سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 57 , از مجموع 57

موضوع: مشکل سنسور اکسیژن در j35

  1. #51
    مدیر کل بخش تعمیرات الکترونیک TuneUp_Vahab آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,646
    تشکر ها
    26,212
    24,849 سپاس از3,601 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل سنسور اکسیژن در j35

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط siyavoosh2015 Click here to enlarge
    از اساتید و مدیرات محترم چندسوال دارم:
    1 کدوم بخش از ایسیو وظیفش تحلیل و آنالیز اطلاعات سنسور اکسیژن هست؟
    2 آیا قابل تعمیر هست یا باید ایسیو رو کلا تعویضش کنم؟
    3 لطفا به صورت دقیق و واضح بگین کدوم قطعه رو مطایق نقشه ایسیو باید بررسی کنم مثلا شماره آیسی یا ترانزیستور یا....
    با تشکر فراوان
    درود:

    دو قطعه اي كه در عكس مشخص شده مربوط به گرمكن سنسور اكسيژن هست.
    تصاویر کوچک فایل پیوست تصاویر کوچک فایل پیوست 1.JPG  
    لامپ تست جهت عیب یابی خودرو


    بیشتر انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده


  2. 4کاربر از TuneUp_Vahab بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    alizade_731 (20th June 2015),bijanmoradi (21st June 2015),hojje (20th June 2015),siyavoosh2015 (21st June 2015)

  3. #52
    مشتری سایت*** siyavoosh2015 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    46
    تشکر ها
    4
    96 سپاس از47 پست

    پیش فرض

    سلام با تشکر
    جناب آقای گلستانی تعمیرکار یک سیم مستقیم از منفی باتری به یکی از پایه های سوکت سنسور اکسیژن وصل کرده البته خودش گفته برای تست چندروز بمونه و بهش دس نزنم ولی دلیلشو توضیح نداد. میشه شما بگید چرا اینکارو کرده؟؟؟ آیا مشکل ماشینم با اینکارش دائما حل میشه یا اقدامش موقتیه و بعد مدتی دوباره ایراد برمیگرده؟؟؟؟
    خوشحال میشم نظر تخصصی ارائه بدید. باسپاس

  4. 2کاربر از siyavoosh2015 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (21st June 2015),TuneUp_Vahab (21st June 2015)

  5. #53
    مدیر کل بخش تعمیرات الکترونیک TuneUp_Vahab آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,646
    تشکر ها
    26,212
    24,849 سپاس از3,601 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل سنسور اکسیژن در j35

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط siyavoosh2015 Click here to enlarge
    سلام با تشکر
    جناب آقای گلستانی تعمیرکار یک سیم مستقیم از منفی باتری به یکی از پایه های سوکت سنسور اکسیژن وصل کرده البته خودش گفته برای تست چندروز بمونه و بهش دس نزنم ولی دلیلشو توضیح نداد. میشه شما بگید چرا اینکارو کرده؟؟؟ آیا مشکل ماشینم با اینکارش دائما حل میشه یا اقدامش موقتیه و بعد مدتی دوباره ایراد برمیگرده؟؟؟؟
    خوشحال میشم نظر تخصصی ارائه بدید. باسپاس
    درود:

    دوست عزيز،اتصال بدنه به پايه پالس سنسور اكسيژن،ولتاژ را در 440 ميلي ولت ثابت نگه ميدارد و دليل اينكه آن پايه را گراند داده،عيب را محدود كند و با آن كار برنامه ايسيو بهم نميريزد.
    لامپ تست جهت عیب یابی خودرو


    بیشتر انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده


  6. 4کاربر از TuneUp_Vahab بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (21st June 2015),m,dehghan (26th June 2015),mehran139 (21st June 2015),علي اصلاني  (14th February 2017)

  7. #54
    مشتری سایت*** siyavoosh2015 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    46
    تشکر ها
    4
    96 سپاس از47 پست

    پیش فرض

    با تشکر و ارادت خدمت آقای گلستانی
    درخصوص سوال دوم نظرتون چیه؟؟؟ با این اقدام مشکل ماشین دائم حل میشه یا موقتیه ؟؟؟

  8. نمایش تمام تشکر های siyavoosh2015 در این پست:

    bijanmoradi (22nd June 2015)

  9. #55
    مدیر کل بخش تعمیرات الکترونیک TuneUp_Vahab آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,646
    تشکر ها
    26,212
    24,849 سپاس از3,601 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل سنسور اکسیژن در j35

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط siyavoosh2015 Click here to enlarge
    با تشکر و ارادت خدمت آقای گلستانی
    درخصوص سوال دوم نظرتون چیه؟؟؟ با این اقدام مشکل ماشین دائم حل میشه یا موقتیه ؟؟؟
    درود:

    پاشش سوخت نسبت به ولتاژي كه سنسور اكسيژن توليد ميكند رابطه مستقيم دارد.با گراند كردن حداقل برنامه ايسيو بهم نميريزد ولي ممكن است مصرف سوخت كمي بالاتر برود.
    لامپ تست جهت عیب یابی خودرو


    بیشتر انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده


  10. 2کاربر از TuneUp_Vahab بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    m,dehghan (26th June 2015),علي اصلاني  (14th February 2017)

  11. #56
    مشتری سایت*** siyavoosh2015 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    46
    تشکر ها
    4
    96 سپاس از47 پست

    پیش فرض

    با سلام و ادب
    آقای گلستانی از ابتدای هفته ماشین تو وضعیت گاز و بنزین و کولر روشن تست کردم به الحمداله تا این لحظه نشانه هایی از خرابی یا ایراد دیده نشد. به نظرتون به تعمیرکار اوکی بگم تا برای اصلاح سیم منفی باتری ی فکری کنه.یا اینکه تا شنبه تو تست بمونه تا مطمین تر بشم؟ سیم رو کار کشیده و ی مقدار ظاهر قضیه بدشکل و غیرفنیه چون تو دیده و به محض بالازدن کاپوت تو چشمه و به ذوق میزنه. شما پیشنهادیی برای اصلاح و مسیر مناسب دارید؟؟ممنون میشم پیشنهادتون اراوئه بدید
    باسپاس و ارادت

  12. 2کاربر از siyavoosh2015 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    hojje (25th June 2015),rexxona (8th January 2016)

  13. #57
    مشتری سایت*** rexxona آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر ها
    1
    تشکر شده 1 از 1 پست

    Tav1 مشکل سنسور اکسیژن

    با سلام خدمت دوستان
    اقا منم دقیقا مشکل اقا سیاوش و دارم الانم همین کاری که تعمیر کار براشون انجام داده رو انجام دادم درست شد دیگه مشکل کپ و ریپش حل شد فقط میخوام بدونم این راه حل نهایی هستش یا باید کار دیگه ای هم انجام بدم ممنون میشم یه توضیح مختصر ب منم بدید .
    ممنون از لطفتون

  14. نمایش تمام تشکر های rexxona در این پست:

    فتوحی (12th January 2016)

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •