.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: درخواستراهنمای درباره پراید

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    قوچان
    علایق
    سفر و پیشرفت کاری
    شغل و حرفه
    تعمیرکارتخصصی برق خودرو
    نوشته ها
    37
    تشکر ها
    53
    172 سپاس از36 پست

    پیش فرض

    نه از کلید هم نیست سیم کشیش هم تست شده خودم احتمال میدم ایراد از فشار شکن انتهای ریل سوخت باشه نظر شما چیه
    بر کام خشک ما به حقارت نگاه مکن/ما هم رفیق ساغر و میخانه بوده ایم

  2. 3کاربر از رسول مکانیک بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (18th June 2014),TuneUp_Vahab (18th June 2014),حامد59 (17th June 2014)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    سن
    37
    نوشته ها
    525
    تشکر ها
    8,736
    2,370 سپاس از512 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواستراهنمای درباره پراید

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط رسول مکانیک Click here to enlarge
    نه از کلید هم نیست سیم کشیش هم تست شده خودم احتمال میدم ایراد از فشار شکن انتهای ریل سوخت باشه نظر شما چیه
    شیر گاز کپسول را ببندید که گاز کامل قطع شود تست کنید اگر باز هم بد کار کرد احتمال خرابی فشار شکن میشود

    آدم ها برای هم سنگ تمام میزارند،
    اما نه وقتی که در میانشان هستی ، نه ...
    آن جا که در میان خاک خوابیدی
    سنگ تمام را می گذارند و می روند...!


  4. 3کاربر از IRANIA بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (11th July 2014),TuneUp_Vahab (18th June 2014),حامد59 (17th June 2014)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    سن
    37
    نوشته ها
    525
    تشکر ها
    8,736
    2,370 سپاس از512 پست

    پیش فرض

    البته خرابی فشار شکن معمولا در حالت دور پایین مشکلی ایجاد نمی کند زمانی که دور موتور بالا باشد فشار شوخت سوزن ها کم میشود و موتور ریپ میزند

    آدم ها برای هم سنگ تمام میزارند،
    اما نه وقتی که در میانشان هستی ، نه ...
    آن جا که در میان خاک خوابیدی
    سنگ تمام را می گذارند و می روند...!


  6. 3کاربر از IRANIA بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (18th June 2014),TuneUp_Vahab (18th June 2014),حامد59 (18th June 2014)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    قوچان
    علایق
    سفر و پیشرفت کاری
    شغل و حرفه
    تعمیرکارتخصصی برق خودرو
    نوشته ها
    37
    تشکر ها
    53
    172 سپاس از36 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواستراهنمای درباره پراید

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط IRANIA Click here to enlarge
    البته خرابی فشار شکن معمولا در حالت دور پایین مشکلی ایجاد نمی کند زمانی که دور موتور بالا باشد فشار شوخت سوزن ها کم میشود و موتور ریپ میزند
    اونو تست میکنم خبر میدم یه سوال دیگه به نظرتون شبیه ساز اکسیژن نسب کنیم راه نمیوفته؟
    بر کام خشک ما به حقارت نگاه مکن/ما هم رفیق ساغر و میخانه بوده ایم

  8. نمایش تمام تشکر های رسول مکانیک در این پست:

    bijanmoradi (11th July 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University