.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: یکسره شدن دور تند فن پراید

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    مشهد
    علایق
    صوت وتصوير و برق خودرو
    شغل و حرفه
    ماهواره و برق خودو
    سن
    40
    نوشته ها
    137
    تشکر ها
    394
    379 سپاس از122 پست

    پیش فرض پاسخ : یکسره شدن دور تند فن پراید

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط حمید بهرامپور Click here to enlarge
    با سلام برادر چه مدلی.... انژکتور یا کاربرات؟؟ زیمنس _ ساژم... یه مقدار توضیح بدین تا بشه راهنمایی کرد/ سپاس
    سلام حمید اقا پراید انژکتوره مدل90 هست .فن یکسره هست حتی موقع سرد بودن ماشین .

  2. 4کاربر از mahdi6655 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (26th February 2015),seyed mostafa salehi (27th July 2015),TuneUp_Vahab (28th December 2014),فتوحی (27th December 2014)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    مشهد
    علایق
    صوت وتصوير و برق خودرو
    شغل و حرفه
    ماهواره و برق خودو
    سن
    40
    نوشته ها
    137
    تشکر ها
    394
    379 سپاس از122 پست

    پیش فرض پاسخ : یکسره شدن دور تند فن پراید

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط مهدی @ Click here to enlarge
    سلام حمید اقا پراید انژکتوره مدل90 هست .فن یکسره هست حتی موقع سرد بودن ماشین .
    درود دوستان کسی راه حلی نداره احتمال داره مشکل از یونیت پایین فن باشه ممنون

  4. 4کاربر از mahdi6655 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (26th February 2015),M.Salehi  (27th December 2014),seyed mostafa salehi (27th July 2015),TuneUp_Vahab (28th December 2014)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    آذربایجان شرقی
    علایق
    ورزش
    شغل و حرفه
    تست موتور و برق کار خودرو
    سن
    40
    نوشته ها
    1,829
    تشکر ها
    22,755
    12,914 سپاس از1,823 پست

    پیش فرض

    سلام دوست عزیز شما باید دیاگ بزنید ببینید موقعی که فن روشن هست دما رو چند هست و میتونیه از آب خوردگی رله های گولر هم باشه یا کلید acکولر زده شده باشه شما این مورد ها رو چک کنید اگه بازم مشکلتون حل نشد اعلام کنید تا بیشتر راهنماییتون کنم
    هر عمل بزرگــــــــ...
    از فکر بزرگــــــــــ...
    سرچشمه میگیره...
    و...
    کارهای بزرگــــــــــ...
    مناسبــــــ...
    مردانی استـــــــــ...
    که افکار بزرگــــــ دارند....

  6. 6کاربر از sajadnasirpor بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (26th February 2015),M.Salehi  (27th December 2014),seyed mostafa salehi (27th July 2015),TuneUp_Vahab (28th December 2014),فتوحی (27th December 2014),حسيني (27th December 2014)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University