.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: فشار گاز كولر چقدر بايد باشد؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    391
    تشکر ها
    7,146
    4,087 سپاس از392 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط محمد دهقان Click here to enlarge
    سلام


    با تشكر از دوست خوبمان آقا رامين
    فشار گاز كولر براي 206 رو كه فهميديم چنده
    لطفا" بفرمائيد براي 405 و آر دي بايد چند باشه ؟
    چون كه يك كمي سخته گاز رو وزن كرد

    دوست عزيز اين فشارهايي که در بالا اوردم مربوط به خودرو 206 تنها نمي باشد( ميزان فشار در قسمت فشار بالا 206الي 213psi )اگر به عدد 206 داخل پرانتز دقت شود مشخص است که منظور اين است که درقسمت فشار بالاي سيستم فشار بايد در حدود 206 الي 213 به واحد پي اس اي باشد.به هر طريق ميزان فشار گاز کولر نهايتا براي اکثر خودروها از 28 بار نمي تواند بالاتر برود چونکه سوييچ سه مرحله اي در اين زمان جهت جلوگيري از اسيب سيستم کمپرسور را از کار مي اندازد.به نظر من به راحتي مي شود با استفاده از گيج ميزان فشار رااز روي خودروهاي نو بدست اورد که چندان هم چيز مفيدي نمي تواند باشد چون اين فشار بسته به گرمي وسردي هوا و نحوه عمل سيستم خنک کننده موتور تغيير مي کند .از گيج مي توان جهت رفع عيوب سيستم کولر استفاده کرد که در اين رابطه من يک جزوه قديمي مربوط به خودروهاي ايران خودرو دارم که در ليست مستندات اين شرکت نديدم که در اين جزوه به روشني با استفاده از گيج وبررسي فشارهاي مختلف مشخص کرده که ايراد مي تواند از کدام قسمت سيستم باشد سعي مي کنم ان را اسکن کرده تا شب ارسال نمايم. موفق باشيد

  2. 13کاربر از ramina بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (24th July 2015),hamzehhossaeni (10th July 2012),KIAN FAR (10th August 2011),m.aminifar (10th August 2011),majid62 (6th December 2011),omeed_1355 (17th July 2012),reza batri (11th July 2012),sajadnasirpor  (25th November 2011),siamak90 (25th July 2012),sindrella (25th June 2013),محمد دهقان (10th August 2011),ناصر48 (26th January 2014),شهریار (10th August 2011)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    391
    تشکر ها
    7,146
    4,087 سپاس از392 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط ramina Click here to enlarge
    دوست عزيز اين فشارهايي که در بالا اوردم مربوط به خودرو 206 تنها نمي باشد( ميزان فشار در قسمت فشار بالا 206الي 213psi )اگر به عدد 206 داخل پرانتز دقت شود مشخص است که منظور اين است که درقسمت فشار بالاي سيستم فشار بايد در حدود 206 الي 213 به واحد پي اس اي باشد.به هر طريق ميزان فشار گاز کولر نهايتا براي اکثر خودروها از 28 بار نمي تواند بالاتر برود چونکه سوييچ سه مرحله اي در اين زمان جهت جلوگيري از اسيب سيستم کمپرسور را از کار مي اندازد.به نظر من به راحتي مي شود با استفاده از گيج ميزان فشار رااز روي خودروهاي نو بدست اورد که چندان هم چيز مفيدي نمي تواند باشد چون اين فشار بسته به گرمي وسردي هوا و نحوه عمل سيستم خنک کننده موتور تغيير مي کند .از گيج مي توان جهت رفع عيوب سيستم کولر استفاده کرد که در اين رابطه من يک جزوه قديمي مربوط به خودروهاي ايران خودرو دارم که در ليست مستندات اين شرکت نديدم که در اين جزوه به روشني با استفاده از گيج وبررسي فشارهاي مختلف مشخص کرده که ايراد مي تواند از کدام قسمت سيستم باشد سعي مي کنم ان را اسکن کرده تا شب ارسال نمايم. موفق باشيد
    اين هم جزوه اي که قولش را داده بودم اميدوارم مفيد واقع شود.موفق باشيد
    تصاویر کوچک فایل پیوست تصاویر کوچک فایل پیوست 5.jpg  
    فایل های پیوست شده

  4. 14کاربر از ramina بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (24th July 2015),hamzehhossaeni (10th July 2012),KIAN FAR (10th August 2011),m.aminifar (10th August 2011),majid62 (6th December 2011),omeed_1355 (17th July 2012),omid0063 (23rd August 2012),reza batri (11th July 2012),sajadnasirpor  (25th November 2011),sharp-pc (8th June 2012),siamak90 (25th July 2012),sindrella (25th June 2013),محمد دهقان (10th August 2011),ناصر48 (26th January 2014)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    391
    تشکر ها
    7,146
    4,087 سپاس از392 پست

    پیش فرض فشار و دما وحالتهای سیال در مدار گاز کولر

    فشار و دما وحالتهای سیال در مدار گاز کولر
    فایل های پیوست شده

  6. 15کاربر از ramina بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (24th July 2015),KIAN FAR (10th August 2011),m.aminifar (10th August 2011),majid62 (6th December 2011),mtco (4th July 2012),omeed_1355 (17th July 2012),omid0063 (23rd August 2012),reza batri (11th July 2012),sajadnasirpor  (25th November 2011),sharp-pc (8th June 2012),siamak90 (25th July 2012),sindrella (25th June 2013),محمد دهقان (10th August 2011),ناصر48 (26th January 2014),اصغر ب (2nd July 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University