتم ولي تاثيري روي مصرف نداشت.
    در مرحله بعدي سوزن‌هاي يكي از پرايد‌هاي 131 SX رو با سوزن پرايد كيا عوض كرديم در مرحله آزمايشه به محض اينكه نتيجه مشخص بشه اعلام مي‌كنم تا معلوم بشه كه ايراد از سوزن هست يا نه
    سلام
    بله امكان دارد ايراد از سوزنهاي انژكتور باشد .منهم به سوزنها شك دارم.
    جناب moniri لطفا اين ازمايش را دقيق بررسي كنيد.واز نتيجه ان مطمئن شويد.
    باتشكر

  4. 19کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    alisaberi123 (3rd March 2012),ASHEGHBAHAR (5th September 2015),diatom (21st November 2011),elc.rgb (9th November 2011),farhad1904 (21st April 2012),khadem (16th November 2011),KIAN FAR (12th November 2011),m.aminifar (11th November 2011),m2007_mail (31st May 2012),majid62 (6th December 2011),moniri (8th November 2011),msafavi (3rd March 2012),omeed_1355 (12th November 2011),ramina (6th December 2011),sajadnasirpor  (3rd March 2012),shine1 (13th November 2011),SURENA (3rd March 2012),محمد دهقان (8th November 2011),yeknaz3 (8th November 2011)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    كرج
    سن
    44
    نوشته ها
    334
    تشکر ها
    1,272
    3,030 سپاس از334 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط hamid43 Click here to enlarge
    سلام
    بله امكان دارد ايراد از سوزنهاي انژكتور باشد .منهم به سوزنها شك دارم.
    جناب moniri لطفا اين ازمايش را دقيق بررسي كنيد.واز نتيجه ان مطمئن شويد.
    باتشكر
    سلام
    بالاخره نتيجه آزمايش مورد نظر در مورد پرايد 131 مشخص شد
    اول بايد روش تست مقدار مصرف رو بيان كنم كه اگر موردي دارد دوستان عنوان كنند
    ابتدا باك خودور تا خرخره پر بنزين شد، يعني تا حد سرريز و كيلومتر سفري هم صفر شد.
    در اتوبان با سرعت 110 تا 120 با دنده 5 و يا با سرعت 90 تا 100 با دنده 4 به حركت افتاد و بعد از طي دقيقاً 273 كليومتر دوباره وارد پمپ بنزين شد و به همان اندازه قبلي باك پر از بنزين شد كه مقدار ثبت شده روي شمارشگر پمپ بنزين 29 ليتر بنزين بود.
    اين تستي كه عنوان شد قبل از تعويض سوزن‌هاي انژكتور انجام شده بود.
    در مرحله بعد، سوزن‌ها با سوزن نوع كيا تعويض شد و آزمايش به همان روش نخست و در همان مسير و سوختگيري در همان پمپ بنزين‌ها انجام شد كه اين بار خودرو براي طي 273 كيلومتر مسير بين دو پمپ بنزين كمتر از 19 ليتر بنزين مصرف كرده بود كه به ازاي 273 كيلومتر مصرف بنزين 10 ليتر كاهش يافته بود.

    به طور خلاصه:
    خودرو مورد تست پرايد SX 131 تقريباً صفركيلومتر با كاركرد حدود 3500 كيلومتر
    ميزان مصرف خودرو قبل از تعويض سوزن 29 ليتر براي طي 273 كيلومتر
    ميزان مصرف خودرو بعد از تعويض سوزن 19 ليتر به ازا 273 كيلومتر
    تفسير اينكه ميزان مصرف اين خودرو استاندارد هست يا نه و هر 100 كيلومتر چقدر مصرف مي‌كند را به عهده اساتيد مي‌گذارم ولي چيزي كه مشخص است تعويض سوزن تاثير خيلي زيادي در كاهش سوخت داشته است تا نظر اساتيد چه باشد؟


    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. 25کاربر از moniri بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    Ahmad20 (12th November 2011),ASHEGHBAHAR (5th September 2015),diatom (21st November 2011),elc.rgb (12th November 2011),farhad1904 (21st April 2012),feroz1351 (28th March 2016),karim_9 (10th February 2012),khadem (16th November 2011),KIAN FAR (12th November 2011),m.aminifar (11th November 2011),m2007_mail (31st May 2012),MAHMOUD1357 (14th April 2014),majid62 (6th December 2011),msafavi (3rd March 2012),omeed_1355 (12th November 2011),rahman50 (12th November 2011),ramina (6th December 2011),rasty (23rd April 2012),sajadnasirpor  (12th November 2011),samaneh2000 (12th November 2011),seyed mostafa salehi (23rd July 2015),shine1 (13th November 2011),SURENA (3rd March 2012),tiba (15th August 2012),محمد دهقان (12th November 2011),احمد برقکار (11th November 2011)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط moniri Click here to enlarge
    سلام
    بالاخره نتيجه آزمايش مورد نظر در مورد پرايد 131 مشخص شد
    اول بايد روش تست مقدار مصرف رو بيان كنم كه اگر موردي دارد دوستان عنوان كنند
    ابتدا باك خودور تا خرخره پر بنزين شد، يعني تا حد سرريز و كيلومتر سفري هم صفر شد.
    در اتوبان با سرعت 110 تا 120 با دنده 5 و يا با سرعت 90 تا 100 با دنده 4 به حركت افتاد و بعد از طي دقيقاً 273 كليومتر دوباره وارد پمپ بنزين شد و به همان اندازه قبلي باك پر از بنزين شد كه مقدار ثبت شده روي شمارشگر پمپ بنزين 29 ليتر بنزين بود.
    اين تستي كه عنوان شد قبل از تعويض سوزن‌هاي انژكتور انجام شده بود.
    در مرحله بعد، سوزن‌ها با سوزن نوع كيا تعويض شد و آزمايش به همان روش نخست و در همان مسير و سوختگيري در همان پمپ بنزين‌ها انجام شد كه اين بار خودرو براي طي 273 كيلومتر مسير بين دو پمپ بنزين كمتر از 19 ليتر بنزين مصرف كرده بود كه به ازاي 273 كيلومتر مصرف بنزين 10 ليتر كاهش يافته بود.

    به طور خلاصه:
    خودرو مورد تست پرايد SX 131 تقريباً صفركيلومتر با كاركرد حدود 3500 كيلومتر
    ميزان مصرف خودرو قبل از تعويض سوزن 29 ليتر براي طي 273 كيلومتر
    ميزان مصرف خودرو بعد از تعويض سوزن 19 ليتر به ازا 273 كيلومتر
    تفسير اينكه ميزان مصرف اين خودرو استاندارد هست يا نه و هر 100 كيلومتر چقدر مصرف مي‌كند را به عهده اساتيد مي‌گذارم ولي چيزي كه مشخص است تعويض سوزن تاثير خيلي زيادي در كاهش سوخت داشته است تا نظر اساتيد چه باشد؟
    سلام
    باتشكر از شما كه اين تست را با حوصله و بخوبي انجام داديد.
    سوزن كيا.منظورتان همان سوزن طوسي رنگ مدل ساژم است؟
    من فكر ميكنم كه سوزنهاي بكار رفته در سري جديد.مقدار پاشش زياد ميباشد(نه زمان پاشش).به عبارتي سوراخ سوزن گشاد است.
    مثلا بادستگاه انژكتور شور سوزنهاي پرايد را تست ميكنيم مقدار پاشش در 15 ثانيه 15 ميلي ميباشد.
    پرايدهاي سري جديد را تست نكردم.مطمئنا اين نوع سوزن در 15 ثانيه بيش از 22 ميل ميباشد.
    اين تست را انجام ميدهم ونتيجه را اعلام ميكنم.

  8. 23کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    Ahmad20 (12th November 2011),alisaberi123 (3rd March 2012),elc.rgb (12th November 2011),farhad1904 (21st April 2012),farmisk (6th December 2011),hosaini 2000  (13th November 2011),hossein206 (12th November 2011),KAZEMLU (18th December 2011),khadem (16th November 2011),KIAN FAR (12th November 2011),kuhnavard (21st November 2011),m.aminifar (12th November 2011),majid62 (6th December 2011),moniri (12th November 2011),msafavi (3rd March 2012),omeed_1355 (12th November 2011),rahman50 (12th November 2011),ramina (6th December 2011),sajadnasirpor  (3rd March 2012),SALEH (6th December 2011),shine1 (13th November 2011),SURENA (3rd March 2012),tiba (15th August 2012)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    كرج
    سن
    44
    نوشته ها
    334
    تشکر ها
    1,272
    3,030 سپاس از334 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط hamid43 Click here to enlarge
    سلام
    باتشكر از شما كه اين تست را با حوصله و بخوبي انجام داديد.
    سوزن كيا.منظورتان همان سوزن طوسي رنگ مدل ساژم است؟
    من فكر ميكنم كه سوزنهاي بكار رفته در سري جديد.مقدار پاشش زياد ميباشد(نه زمان پاشش).به عبارتي سوراخ سوزن گشاد است.
    مثلا بادستگاه انژكتور شور سوزنهاي پرايد را تست ميكنيم مقدار پاشش در 15 ثانيه 15 ميلي ميباشد.
    پرايدهاي سري جديد را تست نكردم.مطمئنا اين نوع سوزن در 15 ثانيه بيش از 22 ميل ميباشد.
    اين تست را انجام ميدهم ونتيجه را اعلام ميكنم.
    سلام
    منظورم از سوزن مدل کیا سوزن پراید نیمه انژکتوری هست که فکر می کنم سفید رنگ باشه به هر حال رنگش روشنه ولی سوزن ساژم که شما عنوان کردید با سوزن زیمنس فرقی نداره و طوسی رنگ هست.
    البته بنده چون این سوزن ها رو موجود داشتم از این ها استفاده کردم و نکته ای نباید ناگفته بمونه اینه که این سوزن ها هم نو نیستند و کار کردند.
    قرار با مشتری بر این بوده که در صورتی که سوزن ها جواب دادند و مصرف کم شد (که به میزان قابل توجهی کم شد) سوزن های نو خریداری کنه و تعویض کنیم.
    به محض اینکه سوزن های نو هم تعویض شد با اون هم تست می کنم و نتیجه رو خدمت شما عرض می کنم.
    ولی در واقع با یک مورد خاص نمی شه نتیجه گیری کرد و نتیجه به دست اومده رو به کل پراید ها تعمیم داد چه بسی فقط این خودرو مشکل سوزن داشته، پس از بقیه همکاران که امکانش رو دارند هم خواهش می کنم این آزمایش رو انجام بدن و از طرفی چون من دستگاه شستشو و تست انژکتور ندارم خواهش می کنم شما هم تست پاشش رو انجام بدید تا در مورد مشکل سوزن ها به یقین برسیم با تشکر


    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. 20کاربر از moniri بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    alisaberi123 (3rd March 2012),ebi99999 (3rd March 2012),elc.rgb (12th November 2011),farhad1904 (21st April 2012),farmisk (6th December 2011),hosaini 2000  (13th November 2011),hossein206 (12th November 2011),khadem (16th November 2011),m.aminifar (12th November 2011),m2007_mail (31st May 2012),majid62 (6th December 2011),msafavi (3rd March 2012),omeed_1355 (12th November 2011),ramina (6th December 2011),rasty (23rd April 2012),sajadnasirpor  (3rd March 2012),shine1 (13th November 2011),SURENA (3rd March 2012),tiba (15th August 2012),حميد ذوالعلا (13th November 2011)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    1,316
    تشکر ها
    10,907
    12,161 سپاس از1,315 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط moniri Click here to enlarge
    سلام
    منظورم از سوزن مدل کیا سوزن پراید نیمه انژکتوری هست که فکر می کنم سفید رنگ باشه به هر حال رنگش روشنه ولی سوزن ساژم که شما عنوان کردید با سوزن زیمنس فرقی نداره و طوسی رنگ هست.
    البته بنده چون این سوزن ها رو موجود داشتم از این ها استفاده کردم و نکته ای نباید ناگفته بمونه اینه که این سوزن ها هم نو نیستند و کار کردند.
    قرار با مشتری بر این بوده که در صورتی که سوزن ها جواب دادند و مصرف کم شد (که به میزان قابل توجهی کم شد) سوزن های نو خریداری کنه و تعویض کنیم.
    به محض اینکه سوزن های نو هم تعویض شد با اون هم تست می کنم و نتیجه رو خدمت شما عرض می کنم.
    ولی در واقع با یک مورد خاص نمی شه نتیجه گیری کرد و نتیجه به دست اومده رو به کل پراید ها تعمیم داد چه بسی فقط این خودرو مشکل سوزن داشته، پس از بقیه همکاران که امکانش رو دارند هم خواهش می کنم این آزمایش رو انجام بدن و از طرفی چون من دستگاه شستشو و تست انژکتور ندارم خواهش می کنم شما هم تست پاشش رو انجام بدید تا در مورد مشکل سوزن ها به یقین برسیم با تشکر
    سلام
    دوست من شما قبل از این کار فشار پشت سوزنها رو چک کردید ببینید بیش ار حد مجاز هست یا نه منظورم همون فشار شکن معموبل از فشار شکن وبا فشار کم میشه نتیجه گرفت من فردا همچین ماشینی دارم که این مورد رو حتما چک میکنم

  12. 18کاربر از omeed_1355 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    alisaberi123 (3rd March 2012),elc.rgb (12th November 2011),farhad1904 (21st April 2012),farmisk (6th December 2011),hosaini 2000  (13th November 2011),khadem (16th November 2011),m.aminifar (13th November 2011),m2007_mail (31st May 2012),majid62 (6th December 2011),moniri (13th November 2011),msafavi (3rd March 2012),ramina (6th December 2011),sajadnasirpor  (3rd March 2012),samaneh2000 (13th November 2011),shine1 (13th November 2011),SURENA (3rd March 2012),tiba (15th August 2012),حميد ذوالعلا (13th November 2011)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    كرج
    سن
    44
    نوشته ها
    334
    تشکر ها
    1,272
    3,030 سپاس از334 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط amiin_1357 Click here to enlarge
    سلام
    دوست من شما قبل از این کار فشار پشت سوزنها رو چک کردید ببینید بیش ار حد مجاز هست یا نه منظورم همون فشار شکن معموبل از فشار شکن وبا فشار کم میشه نتیجه گرفت من فردا همچین ماشینی دارم که این مورد رو حتما چک میکنم
    با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی
    نه خیر من فشار رو چک نکرده بودم
    خودرو مورد نظر با سوزن های نو که تعویض کردیم هم تست شد و مصرف خودرو حدودا برای هر 100 کیلومتر 6.5 لیتر محاسبه شد.
    اما نکته ای که در مورد این پراید های جدید متوجه شدم و قابل ذکره اینه که چون نشانگر بنزین تغییر کرده و به صورت عقربه ای نیست بیشتر راننده ها به اشتباه می افتند که مصرف بنزین زیاد است.
    چون هیچ اصولی در خاموش شدن خط هایی که نشانگر بنزین هست وجود نداره یعنی در حالت نرمال اگر فرض کنیم که باک بنزین پراید 37 لیتر گنجایش داشته باشد هر کدام از این خط ها حدودا باید نشانگر 3.7 لیتر بنزین باشد.
    ولی مثلا در خودرویی که فقط یک خط از 10 خط روشن بوده و طبیعتا باید حداکثر 5 لیتر داخل باک باشد ولی با 20 لیتر بنزین کل باک پر شده و همه خط ها روشن شده.!!!!!!!!!
    در مورد سه تا از مشتری ها با پراید 131 و 132 که با اطمینان تمام اعلام می کردند که مصرف بنزین آنها بیشتر از 10 لیتر به ازا 100 کیلومتر است،
    ولی با آموزش روش اصولی تست مصرف که در پست های قبلی توضیح دادم و محاسبه خودم متوجه شدیم که هر سه خودرو با 6 لیتر بنزین حدودا بین 95 تا 98 کیلومتر مسافت را طی کرده اند که با کیفیت بنزین کنونی واقعا عالی است.
    موفق و موید باشید


    [SIGPIC][/SIGPIC]

  14. 19کاربر از moniri بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    alisaberi123 (3rd March 2012),elc.rgb (16th November 2011),farhad1904 (21st April 2012),farmisk (6th December 2011),hosaini 2000  (13th November 2011),hossein206 (13th November 2011),khadem (16th November 2011),kuhnavard (21st November 2011),m.aminifar (16th November 2011),majid62 (6th December 2011),msafavi (3rd March 2012),omeed_1355 (16th November 2011),ramina (6th December 2011),sajadnasirpor  (3rd March 2012),SALEH (6th December 2011),samaneh2000 (13th November 2011),SURENA (3rd March 2012),tiba (15th August 2012),حميد ذوالعلا (14th November 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University