ضمنا برا راهنمایی و اینکه زودتر به نتیجه برسی اینارو دقت کن و یادت باشه :
1- سیگنال دور موتور از ECU و با یک سیم میاد برا جعبه فیوز و داخل جعبه فیوز فقط خطش عوض میشه و دوباره از یک سوکت دیگه و با یک سیم دیگه میره برا آمپر ! به همین سادگی !! فقط تو باید خطش و رنگ سیماشو از تو نقشه مربوط به آمپر پیدا کنی و اون دو سیم قطع شده رو بهم وصل کنی .
2- برا گیربگس هم احتمالا خط تغذیه ECU بخش گیربکس از یه جایی قطعه . اونم خیلی راحت از رو نقشه میتونی از سر سوکت ECU یکی یکی تست کنی ببینی برق قطعه یا بدنه یا مثلا برق سلکتور سوئیچ و این چیزا .
موفق باشی .