.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

موضوع: بعد روشن شدن 206 هنگام صبح

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #16


    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    10
    تشکر ها
    4
    85 سپاس از10 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط hossein206 Click here to enlarge
    سنسور دور موتور رو حتما چک کنید
    فلای ویل تاب جزئی نداره؟تاب داشته باشه از جلو سنسور دور موتور رد نمیشه
    فشار سوخت خوبه؟
    فیلر شمع ها رو چقدر گرفتید؟
    با بنزین سوپر روشن شدن همه ی ماشینا بدتره به دلایل مختلف. با بنزین معمولی و فیلر 0.9 میلی متر شمع ها تست کنید.
    دوست عزیز فلایویل اگر تاب داشته باشه به قول شما جزئی اگ اندازه یک میلی متر تاب داشته باشه موقعی که موتو روشن میشه بصورت ویبره کار میکنه طوری که کابین سرنشین رو ویبره میکنه و باعث سر درد تویکابین خودرو میشه و اگر تابش به اندازه ای باشه که از جلوی سنسور دور موتور رد نشه که خودرو روشن نمیشه و اگر هم روشن بشه پالسهای نادرستی که به ایسیو میده باعث شنیدن عطسه های ناهنجار در موتور میشه واگر دور موتور از 3000 بالا تر بره میللنگ می بوره واگر میل لنگ هم خراب نشه به علت ارتباط فلایویل با دیسک و صفحه دنده جا نمیره و حرکت نمیکنه ....آخه فلایویل چند کار انجام میده یکی از مهمترین کاراش انتقال نیروی دورانی میل لنگ به صفحه ودیسک هستش که به طرف گیربکس منتقل میشه که فلایویل و صفحه و دیسک باید به موازات هم قرار بگیرند تا این عملیات درست صورت بگیره .کار دیگر فلایویل چرخیدن و روشن کردن موتور با نیروی چرخشی استارت هستش که موقع عملیات استارت اولیه خودرو صورت میگیره .کار دیگرش برای خودروهای انژکتوری اضافه شدن چرخ دنده هایی که رو بروی سنسور دور موتور قرار میگیرن که با عث اختلاف پتانسیل وجریان سنسور دور موتور میشه که ایسیو بدونه کی پاشش و جرقه داشته باشه برا روشن کردن و کارکردن موتور.کار دیگرش به علت چرخش و سنگینی که داره باعث ایجاد یک پتانسیل و نیروی نهفته درون خودش میشه که اگر موتور با کمبود نیرو برای بالا رفتن پیستونها برای مراحل کمپرس یا تخلیه یامکش رو برو شد جبران میکنه و باعث یکنواخت کار کردن موتور میشه.که موتور بالانس و نرم کار کنه.

  2. 4کاربر از mishan59 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    farhad1904 (11th December 2012),m.aminifar (11th December 2012),saeid23 (8th June 2013),sajadnasirpor  (30th December 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University