چند تا تجربه شخصی خودم رو میگم امیدوارم برای جناب دهقان و بقیه مفید باشه :
همونطور که میدونید برای جلوگیری از ایجاد برفک در مسیر عبور گاز کولر هنگام ورود به رادیاتور داخل یک حسگر قرار گرفته که در موقع لزوم کمپرسور را قطع میکنه از روی اتومات کردن کمپرسور میشه تقریبا میزان شارژ رو حدس زد اگه بفاصله خیلی کم قطع و وصل کرد یعنی فشار گاز بیشتر از استاندارده و اگر اصلا اتومات نکرد یعنی گازش کمه -2 با روشن کردن کولر .فن باید دور تند کار کنه یعنی اگر میزان گاز کم باشه فن فقط دور آرام کار میکنه 3-بعضی مواقع از رادیاتور داخل اتاق صدای سوت میاد که یا گاز خیلی زیاده و یا خوب وکیوم (جهت رفع رطوبت مدار) نشده- 4-وجود حباب در قسمت چشمی ***** کپسولی شکل بغل رادیاتور نشاندهنده کم بودن فشار گازه و نهایتا هنگام گاز دادن کمپرسور باید قدرت داشته باشه درجه فشارسنج رو یکی دو شماره پائین بیاره تا نشون بده سالمه و بازم تکرار میکنم سرمای کولر بدون دور تند فن نصف میشه.