با سلام استفاده از سنسور اکسیژن بالا به جای پایین در s2000مشکلی ایجاد نمیکنه اما در j34نمیشه بجای هم استفاده کردو حتی با تعویض کاتا لیزور مشکل بر طرف نمیشه
با سلام استفاده از سنسور اکسیژن بالا به جای پایین در s2000مشکلی ایجاد نمیکنه اما در j34نمیشه بجای هم استفاده کردو حتی با تعویض کاتا لیزور مشکل بر طرف نمیشه
در روزگاری که لبخند ادمها بخاطر شکست توست برخیز تا بگریند (کورش کبیر)
bijanmoradi (10th July 2014),m.aminifar (22nd February 2012),REZA KHODAEI (21st February 2012),sajadnasirpor (22nd February 2012),shine1 (28th April 2012),TuneUp_Vahab (5th April 2012)
سلام:بستگی به نوع مواد استفاده شده در کاتالیزور هست من روی یک 206 باایسیو valeo j 34 و استفاده از سنسور اکسیژن دوم اصلی خطای کاتالیزور داشتم البته کاتالیزور تعویض شده بود از نوع باسازی شده بوده ولی بعد با استفاده از کاتالیزور اصلی استوک ایراد برطرف شد
دیروز هم یک بوش 7.4.5 206 دو سنسوره کردم و از سنسور اکسیژن اول بجای دوم استفاده کردم وهمچین خطای ثبت نشد البته یک مورد داشت که کارای سنسور دوم نداشت
---------------------------------------------------------------------------------------------
- میان اینهمه "نامردی" باید شیطان را تحسین کرد که "دروغ" نگفت ...
جهنم را به جان خرید، اما "تظاهر" به دوست داشتن آدم نکرد
bijanmoradi (10th July 2014),farhad1904 (27th April 2012),parsmotor (22nd February 2012),sajadnasirpor (22nd February 2012),shine1 (28th April 2012),TuneUp_Vahab (5th April 2012),احمد برقکار (28th April 2012)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)