.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

موضوع: کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #9


    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    طبیعت و صافکاری
    شغل و حرفه
    "صافکاری بیرنگ"تخصصی برق و الکترونیک خودرو و تعمیر ایسی
    نوشته ها
    3,646
    تشکر ها
    26,212
    24,842 سپاس از3,601 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط saeedplc Click here to enlarge
    سلام.اول ازهمه از دوستان خوبم تشکر میکنم که زحمت میکشند و منو همراهی میکنن.واقعا متشکرم.
    دوست عزیز به باطری ساز هم نشون دادم گفت مشکلی نداره دینام وباطری.بازم موتور تک شد و مجبور شدم ببرم دیاگ و خطای سوزن انژکتور و سنسور سرعت میداد که با پاک کردن خطاها کارکرد خوب شد.لازم به ذکره که قبلا هم شمع سیلندر 3 خیلی سیاه میشد که شمع هم عوض میکردم فرقی نمیکرد وبا برداشتن سرباطری یا دیاگ یا حتی خودبخود رفع میشد اما این مورد آخر قبل از اینکه برم دیاگ شمع سیلندر 3 رو بازکردم وشمع دیگه انداختم و موتور خوب شدو رفتم دیاگ و اون شمع سیاه و مرطوب رو به استادکار دیاگ نشون دادم اول گفتش روغنسوزیه بعدش که دید از اگزوز دود سیاه میاد و دود آبی نداره گفت بنزینه وتوضیخ دادم که حتی جاهای سوزنها رو باهم عوض کردم باز هم شمع 3 سیاه میشه.خلاصه بردم پیش یه مکانیک خیلی وارد گفت روغن سوزی نداره.ماشین روغنش 3000 کیلومتر راه رفته ونیم لیتر روغن ریختم روش.گفت طبیعیه.دوستان بنظر شما مشکل از ایسیو نیست؟مصرف ماشین خیلی بالاست.در ضمن دوگانه دستیه و امولاتور گاز نمیشه که خطای سوزن انژکتور ایجاد کنه و همیشه بنزین اضافی وارد کنه؟یه آزمایش دیگه کردم و شمع جدید انداختم سیلندر 3 و یک ربع کار کرد و مجدد بازش کردم ظرف چند دقیقه رزوه شمع خیس و الکترودهای شمع بقدری سیاه شد که انگار رنگ مشکی بهش زدم.اگه بر فرض روغنسوزی باشه من باید با این تفاسیر روزی یک لیتر روغن اضافه میکردم.فقط دود مشکی دارم.خیلی زیاد نوشتم دوستان واقعا ببخشید.بیصبرانه منتظر کمکتونم.
    درود:

    دوست عزيز، شما امولاتور را از مدار خارج كنيد و چند روزي بدون گاز كار كنيد ببينيد باز هم همين مشكل را داريد يا خير.
    لامپ تست جهت عیب یابی خودرو


    بیشتر انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده


  2. 5کاربر از TuneUp_Vahab بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (8th May 2016),M.Salehi  (7th May 2016),mehran11 (7th May 2016),saeedplc (7th May 2016),سعید زینیوند (7th May 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University