.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

موضوع: مبدل دمای اب

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    بروجرد
    شغل و حرفه
    تنظیم موتور
    سن
    45
    نوشته ها
    215
    تشکر ها
    381
    2,359 سپاس از216 پست
    باسلام
    دوستان همه این گفته ها درست اما اگر از مقاومت ببندیم ممکنه ماشین در گرمی خوب کار کنه ولی وقتی سرد شد خیلی استارت میخوره وبد کار میکنه اقای ذوالعلا این رو تعید کردن بعد از اون ما نمی خوایم با رله وکلید این کار انجام بشه بلکه خودکار کار کنه مانند حالت فابریک خودش
    بعد از اون یکراه برای کم کردن دما شما در ای سی یوهای PL4 LC کهفن در دمای 98 راه اندازی میشه میتونید با تغیر برنامه میکروش اونو به PL4 SLC تبدیل کنید در این حالت فن از 98 درجه روشن شدن به 90 درجه تغیر میکند و 8درجه زودتر روشن میشه یعنی 90 درجهClick here to enlarge

  2. 9کاربر از babi.learning بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    arazpjd (3rd June 2012),gholamali (5th May 2012),hantosh (15th June 2012),m.aminifar (4th May 2012),omeed_1355 (5th May 2012),saeid23 (20th April 2013),sajadnasirpor  (4th May 2012),sardarshams (19th August 2012),yasharararart (5th May 2012)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    180
    تشکر ها
    1,220
    1,774 سپاس از180 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط babi.learning Click here to enlarge
    باسلام
    دوستان همه این گفته ها درست اما اگر از مقاومت ببندیم ممکنه ماشین در گرمی خوب کار کنه ولی وقتی سرد شد خیلی استارت میخوره وبد کار میکنه اقای ذوالعلا این رو تعید کردن بعد از اون ما نمی خوایم با رله وکلید این کار انجام بشه بلکه خودکار کار کنه مانند حالت فابریک خودش
    بعد از اون یکراه برای کم کردن دما شما در ای سی یوهای PL4 LC کهفن در دمای 98 راه اندازی میشه میتونید با تغیر برنامه میکروش اونو به PL4 SLC تبدیل کنید در این حالت فن از 98 درجه روشن شدن به 90 درجه تغیر میکند و 8درجه زودتر روشن میشه یعنی 90 درجهClick here to enlarge
    دوست عزیز اول که این کار تست شدست و مشکلی تا به حال نداشته ..... دوم که مداری هم که اتوماتیک باشد را آقای همت زاده توضیح دادند ساخت آن بسیار آسان است و فقط یک مدار است که در دمایی خاص رله را میچسباند که اهم را تغییر دهد شما مثل اینکه پست آقای همت زاده را نخواندید؟Click here to enlarge

  4. 13کاربر از vahid khavarani بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    arazpjd (3rd June 2012),babi.learning (5th May 2012),gholamali (5th May 2012),hantosh (15th June 2012),m.aminifar (4th May 2012),omeed_1355 (5th May 2012),saeid23 (20th April 2013),sajadnasirpor  (5th May 2012),tiba (5th May 2012),TuneUp_Vahab (5th May 2012),yasharararart (5th May 2012),احمد برقکار (4th May 2012),بابک همت‌زاده (4th May 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University