.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 99

موضوع: بی کدکردن ایسیو والو پراید

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    آذربایجان شرقی
    علایق
    ورزش
    شغل و حرفه
    تست موتور و برق کار خودرو
    سن
    40
    نوشته ها
    1,829
    تشکر ها
    22,755
    12,914 سپاس از1,823 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط m.aminifar Click here to enlarge

    سلام:شما بعد از ریختن فایل ایپرام DE CODE فقط پایه های g1&f3سوکت قهوای یکی کنین و جای وایرها رو باید جابجا میکردین دیگر احتیاج به کار دیگه ای نداشتین
    سلام دوست من سوکت وسطی رو باید یکی کنم وبرای چراغ چک که جناب آقای دهقان گفتن از سوکت قهوه ای باید قطع کنم و وصل کنم به c4رو به k3وصل کنم دیگه مشکلی ندارم اگه زحمت نمیشه میشه تصویری توضیح دهید با تشکر از شما
    ویرایش توسط sajadnasirpor : 22nd March 2012 در ساعت 10:33
    هر عمل بزرگــــــــ...
    از فکر بزرگــــــــــ...
    سرچشمه میگیره...
    و...
    کارهای بزرگــــــــــ...
    مناسبــــــ...
    مردانی استـــــــــ...
    که افکار بزرگــــــ دارند....

  2. 11کاربر از sajadnasirpor بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    arazpjd (8th June 2012),bijanmoradi (31st January 2015),carfixer (19th November 2013),hantosh (19th May 2012),Hasan Shabani (9th January 2014),m.aminifar (23rd March 2012),majid62 (19th May 2012),omeed_1355 (24th March 2012),shine1 (25th March 2012),TuneUp_Vahab (24th March 2012),محمد دهقان (22nd March 2012)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    علایق
    تحقیقات شغلی&فیلم
    شغل و حرفه
    برق و الکترونیک اتومبیل
    سن
    43
    نوشته ها
    3,180
    تشکر ها
    25,032
    29,946 سپاس از3,177 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط sam2580 Click here to enlarge
    سلام دوست من سوکت وسطی رو باید یکی کنم وبرای چراغ چک که جناب آقای دهقان گفتن از سوکت قهوه ای باید قطع کنم و وصل کنم به c4رو به k3وصل کنم دیگه مشکلی ندارم اگه زحمت نمیشه میشه تصویری توضیح دهید با تشکر از شما
    سلام:دوست گرامی متاسفانه به اشتباه سوکت خاکستری قهوه ای نوشتم شما طبق پست 20 در صفحه 2 عمل کنید
    ---------------------------------------------------------------------------------------------





    Click here to enlarge



    • میان اینهمه "نامردی" باید شیطان را تحسین کرد که "دروغ" نگفت ...
      جهنم را به جان خرید، اما "تظاهر" به دوست داشتن آدم نکرد
















  4. 13کاربر از m.aminifar بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    arazpjd (8th June 2012),bijanmoradi (31st January 2015),carfixer (19th November 2013),hantosh (19th May 2012),Hasan Shabani (9th January 2014),KIAN FAR (24th March 2012),majid62 (19th May 2012),omeed_1355 (24th March 2012),rasty (22nd April 2012),sajadnasirpor  (24th March 2012),shine1 (25th March 2012),tiba (25th May 2012),TuneUp_Vahab (24th March 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University