.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

موضوع: کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    148
    تشکر ها
    95
    451 سپاس از140 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    سلام.اول ازهمه از دوستان خوبم تشکر میکنم که زحمت میکشند و منو همراهی میکنن.واقعا متشکرم.
    دوست عزیز به باطری ساز هم نشون دادم گفت مشکلی نداره دینام وباطری.بازم موتور تک شد و مجبور شدم ببرم دیاگ و خطای سوزن انژکتور و سنسور سرعت میداد که با پاک کردن خطاها کارکرد خوب شد.لازم به ذکره که قبلا هم شمع سیلندر 3 خیلی سیاه میشد که شمع هم عوض میکردم فرقی نمیکرد وبا برداشتن سرباطری یا دیاگ یا حتی خودبخود رفع میشد اما این مورد آخر قبل از اینکه برم دیاگ شمع سیلندر 3 رو بازکردم وشمع دیگه انداختم و موتور خوب شدو رفتم دیاگ و اون شمع سیاه و مرطوب رو به استادکار دیاگ نشون دادم اول گفتش روغنسوزیه بعدش که دید از اگزوز دود سیاه میاد و دود آبی نداره گفت بنزینه وتوضیخ دادم که حتی جاهای سوزنها رو باهم عوض کردم باز هم شمع 3 سیاه میشه.خلاصه بردم پیش یه مکانیک خیلی وارد گفت روغن سوزی نداره.ماشین روغنش 3000 کیلومتر راه رفته ونیم لیتر روغن ریختم روش.گفت طبیعیه.دوستان بنظر شما مشکل از ایسیو نیست؟مصرف ماشین خیلی بالاست.در ضمن دوگانه دستیه و امولاتور گاز نمیشه که خطای سوزن انژکتور ایجاد کنه و همیشه بنزین اضافی وارد کنه؟یه آزمایش دیگه کردم و شمع جدید انداختم سیلندر 3 و یک ربع کار کرد و مجدد بازش کردم ظرف چند دقیقه رزوه شمع خیس و الکترودهای شمع بقدری سیاه شد که انگار رنگ مشکی بهش زدم.اگه بر فرض روغنسوزی باشه من باید با این تفاسیر روزی یک لیتر روغن اضافه میکردم.فقط دود مشکی دارم.خیلی زیاد نوشتم دوستان واقعا ببخشید.بیصبرانه منتظر کمکتونم.

  2. 4کاربر از saeedplc بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (8th May 2016),M.Salehi  (7th May 2016),TuneUp_Vahab (7th May 2016),سعید زینیوند (7th May 2016)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    148
    تشکر ها
    95
    451 سپاس از140 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    این عکس رو از یه سایت برداشتم .شمع سیلندر 3 هم دقیقا دقیقا همینطور خیس و سیاه میشه.تشکر


    Click here to enlarge

  4. 4کاربر از saeedplc بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (8th May 2016),M.Salehi  (7th May 2016),mehran11 (17th June 2016),TuneUp_Vahab (7th May 2016)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    215
    تشکر ها
    765
    704 سپاس از192 پست

    Taj

    ااول از همه کابل منفی باطری رو از موتور و بدنه کاملا" جدا کن و بدقت کابل و سرکابلهاشو رو با دقت خیلی خیلی زیاد بررسی کن و هنگامیکه کابل منفی رو هنوز سرجاش نبستی کابل مثبت هم دقیق بررسی کن ,,, بعدش اگر موضوع بدکارکردن موتور خیلی آزار دهنده است بازرسی وضعیت کمپرس پیستون 3 با دستگاه فشار سنج و در صورت لزوم تعویض رینگ --یعنی یکدست رینگ عوض کن و ضمنا" سرسیلندر با واسوس خیلی زیاد از نظر احتیاج داشتن به کف تراشی باید بررسی شود ...

  6. 6کاربر از dvb 7 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (8th May 2016),M.Salehi  (7th May 2016),mehran11 (17th June 2016),saeedplc (7th May 2016),TuneUp_Vahab (7th May 2016),سعید زینیوند (7th May 2016)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    طبیعت و صافکاری
    شغل و حرفه
    "صافکاری بیرنگ"تخصصی برق و الکترونیک خودرو و تعمیر ایسی
    نوشته ها
    3,646
    تشکر ها
    26,212
    24,842 سپاس از3,601 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط saeedplc Click here to enlarge
    سلام.اول ازهمه از دوستان خوبم تشکر میکنم که زحمت میکشند و منو همراهی میکنن.واقعا متشکرم.
    دوست عزیز به باطری ساز هم نشون دادم گفت مشکلی نداره دینام وباطری.بازم موتور تک شد و مجبور شدم ببرم دیاگ و خطای سوزن انژکتور و سنسور سرعت میداد که با پاک کردن خطاها کارکرد خوب شد.لازم به ذکره که قبلا هم شمع سیلندر 3 خیلی سیاه میشد که شمع هم عوض میکردم فرقی نمیکرد وبا برداشتن سرباطری یا دیاگ یا حتی خودبخود رفع میشد اما این مورد آخر قبل از اینکه برم دیاگ شمع سیلندر 3 رو بازکردم وشمع دیگه انداختم و موتور خوب شدو رفتم دیاگ و اون شمع سیاه و مرطوب رو به استادکار دیاگ نشون دادم اول گفتش روغنسوزیه بعدش که دید از اگزوز دود سیاه میاد و دود آبی نداره گفت بنزینه وتوضیخ دادم که حتی جاهای سوزنها رو باهم عوض کردم باز هم شمع 3 سیاه میشه.خلاصه بردم پیش یه مکانیک خیلی وارد گفت روغن سوزی نداره.ماشین روغنش 3000 کیلومتر راه رفته ونیم لیتر روغن ریختم روش.گفت طبیعیه.دوستان بنظر شما مشکل از ایسیو نیست؟مصرف ماشین خیلی بالاست.در ضمن دوگانه دستیه و امولاتور گاز نمیشه که خطای سوزن انژکتور ایجاد کنه و همیشه بنزین اضافی وارد کنه؟یه آزمایش دیگه کردم و شمع جدید انداختم سیلندر 3 و یک ربع کار کرد و مجدد بازش کردم ظرف چند دقیقه رزوه شمع خیس و الکترودهای شمع بقدری سیاه شد که انگار رنگ مشکی بهش زدم.اگه بر فرض روغنسوزی باشه من باید با این تفاسیر روزی یک لیتر روغن اضافه میکردم.فقط دود مشکی دارم.خیلی زیاد نوشتم دوستان واقعا ببخشید.بیصبرانه منتظر کمکتونم.
    درود:

    دوست عزيز، شما امولاتور را از مدار خارج كنيد و چند روزي بدون گاز كار كنيد ببينيد باز هم همين مشكل را داريد يا خير.
    لامپ تست جهت عیب یابی خودرو


    بیشتر انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده


  8. 5کاربر از TuneUp_Vahab بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (8th May 2016),M.Salehi  (7th May 2016),mehran11 (7th May 2016),saeedplc (7th May 2016),سعید زینیوند (7th May 2016)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    148
    تشکر ها
    95
    451 سپاس از140 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    سلام.امروز مجدد تک شد بردم دیاگ بازم خطای سوزن انژکتور داد.بعدش بردم یه باطریساز تمام سوکت هارو شستشو داد و سیمکشی رو کاملا چک کرد و موردی نداشت.بازم چندتامکانیک ماهرنشون دادم که تایید کنن اگه روغن هستش که سر شمع و حتی رزوه شمع رو کاملا خیس میکنه که سرسیلندر روبازکنم ویا یکدست رینگ بزنم.کسی به قطعیت نتونست بگه روغنه روی شمع.و یکی گفت سرسیلندر بازکنیم ببینیم شاید از گیت سوپاپ یا لاستیک سوپاپ باشه.یعنی آزمون وخطا.اصلا دودآبی نداره.اصلا.آب کم نکرده.رزوه شمع والکترود سریعا سیاه میشه.چشم دوستان عزیز کارهاییکه گفتیدانجام میدم ونتیجه رواعلام میکنم.یاعلی

  10. 2کاربر از saeedplc بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (8th May 2016),سعید زینیوند (7th May 2016)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    اینکه یه مکانیک با قاطعیت بگه لاستیک سوپاپ خرابه یا رینگ،خیلی سخته و تشخیصش مشکل. اگه یکی از شمعها فقط اونجوری میشه جایه انژکتوره اون سیلندرو با یکی دیگه عوض کن،اگه بازم همون شمع سیاه شد مطمئن شو که سیم کشی از ایسیو تا انژکتور ایراد نداره بعدش سر سیلندرو باز کن تا بفهمی کجایه کار میلنگه.

  12. 4کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (8th May 2016),mehran11 (17th June 2016),saeedplc (9th May 2016),TuneUp_Vahab (8th May 2016)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    126
    تشکر ها
    18,296
    565 سپاس از121 پست

    Icon16 پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    سلام دوست عزيز امولاتور را از مدار خارج كن مشكل از امولاتور است اون شمعي كه سياه ميشه نشانه اينه كه سوخت براي اون سيلندر نميره در هر صورت قطعات زير را برسي كنيد
    1-امولاتور كه در اثر شستشو موتور واب رفتن داخل ان در اين صورت رله ها ومقاومتها سولفاته و قطع ميشوند
    2-خود سوزن انژكتور كه تغير اهم نداده ويا اتصال كوتاه وبدنه نباشه كه اين مورد را در حالت موتور داغ وروي كار با اهمتر چك كنيد


  14. 4کاربر از bijanmoradi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    mehran11 (17th June 2016),saeedplc (9th May 2016),TuneUp_Vahab (8th May 2016),سعید زینیوند (8th May 2016)

  15. #8


    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    148
    تشکر ها
    95
    451 سپاس از140 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    سلام.امولاتور از مدار خارج کردم ولی شمع سیاه میشه.بایه لامپ( چراغ قوه) داخل سیلندر و نگاه کردم خیلی خیس بود شبیه به روغن.امروز تصمیم گرفتم سرسیلندر رو باز کنم(تجربشو دارم)اما فقط در حد بازکردن قسمت سرسیلندر.قبل از اینکه ضدیخ روخالی کنم تصمیم گرفتم قبلش واشرمنیفولد هواروچک کنم دیدم که دور تادور واشر منیفولد ازقسمت سیلندر 3خیسه و انگار آب نفوذ کرده بود از اون سوراخ که ازش آب خارج میشه.واشر نو انداختم ومجدد اورینگ سوزن انژکتور رو عوض کردم.نتیجه رو بعدا میگم دوستان.یه سوال دارم.احتمالش هست که از واشرسرسیلندر روغن مستقیم نشت بده رو پیستون سیلندر 3؟؟؟؟؟یا فقط آب میتونه نشتی پیداکنه روی پیستون؟و یه سوال دیگه:اگه سرسیلندر رو بازکردم خودم میتونم یه دست رینگ هم عوض کنم یا خیلی تخصص میخواد.البته چاله برای بازکردن کارتر ندارم فقط با چهارپایه ماشین بالا بمونه؟تشکر از لطفتون

  16. 3کاربر از saeedplc بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (10th May 2016),mehran11 (17th June 2016),سعید زینیوند (10th May 2016)

  17. #9


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط saeedplc Click here to enlarge
    سلام.امولاتور از مدار خارج کردم ولی شمع سیاه میشه.بایه لامپ( چراغ قوه) داخل سیلندر و نگاه کردم خیلی خیس بود شبیه به روغن.امروز تصمیم گرفتم سرسیلندر رو باز کنم(تجربشو دارم)اما فقط در حد بازکردن قسمت سرسیلندر.قبل از اینکه ضدیخ روخالی کنم تصمیم گرفتم قبلش واشرمنیفولد هواروچک کنم دیدم که دور تادور واشر منیفولد ازقسمت سیلندر 3خیسه و انگار آب نفوذ کرده بود از اون سوراخ که ازش آب خارج میشه.واشر نو انداختم ومجدد اورینگ سوزن انژکتور رو عوض کردم.نتیجه رو بعدا میگم دوستان.یه سوال دارم.احتمالش هست که از واشرسرسیلندر روغن مستقیم نشت بده رو پیستون سیلندر 3؟؟؟؟؟یا فقط آب میتونه نشتی پیداکنه روی پیستون؟و یه سوال دیگه:اگه سرسیلندر رو بازکردم خودم میتونم یه دست رینگ هم عوض کنم یا خیلی تخصص میخواد.البته چاله برای بازکردن کارتر ندارم فقط با چهارپایه ماشین بالا بمونه؟تشکر از لطفتون
    سلام،فقط سرسیلندرو باز کن،اول ببین داخل بوش سیلندر3 خوردگی،سائیدگی یا حتئ خط مشکوکی پیدا میشه یا نه. اگه چیزی مشاهده کردی ماشینو بوکسل کن ببر پیش یه مکانیک،چون بدون چاله و رینگ جمع کن نمیشه و کارت سخت میشه.واگه بوش سالم بود فقط سرسیلندرو بده برات تعمیر و بازرسی کنن.در ضمن واشر روغن رو پیستون نمیبره و اگه شدید بسوزه آب و روغن قاطی میکنه.

  18. 5کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (10th May 2016),KIAN FAR (13th May 2016),mehran11 (17th June 2016),saeedplc (10th May 2016),TuneUp_Vahab (10th May 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University