bijanmoradi (13th August 2014),elc.rgb (6th January 2012),mehran139 (6th July 2014),sajadnasirpor (15th February 2012)
بادرود
اگر اشاره شما از فن جلو یونیت داخلی است .کولر را در وضعیت فن قرار دهید و فن داخل را ازمایش کنید ببیند کار میکند .
اگر مورد فن جلو یونیت خارجی است درب یونیت را باز کنید و فن را ازمایش کنید. مواردی که ممکن است این مشکل را بعد از تعویض موتور پیش اورده باشد . قطع فیشهای ارتباطی فن یا خازن فن یا جابجایی فیشها می تواند باشد. در هر صورت فن را ازمایش کنید و از سلامت ان اطمینان پیدا کنید
پیروز باشید
bijanmoradi (13th August 2014),elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (3rd January 2012),mehran139 (6th July 2014),omeed_1355 (3rd January 2012),کشمیری (5th July 2017)
bijanmoradi (13th August 2014),elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (3rd January 2012),sajadnasirpor (15th February 2012)
bijanmoradi (13th August 2014),elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (3rd January 2012),omeed_1355 (3rd January 2012),sajadnasirpor (15th February 2012)
bijanmoradi (13th August 2014),elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (3rd January 2012),sajadnasirpor (15th February 2012)
بادرود
در نتیجه فن اواپراتور مشکلی ندارد.همه کولرهاوقتی در وضعیت گرما قرار بگیرد دور فن انها به شکل محسوسی پایین می اید.
درکولر شما هم احتمالا پرتاب باد خیلی کم شده که اواپراتور یخ میزند.اگر در فصلهای گذشته از گرمایش استفاده کرده باشید اواپراتور و ونتیلاتور فن کثیف میشوند به شکلی که لایه ای از خاک روی ان را میگیرد .در این حالت وزن پره فن سنگین و مسیر حرکت هوا بسته می شودو پرتاب باد کم.راه حل در سرویس کردن ان است
bijanmoradi (13th August 2014),elc.rgb (6th January 2012),hossein13 (1st July 2014),KIAN FAR (3rd January 2012),omeed_1355 (6th January 2012)
bijanmoradi (13th August 2014),elc.rgb (6th January 2012)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)