.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: ضعیف شدن واشر پراید 111 مدل 91

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #4


    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    نوشته ها
    41
    تشکر ها
    17
    78 سپاس از35 پست

    پیش فرض پاسخ : ضعیف شدن واشر پراید 111 مدل 91

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط mohsen xdsr Click here to enlarge
    درود
    دوست عزیزشما هنوز از خرابی سرسیلندر مطمئن نیستی چرا میخوای بخری؟
    یکی از دلایل گرم کردن آب موتور میتونه سرسیلنر باشه ولی باید اول باز بشه...ممکنه واشر از قسمت (بین دو سیلندر)نیم سوز و یا سوخته باشه که با خرید این واشر حل میشه...البته ممکنه که سرسیلندر ترک هم داشته باشه احتیاج به بردن به تراشکاری جهت تست...کفتراشی یا تعویض گاید و سوپاپ داشته باشه ولی باز هم هزینش کمتر از اینه که سر از خود یکی بخری.
    وقتی ماشین روشن هست و درب رادیاتور رو باز میکنی آیا حباب روی آب جمع میشه؟
    درود و سپاس از پاسخ شما
    والا راستش نمیدانم دقیق. برای حباب روی آب.
    اخه طرف گفت باید این رو باز کنی، بعد سر سیلندر حتما ببری تراشکار، زیر فشار بزاره، تا نشتی شو برطرف کنه.
    گفتم شاید نشتی نداره، گفت داره!
    اما راحت ماشین روشن میشه. مشکل شتاب نداره. روغن کم نمیکنه. اگزوز چیزی بیرون نمیزنه.
    ولی با گاز دادن دما راحت میره بالا، این قدر میره که فن دوم میاد در مدار، اما تا گاز رو ول کنی، دما با فن میاد تا دما مطلوب.
    من فکر کنم اولش هست و این طور خودش نشون داده. به نظرتون ماشین رو برونم ، بدتر میشه؟ و خرج بیشتر میشه؟

    لوله بالا و زیر رادیاتور هم تنظیم موتور دست زد و گفت خوب هست و ترموستات داره کار میکنه.

    واسه خرید سرسیلندر هم دیدم حدودا 250 تومن هست. تا بخواهم ببرم تراشکار و اینها فکر کنم راحخت 100 تومن باید پول بدم. بعد هم فردا میترسم این دفعه سرسیلندر مثلا تاب برداره. دوباره روز از نو!!!

  2. 3کاربر از life24 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (3rd October 2015),karim1350  (3rd October 2015),نوین کار (5th October 2015)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University