درود
البته هرکسی روشی داره ولی من
یک زمانی با تغییر مقدار زینرها
ولتاژ کاری موتور را افزایش می دادم
ولی در مدلهای جدید چون زینر نداره
با تغییر مقاومتها این کار را می کردم
همچنین سرویس و روغن کاری مکانیزم
استفاده از تسمه نرمال ( نه سفت نه شل )
قرار دادن یک فنر بالا برنده برای قسمت
اوپتیک که در این حالت موتور قدرت کمتری
صرف بالا بردن اوپتیک می کند
ولی الان دیگه وقت خودم رو صرف همچین
دستگاههایی نمی کنم چون ارزش نداره
حتی یک دقیقه روی انها کار کنید
قابل ذکر هست که
نمایندگیها هم به هیچ عنوان این
دستگاهها را تعمیر نمی کنند و انها
را برگشت می دهند
موفق باشید .