
نوشته اصلی توسط
REZA KHODAEI
ولی دوستان عزیز من فکر میکنم یه فرقهایی با هم دارن نظرتون در مورد المنتشون چیه چون سنسور اکسیژن بالا همون جور که میدونین بعد از اینکه 300 درجه گرم شد کار میکنه ولی سنسور اکسیژن پایین دیرتر از اون شروع به کار میکنه به نظرتون این شرایطو ای سی یو بوجود میاره یا ساختار سنسور اینجوریه البته من این بحث رو به خاطر این گذاشتم چون قیمت سنسور پایین بیشتر از بالا هستش در ضمن کمیاب هم هستش
سلام
دوست من هر دو سنسور برای کار احتیاج دارند که به 300 درجه برسند که این کار به عهده منفی که از ecu میاد می باشد پس هر دو مکانیسم شبیه به هم دارند مثل انژکتور 206 با پیکان که فرق قیمت دارند ولی از لحاظ کاری نه همون سوزن انژکتور پیکان توی بسته بندی 206 گرانتر به فروش میرسه