دوست عزیز فلایویل اگر تاب داشته باشه به قول شما جزئی اگ اندازه یک میلی متر تاب داشته باشه موقعی که موتو روشن میشه بصورت ویبره کار میکنه طوری که کابین سرنشین رو ویبره میکنه و باعث سر درد تویکابین خودرو میشه و اگر تابش به اندازه ای باشه که از جلوی سنسور دور موتور رد نشه که خودرو روشن نمیشه و اگر هم روشن بشه پالسهای نادرستی که به ایسیو میده باعث شنیدن عطسه های ناهنجار در موتور میشه واگر دور موتور از 3000 بالا تر بره میللنگ می بوره واگر میل لنگ هم خراب نشه به علت ارتباط فلایویل با دیسک و صفحه دنده جا نمیره و حرکت نمیکنه ....آخه فلایویل چند کار انجام میده یکی از مهمترین کاراش انتقال نیروی دورانی میل لنگ به صفحه ودیسک هستش که به طرف گیربکس منتقل میشه که فلایویل و صفحه و دیسک باید به موازات هم قرار بگیرند تا این عملیات درست صورت بگیره .کار دیگر فلایویل چرخیدن و روشن کردن موتور با نیروی چرخشی استارت هستش که موقع عملیات استارت اولیه خودرو صورت میگیره .کار دیگرش برای خودروهای انژکتوری اضافه شدن چرخ دنده هایی که رو بروی سنسور دور موتور قرار میگیرن که با عث اختلاف پتانسیل وجریان سنسور دور موتور میشه که ایسیو بدونه کی پاشش و جرقه داشته باشه برا روشن کردن و کارکردن موتور.کار دیگرش به علت چرخش و سنگینی که داره باعث ایجاد یک پتانسیل و نیروی نهفته درون خودش میشه که اگر موتور با کمبود نیرو برای بالا رفتن پیستونها برای مراحل کمپرس یا تخلیه یامکش رو برو شد جبران میکنه و باعث یکنواخت کار کردن موتور میشه.که موتور بالانس و نرم کار کنه.