سلامضمن تشکر از اساتید محترم به خاطر راهنمائی و اطلاعات مفیدشون - چند روز پیش تماس گرفتم صاحب ماشین گفت که با تعویض رادیاتور و واشر سرسیلندر مشکلش حل شده که من هم کلی تعجب کردم - اما دیروز اومد دم مغازه و گفت که در زمان بارندگی دوباره مشکل پیدا میشه و موتور مثل سابق روی 4800 کات آف میکنه - به نظرتون کدوم قسمت موتور میتونه متاثر از بارندگی باشه؟ ممنون از لطفتونم
اظهارات راننده منطقي نيست.
hojje (17th June 2015),m.aminifar (14th March 2013),saeid23 (7th August 2013)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)