درود
عزیز اگر که پمپ سالم هست
شیلنگ را بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد
سر دسته هیتر را کاملا عایق کاری کنید تا از کناره ها باد بیرون نزند
و مورد اخر که از همه مهم تر هست انتخاب سری مناسب
درود
عزیز اگر که پمپ سالم هست
شیلنگ را بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد
سر دسته هیتر را کاملا عایق کاری کنید تا از کناره ها باد بیرون نزند
و مورد اخر که از همه مهم تر هست انتخاب سری مناسب
نرم افزار پیدا کردن ادرس جدید
موقع ف ی ل ت ر شدن
همه دوستان دانلود کنید کاملا رایگان
از اینجا دانلود شود کاملا رایگان
m-sat (17th April 2013),masoud-sat (11th May 2015),sindrella (27th April 2013),شهریار (28th April 2013)
با سلام...
دوست عزيز ... كاري كه گفتيد انجام دادم.نتيجه اي نداشت.در ضمن يه عيب ديگه هم پيدا كرد.
باد كه كم ميزنه به جاي خودش درجه خود هيتر روري كم هست يعني عدد 1 ولي انقدر المنت را سرخ
ميكنه كه دو تا المنت تعويض كردم و هر دو تاش سوخت ..البته از زماني اين اتفاق افتاد كه فيوز پشت
هيتر سوخت و نمونه فيوز را نداشتم و مجبور شدم دور فيوز سوخته سيم افشان بزارم.
ممنون ميشم من را راهنمايي كنيد چون سر رشتي از اين نوع وسايل ندارم.
اگر هم ميدونيد تا يه عكس از برد بزارم تا از روي عكس برد بهتر من متوجه بشم چيكار كنم..
با تشكر فراوان....
masoud-sat (11th May 2015),sindrella (27th April 2013),شهریار (28th April 2013)
ASHKAN-NO (27th April 2013),masoud-sat (11th May 2015),شهریار (28th April 2013)
درود
عزیز متاسفانه من روی این هیتر ها زیاد کار نکردم
ولی معمولا سرخ شدن زیاد المنت از تریاک یا خرابی
مسیر دماسنج ان هست
یک عکس از برد قرار دهید تا بهتر راهنمایی کنیم
موفق باشید.
نرم افزار پیدا کردن ادرس جدید
موقع ف ی ل ت ر شدن
همه دوستان دانلود کنید کاملا رایگان
از اینجا دانلود شود کاملا رایگان
m-sat (26th May 2013),masoud-sat (11th May 2015),sindrella (27th April 2013),شهریار (28th April 2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)